SYTYCD 2012
zondag 11 november 2012 om 21:40
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 21:38:
Zou het niveau Dan ook tegenvallen misschien?
Ik zie hem ook nooit meer kijken met pretoogjes en zijn hoedeplankbeweging
Zou het concept een beetje gedaan zijn?
Ik moet ook zeggen dat ik er lang niet meer zo fanatiek kijk.
Zou het niveau Dan ook tegenvallen misschien?
Ik zie hem ook nooit meer kijken met pretoogjes en zijn hoedeplankbeweging
Zou het concept een beetje gedaan zijn?
Ik moet ook zeggen dat ik er lang niet meer zo fanatiek kijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!