Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
RikM schreef:
17-02-2019 12:09
Ik weet nog dat ik dacht: die laten ze niet doodgaan want het is de bekendste acteur in de serie. Hoe naïef was ik. ;-D
De acteur heeft de wet van YOLOE en YOLOS uitgevonden.

YOLOE: You Only Live One Episode

YOLOS: You Only Live One Season

:P
Alle reacties Link kopieren
Mwah, Sean Bean is een spoiler op zich, je weet dat zijn karakter altijd dood gaat.

Edit: blijkbaar maar in 1/3 van zijn films, wel het hoogste percentage van alle acteurs https://nerdist.com/article/does-sean-b ... er-actors/
Afbeelding
En daar is ook de nieuwe trailer:

Game Of Thrones Season 8 Official Trailer
RikM schreef:
05-03-2019 18:31
En daar is ook de nieuwe trailer:

Game Of Thrones Season 8 Official Trailer
Woooooow, daar zit wel echt veel meer in dan in alle teasers tot nu toe.
Op Tweakers hebben ze een pool over wie er op de troon komt en wie leeft, doodgaat of White Walker wordt. :D
Voor wie het leuk vindt, hier de tussenstand en link naar het formulier:

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 6#57903226
HBO heeft de speelduur van seizoen 8 bekendgemaakt. De laatste drie afleveringen zijn extra lang. :D

- Aflevering 68: 54 minuten (14 april)
- Aflevering 69: 58 minuten (21 april)
- Aflevering 70: 60 minuten (28 april)
- Aflevering 71: 78 minuten (5 mei)
- Aflevering 72: 80 minuten (12 mei)
- Aflevering 73: 80 minuten (19 mei)

https://www.serietotaal.nl/nieuws/8168/ ... n-8-bekend
Ozzy Man reviewt de Season 8 Trailer :-D

https://www.youtube.com/watch?v=3Ohim0JsJUo


Ser Friendzone :HA:
Season 8 Official Tease: Aftermath

https://www.youtube.com/watch?v=vwmAWOE5F9o
Ik kijk er zo naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Zo blij dat ik het uitgebreide Ziggo pakket heb! Weer lekker kijken vanaf 15 april Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nu al moeite eme dat dit het laatste seizoen is. Snif
broodtrommel schreef:
03-04-2019 00:52
Ik heb er nu al moeite eme dat dit het laatste seizoen is. Snif

Er komen nog wel spin-offs hè. Sowieso een prequel over de First Men en het ontstaan van de White Walkers. Helemaal klaar is het dus niet.
RikM schreef:
03-04-2019 08:54
Er komen nog wel spin-offs hè. Sowieso een prequel over de First Men en het ontstaan van de White Walkers. Helemaal klaar is het dus niet.
Ik ben nog nooit een spin of tegen gekomen die ook maar in de buurt kwam van het origineel.
broodtrommel schreef:
03-04-2019 00:52
Ik heb er nu al moeite eme dat dit het laatste seizoen is. Snif
Ik ook. Zelfs een beetje verdrietig. Aan de andere kant stoppen ze op het hoogtepunt en in hun kracht en wordt het niet zo’n uitgemolken en saai verhaal zoal bijvoorbeeld the walking dead om het maar zo lang mogelijk te laten duren. Daardoor wordt het alleen maar steeds een slappere herhaling van zetten.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=a_0y_z5SJjo was ook wel weer even goed om het stof van mijn geheugen te vegen.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
03-04-2019 09:11
Ik ook. Zelfs een beetje verdrietig. Aan de andere kant stoppen ze op het hoogtepunt en in hun kracht en wordt het niet zo’n uitgemolken en saai verhaal zoal bijvoorbeeld the walking dead om het maar zo lang mogelijk te laten duren. Daardoor wordt het alleen maar steeds een slappere herhaling van zetten.
Ja al heb ik wel het idee dat er echt nog wel wat meer afleveringen in hadden gezeten. Het voelde toch wel enigszins gehaast de afgelopen twee seizoenen. Waar je voorheen afleveringen had waarbij men er eeuwen over deed om ergens te komen (want realistisch) leek het er op dat ze ineens een helikopter in Westeros hadden. Sommige ontwikkelingen waren zo plotsklaps snap je? Er had wel wat meer karakterinteractie in gezeten maar desalniettemin verheug ik me enorm op dit seizoen.

Eensch over spin offs en prequels. Al had me Roberts Rebellion wel heel tof geleken. Volgens mij valt daar nog genoeg over te vertellen, ook na dit seizoen. Al is het een miniserie 🤤
GRRM heeft al aangegeven dat de boeken een ander einde krijgen dan de serie. Ik zat ineens te denken (naar aanleiding van deze poster), wat nou als hij gewoon iedereen dood laat gaan en de Night King laat winnen? Ik zie hem er wel voor aan. ;-D

In de tv-serie durven ze dat vast niet.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
03-04-2019 09:11
Ik ook. Zelfs een beetje verdrietig. Aan de andere kant stoppen ze op het hoogtepunt en in hun kracht en wordt het niet zo’n uitgemolken en saai verhaal zoal bijvoorbeeld the walking dead om het maar zo lang mogelijk te laten duren. Daardoor wordt het alleen maar steeds een slappere herhaling van zetten.
Eens.
Ik ben klaar met herkijken van seizoen 1-7 en ik dacht vandaag hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-04-2019 21:33
GRRM heeft al aangegeven dat de boeken een ander einde krijgen dan de serie. Ik zat ineens te denken (naar aanleiding van deze poster), wat nou als hij gewoon iedereen dood laat gaan en de Night King laat winnen? Ik zie hem er wel voor aan. ;-D

In de tv-serie durven ze dat vast niet.
Hij heeft alleen zoveel gezegd. grrm heeft destijds het einde al verklapt voor het geval hij dood zou gaan voordat de boeken af kwamen. Iets wat best realiteit kan worden want hij is met de alles bezig behalve de laatste twee boeken.

Ook is er al meerdere malen aangegeven dat de reis naar het einde anders is, maar het einde grotendeels wel overeen komt ( meen ik me door de jaren heen te herinneren in diverse interviews) . Dat hij zich achteraf misschien bedenkt of al heeft bedacht, zou kunnen. Ook kan ik me voorstellen dat hij eerst afwacht hoe de reacties zijn en dan nog wat probeert te veranderen. Maar ik geloof dus wel dat het uiteindelijk eindigt zoals het jaren terug de bedoeling was. Daarmee bedoel ik echt het einde van de main characters en degene die wint, hetzij night King, iedereen dood of terugvallen in kleine kingdoms, einde magie of wat dan ook.

Volgens mij heeft die man een ontzettende writersblock (moeite sommige verhaallijnen weer samen te brengen) en is hij verveeld met dit verhaal. Naast dat het gewoon een ontzettend trage schrijver is.
Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Wie komt er op de troon?
RikM schreef:
05-04-2019 15:33
Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Wie komt er op de troon?
Iemand van wie niemand het ziet aankomen.
broodtrommel schreef:
05-04-2019 14:45
Hij heeft alleen zoveel gezegd. grrm heeft destijds het einde al verklapt voor het geval hij dood zou gaan voordat de boeken af kwamen. Iets wat best realiteit kan worden want hij is met de alles bezig behalve de laatste twee boeken.
Hij schijnt zich inmiddels op bepaalde punten wel weer bedacht te hebben, dus er gaat verschil zitten tussen hoe het verder gaat in de boeken en serie.

Ik heb er zin in!
RikM schreef:
05-04-2019 15:33
Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Wie komt er op de troon?
Tyrion zou leuk zijn, Daenerys ligt voor de hand
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze spoiler al gezien
https://youtu.be/vw2SaHkGfss

Hilarisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven