Entertainment alle pijlers

The L-Word (Generation Q)

09-12-2019 22:38 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de L-Word liefhebbers, er is weer een nieuw seizoen!! :blob: :blob:

Afbeelding
Gister uitgekomen op de Amerikaanse zender Showtime, maar in NL ook te zien (via een link waarvan ik niet weet of ik deze mag noemen...?)

Toen ik net mn coming out gehad had kwam de serie The L-Word op tv (zo rond 2004) . Ik heb de serie in de replay wel tig keer gezien. De eerste serie met bijna alleen maar lesbische en biseksuele verhaallijnen :love: met stomende v-v sexscenes, met karakters om verliefd op te worden (Beth, Alice, Dana :kwijl: :love:) of niet (Jenny :frusty: )

Wie was nog meer fan en kijkt nu weer mee?
boarn wijzigde dit bericht op 09-12-2019 23:50
15.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sammie500 schreef:
16-01-2020 11:08
Kan je het nieuwe seizoen wél helemaal afkijken Boarn?

Omdat ik eerder van iemand las dat je na 3 afleveringen niet meer kunt kijken....

Ik hoop t, je klinkt zo enthousiast 😀😀 wij bewaren hem nog even voor over een paar weken als we kunnen Bingen 😊
ja via de link die ik met sommigen heb gedeeld kun je nog wel het nieuwe seizoen zien. Alleen die website heeft het beleid dat je voor series ouder dan 3 maanden een abonnement moet afsluiten. Dus kijk ze wel binnenkort (binnen die 3 maanden grens)

Overigens heeft dit seizoen nog maar 2 afleveringen te gaan (het zijn er 8 in totaal)!

En, en, en, ze hebben aangekondigd een 2e seizoen te gaan maken :yes: :yes: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Als iedereen die nou een link van iemand heeft gekregen om de afleveringen te zien, deze ook doorstuur naar de volgende die die vraag stelt. Dan helpen we elkaar allemaal een beetje en hoeft niet steeds 1 iemand de linkjes door te geven ;-) #payitforward
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even een nieuw account aangemaakt omdat ik ook wel graag de serie wil zien. Ik heb lang gezocht via Google maar echt niks kunnen vinden. Zou iemand mij ook de link toe willen sturen? :-$
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij het linkje van The L world sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh the L-Word! Was ik helemaal verslaafd aan vroeger. Zo leuk dat er nu weer een seizoen uit is! Ik zou ook heel graag de link willen ontvangen om het te kijken. Alvast bedankt namens de feestcommissie 🥳
Alle reacties Link kopieren
Oh bedankt voor de tip Boarn, dan gaan we niet bingen maar opschieten! 😉 Zou echt jammer zijn anders!

2e seizoen, yes!!! Zonder ook maar iets van seizoen 1 gezien te hebben, hahaha

Eigenlijk is het toch best gek dat er nooit meer zo'n serie gemaakt is verder (behalve dan lipservice). En Anne+ natuurlijk nu, die vind ik ook leuk! Best heel fijn voor degenen die nu graag iets herkenbaars kijken! Ik was toen zó blij met the L-Word.
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
16-01-2020 14:25
Als iedereen die nou een link van iemand heeft gekregen om de afleveringen te zien, deze ook doorstuur naar de volgende die die vraag stelt. Dan helpen we elkaar allemaal een beetje en hoeft niet steeds 1 iemand de linkjes door te geven ;-) #payitforward
Goed plan! Of maak gebruik van mijn eerdere aanbod, dan stuur ik ze ook door!
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij de link kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook de link? :$

Alvast dank! En ik stuur m door naar de volgende :D
Alle reacties Link kopieren
Zou ik de link ook mogen? Super bedankt alvast!!
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
10-12-2019 14:12
Jullie hebben een PB!
Zou je mij ook de link willen sturen? 😬
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nu niemand?
Aaaaahhh ik wil gewoon over de afleveringen kunnen kletsen zonder te spoileren.

Net aflevering 7 gezien, mn hart brak voor Bette 😭😟
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand voor mij ook een link? :D
Alle reacties Link kopieren
Toch maar een account aangemaakt. Wil iemand de link aan me doorsturen? Ben zo benieuwd. Heb alle trailers al bekeken. :-D Kan zelf via google geen goede link vinden. Ben nu Seizoen 1van the L word aan het terug kijken, ben bij aflevering 10. Leuk om weer helemaal opnieuw te beginnen. Zit er weer helemaal in :love:

Boarn, volgens mij ben je een held ;-)
op Facebook is ook een leuke Gereration Q groep, maar dan moet je het niet erg vinden spoilers te zien. Was blij verrast met de beelden van vorige week.... leuk...
Alle reacties Link kopieren
Zou ik de link ook mogen hebben? 🥰
Alle reacties Link kopieren
Zou ik de link ook mogen hebben? 🥰
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
10-12-2019 19:10
Neeee, ik wil niets meer horen over Jenny, irritant mens. (6) (6)

Mamma T. is in de eerste aflevering al wel een keer voorbij gekomen, dus ze wordt iig niet dood gezwegen.
Ik vond Jenny echt heel leuk.
Maar ik moet gaan rewatchen denk ik, ik weet bijna niks meer. Ik weet dat ik Bette vreselijk vond.
Alle reacties Link kopieren
Frederika-Jael schreef:
19-01-2020 22:50
Ik vond Jenny echt heel leuk.
Maar ik moet gaan rewatchen denk ik, ik weet bijna niks meer. Ik weet dat ik Bette vreselijk vond.
Kan rewatchen wel aanbevelen. Merk dat ik nu, een 'paar jaar later, weer anders kijk. Vond Jenny vreselijk, maar krijgt nu meer respect van mij. Beste serie ooit!!!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie misschien de link voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Is er iemand die mij de link kan sturen?
Alvast bedankt! Heb er zin in :-)
Groeten.
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand de link aan mij doorsturen in een pb? 🥳
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een link? Dan kan ik het doorsturen aan de rest? 😁
Alle reacties Link kopieren
Wordt de link niet meer doorgestuurd?
Zou heel graag willen kijken.
Groeten Leon
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij stuurt niemand meer iets door 😕
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven