Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Haantje79 schreef:
21-08-2017 23:17
Ja ik vond arya wel heel bitchy tegen Sansa. En little finger vind het allemaal prachtig de gluiperd.
Littlefinger wordt een kopje kleiner gemaakt door Arya volgende week.. :thumbsup:
The Wall is a colossal fortification which stretches for 300 miles along the northern border of the Seven Kingdoms, defending the realm from the wildlings who live beyond. The Wall is reported to be over 700 feet tall and is made of solid ice.
Kan een ondode draak ook vuurspuwen? Want dan hebben ze toch een probleem ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de ondode draak een soort ijs gaat spuwen.
Gewoon vuur lijkt me ook niet zo handig, want vuur doodt de wights en verbrande 'vijanden' kunnen ook geen wight meer worden.
Viserion kan geen ijs spuwen, het is en blijft een fire breathing dragon, in tegenstelling tot de ice breathing dragons...
MrsEklund schreef:
23-08-2017 14:55
Littlefinger wordt een kopje kleiner gemaakt door Arya volgende week.. :thumbsup:

Kunnen we nog even wachten met spoileren totdat de aflevering geweest is? :|
Alle reacties Link kopieren
Mezcal schreef:
24-08-2017 08:14
Kunnen we nog even wachten met spoileren totdat de aflevering geweest is? :|
Nou! Tenzij het gewoon haar verwachting is die nogal stellig gebracht wordt, vind ik het ronduit asociaal om dit soort spoilers te plaatsen.

Ik zeg een ban :proud:
Het Viva forum is papaja.
RikM schreef:
23-08-2017 15:13
Kan een ondode draak ook vuurspuwen? Want dan hebben ze toch een probleem ben ik bang.

Als het goed is zit er magie in de muur, maar ik weet niet in hoeverre die nog intact is door Bran z'n rendez vous met de Night King
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het nu gewoon beschouwen als een vermoeden/hoop van MrsEklund, dat hoop ik maar...
NymphadoraTonks schreef:
24-08-2017 08:58
Nou! Tenzij het gewoon haar verwachting is die nogal stellig gebracht wordt, vind ik het ronduit asociaal om dit soort spoilers te plaatsen.

Ik denk van niet, omdat het script al gedeeltelijk gelekt is. Als we dat vooraf willen weten gaan we zelf wel zoeken.

Ban lijkt me op z'n plaats :proud:
Iedereen die een beetje nadenkt weet dat Littlefinger niet te handhaven is en Arya is dus genoodzaakt hem om te brengen. Dat zat er gewoon aan te komen, niks spoilerigs aan. En we moeten natuurlijk weer het seizoen afsluiten met de dood van een van de spelers dus wie anders dan Littlefinger..
Alle reacties Link kopieren
MrsEklund schreef:
24-08-2017 14:50
Iedereen die een beetje nadenkt weet dat Littlefinger niet te handhaven is en Arya is dus genoodzaakt hem om te brengen. Dat zat er gewoon aan te komen, niks spoilerigs aan. En we moeten natuurlijk weer het seizoen afsluiten met de dood van een van de spelers dus wie anders dan Littlefinger..
Littlefinger kan ook volgend seizoen doodgaan en een andere speler kan ook volgende week doodgaan. Ik heb je al gestaft maar ik denk dat ik uit dit topic wegblijf tot volgende week.
@MrsEklund Maar dénk je dat of wéét je dat? Want als er in dit topic spoilers geplaatst gaan worden uit gelekte afleveringen of scripts dan haak ik af hier want het verpest echt mijn kijkplezier.
RikM schreef:
24-08-2017 14:59
@MrsEklund Maar dénk je dat of wéét je dat? Want als er in dit topic spoilers geplaatst gaan worden uit gelekte afleveringen of scripts dan haak ik af hier want het verpest echt mijn kijkplezier.
Ik denk dat omdat het al een paar afleveringen gaat om LF. Er werd zelfs tegen Sansa gezegd dat LF wel anderen daar op zou kunnen jutten - en deed dat ook - Arya weet ook dat hij niet te vertrouwen is.
Zo snel mogelijk weg ermee. Zo niet, dan kan dat wel eens heel verkeerd uitpakken..
Wie anders dan LittleFinger? Ik kan er zo 5 opnoemen. Hou maar gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
24-08-2017 14:54
Littlefinger kan ook volgend seizoen doodgaan en een andere speler kan ook volgende week doodgaan. Ik heb je al gestaft maar ik denk dat ik uit dit topic wegblijf tot volgende week.
Precies dit.

Ik had ook gestaft. Ik kijk nu juist elke aflevering op de dag van uitzending omdat spoilers na de uitzending bijna niet te vermijden zijn. En dan nu spoilers voor de uitzending? :bonk:
Het Viva forum is papaja.
NymphadoraTonks schreef:
24-08-2017 15:06
Precies dit.

Ik had ook gestaft. Ik kijk nu juist elke aflevering op de dag van uitzending omdat spoilers na de uitzending bijna niet te vermijden zijn. En dan nu spoilers voor de uitzending? :bonk:
Same.
Mezcal schreef:
24-08-2017 15:03
Wie anders dan LittleFinger? Ik kan er zo 5 opnoemen. Hou maar gewoon op.
Jullie snappen het echt niet hè? LF heeft de Starks al eerder verraden en dat weet Arya ook...Ik had hem allang een mes is zijn hart gestoken.
Maar staf maar lekker raak.. boeien..
Alle reacties Link kopieren
MrsEklund schreef:
24-08-2017 15:23
Jullie snappen het echt niet hè? LF heeft de Starks al eerder verraden en dat weet Arya ook...Ik had hem allang een mes is zijn hart gestoken.
Maar staf maar lekker raak.. boeien..
Jij snapt het echt niet hè?
Natuurlijk is Littlefinger gedoemd om te sterven en dat het door Arya gebeurt is best te verwachten. Maar dat betekent nog niet dat je mag gaan spoileren dat dit ook echt gebeurt.
Het was ook te verwachten dat Jon uit de dood opstond na seizoen 5. Toch werden hier niet de foto's gepost van Kit Harington die scenes aan het opnemen was voor seizoen 6. Er zijn ook nog mensen die een beetje spanning in de verhalen willen hebben.
Verschillende mensen reageren er niet zo lekker op. Ik denk dat ik meer snap dan jij lieverd.
Alle reacties Link kopieren
Is het al volgend jaar?! Wat een einde! :"-( :-o

Zoveel innerlijke conflicten over Dany & Jon, je wil dat ze...maar ook weer niet, want ja tante en neef! Maar ja, weten ze tot nu toe zelf nog niet...dus dat maakt het minder erg...of niet? :facepalm:

Ik verwacht trouwens dat Jaime eindelijk een good guy wordt en samen met Brienne wat white walkers gaat verbranden. Victory!
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Mrsaeklund. We bespreken hier geen spoilers van de serie. Alleen op het moment dat de serie al is uitgezonden en we speculeren veel.

Dit verpest het kijkplezier van een aantal lezers en verpest dit topic.

Graag hiermee ophouden ajb
Het is 75% aannemelijk dat we LF niet meer terugzien in seizoen 8...
Alle reacties Link kopieren
Het was spectaculair :worship:
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
MrsEklund schreef:
28-08-2017 19:48
Het is 75% aannemelijk dat we LF niet meer terugzien in seizoen 8...
We hebben de ideale vrouw voor LF gevonden. Oh wacht...
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Arme Tyrion ....

Eigenlijk hoopte ik dat hij met Dany zou eindigen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven