Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Mooi
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Denden wit!
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Ik vond het mooi!!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Jefski een wodkaatje (of 3) op?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 november 2012 @ 21:12:

Wat ziet Denden wit! Die ziet altijd zo raar wit.
Alle reacties Link kopieren
Je moet het gewoon Doen Doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jef is op dreef zeg
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo klinkt het wel, met de Denden moet het doendoen. De jury vindt het zelf erg grappig.
Alle reacties Link kopieren
Waar komt Doendoen vandaan vraag ik me af?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Jan eigenlijk een gayerig jasje aan
Alle reacties Link kopieren
Dan komt wel erg weinig aan het woord vanavond hè, of mis ik het steeds?
Alle reacties Link kopieren
Gayerig mag, hij is danser.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 21:14:

[...]





Die ziet altijd zo raar wit.Owww oké, het valt me nu pas echt op.
Alle reacties Link kopieren
quote:missworld schreef op 11 november 2012 @ 21:14:

Waar komt Doendoen vandaan vraag ik me af?Hij heeft iets Koerdisch in zich als ik het goed onthouden heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 21:16:

Dan komt wel erg weinig aan het woord vanavond hè, of mis ik het steeds?Nee
Alle reacties Link kopieren
Vond de eerste en de laatste het best.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 21:16:

Dan komt wel erg weinig aan het woord vanavond hè, of mis ik het steeds?

Toevallig had ik het daar gister met mijn zusje over

Het lijkt alsof de klik weg is tussen Dan en Jef, hij lijkt zich een beetje terug te trekken van het geneuzel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me ook wel weer voorstellen, lijkt ook meer geneuzel te zijn.
Alle reacties Link kopieren
zou me ook wel voorstellen dat sommige dingen ook te snel gaan voor Dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 21:18:

[...]



Toevallig had ik het daar gister met mijn zusje over

Het lijkt alsof de klik weg is tussen Dan en Jef, hij lijkt zich een beetje terug te trekken van het geneuzelIdd, toen iedereen zich net bescheurde om het DoenDoen-grapje keek Dan ook al niet zo geamuseerd, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 21:18:

[...]



Toevallig had ik het daar gister met mijn zusje over

Het lijkt alsof de klik weg is tussen Dan en Jef, hij lijkt zich een beetje terug te trekken van het geneuzel



Niet alleen tussen hem en Jef. Tussen hem en de hele jury lijkt het wel. Of misschien zelfs wel met het programma. Het plezier lijkt eraf.



Maar hij ziet er ook al een tijdje moe uit. Misschien wordt het wat veel ,een gezin en dan al dat heen en weer gereis.
Alle reacties Link kopieren
Die plaktatoo!
Alle reacties Link kopieren
Owww, ik zie nu waarom Dennis strikje los zit. Dat zit op zijn shirt gedrukt.



Hij kan 'm niet eens strikken
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 november 2012 @ 21:24:

Die plaktatoo! Ja zo schattig. Haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven