Entertainment alle pijlers

The L-Word (Generation Q)

09-12-2019 22:38 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de L-Word liefhebbers, er is weer een nieuw seizoen!! :blob: :blob:

Afbeelding
Gister uitgekomen op de Amerikaanse zender Showtime, maar in NL ook te zien (via een link waarvan ik niet weet of ik deze mag noemen...?)

Toen ik net mn coming out gehad had kwam de serie The L-Word op tv (zo rond 2004) . Ik heb de serie in de replay wel tig keer gezien. De eerste serie met bijna alleen maar lesbische en biseksuele verhaallijnen :love: met stomende v-v sexscenes, met karakters om verliefd op te worden (Beth, Alice, Dana :kwijl: :love:) of niet (Jenny :frusty: )

Wie was nog meer fan en kijkt nu weer mee?
boarn wijzigde dit bericht op 09-12-2019 23:50
15.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook een link? :-$
En voor de liefhebbers heb ik de vrijwel alle seizoenen nog wel op mijn pc staan.
Al moet ik dan even bedenken hoe ik deze verstuur
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de link ook graag willen hebben fan van het eerste uur!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag de link willen ben fan van het eerste uur!
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij de link willen sturen, heb de link nog niet. Echt heel benieuwd naar het nieuwe seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook de link krijgen? Ben er vandaag pas achter gekomen dat er een sequel is, maar kan meteen aan niets anders meer denken... Haha. Alvast super veel dank! 🌟
Alle reacties Link kopieren
Zou ik alsjeblieft ook de link kunnen krijgen?? Kan echt niet wachten dit te zien 😍. Alvast super bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heeeel internet afgezocht! Al weken! Maar niet te vinden.. mag ik iemand lastig vallen voor de link? 😬😬😬😬
Alle reacties Link kopieren
In facebook groepen worden de links gedeeld. Als je een beetje moeite doet is het heel eenvoudig te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Het hele seizoen gezien.

Wat een einde...

Hopelijk komt het 2e seizoen snel !
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
27-01-2020 23:03
In facebook groepen worden de links gedeeld. Als je een beetje moeite doet is het heel eenvoudig te vinden.
Heel veel moeite gedaan.. ik vraag het niet voor niets ;). Welke van de 1000 Facebook groepen??
Alle reacties Link kopieren
Als iemand de link wil, mogen ze mij een pb sturen, ik vind het niet erg om door te sturen, maar het is op mijn telefoon zo omslachtig xD
Alle reacties Link kopieren
shala91 schreef:
28-01-2020 14:09
Als iemand de link wil, mogen ze mij een pb sturen, ik vind het niet erg om door te sturen, maar het is op mijn telefoon zo omslachtig xD
Precies dit heb ik ook al 2x aangeboden, hebben al véél mensen gebruik van gemaakt en dat doe ik graag, maar komop beste link-vragers, even beetje moeite doen, want het voor ons omslachtig om jullie een pb te sturen en niet om jullie pb te beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Oh no Boarn, is het zo'n vreselijk open einde??? Dat je nú wil weten hoe t afloopt 😀

Misschien wel de zekerheid dat seizoen 2 er echt komt?!?!?

Ik vind t wel écht leuk, dit seizoen, had ik niet verwacht. Dacht hoe kun het nog nieuw leven inblazen, maar dat doen ze echt goed
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik ben nieuw hier op het forum 😇
Alle reacties Link kopieren
Zou ook graag de link willen, kan het via google ook niet vinden. Zou iemand m door willensturen de link
Alle reacties Link kopieren
Yang1712 schreef:
28-01-2020 20:55
Zou ook graag de link willen, kan het via google ook niet vinden. Zou iemand m door willensturen de link
shala91 schreef: ↑28-01-2020 14:09
Als iemand de link wil, mogen ze mij een pb sturen, ik vind het niet erg om door te sturen, maar het is op mijn telefoon zo omslachtig xD
Precies dit heb ik ook al 2x aangeboden, hebben al véél mensen gebruik van gemaakt en dat doe ik graag, maar komop beste link-vragers, even beetje moeite doen, want het voor ons omslachtig om jullie een pb te sturen en niet om jullie pb te beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Stuur maar pb als je link wilt
Alle reacties Link kopieren
Iemand al gekeken? Wat vind je ervan?
Ik was een groot deel vergeten, maar geloof dat ik echt een jenny fan was, ik zag ook erg op tegen het kijken van het laatste seizoen.

Had iemand anders dit ook, en wat vind jr dan van de nieuwe serie.
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand interesse hebben.
Ik heb een dvd box te koop met alle seizoenen van de L word ( 1e seizoen)
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand even tegen Shane zeggen dat ze een boterhammetje meer moet eten?

En kan iemand mij even wijsmaken dat ergens in de komende afleveringen (ik heb de eerste 3 nu gezien) Marina terugkomt? Ook al is het niet zo, zeg het toch maar tegen me.
Die vrouw is zo aantrekkelijk, niet normaal gewoon. Ook al moet ik psycho Jenny nadoen om haar te krijgen, ik zou t meteen doen. Je weet toch?
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
09-12-2019 23:48
Volgens mij mag ik de site wel noemen toch? Ik heb gegoogled en kom nergens tegen dat het om een illegale site zou gaan. Mag dat hier nog of wordt ik dan geband?
Hi,

Zou ik aub de link mogen waar we het nieuwe seizoen kunnen kijken? Ik kan zelf namelijk helemaal niks vinden :(

Hoop dat je kunt helpen! Thnx alvast!
Alle reacties Link kopieren
Bollie08 schreef:
29-01-2020 13:18
Stuur maar pb als je link wilt
@Bollie08: ik probeer je al even een pb te sturen maar op de een of andere manier lukt het niet!? Ik snap dat het misschien veel gevraagd is, maar zou je mij de link willen proberen te sturen? Misschien dat het van jouw kant wel lukt….#durftevragen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Boarn post_id=30717073 time=1575927480 user_id=19276]
Voor de L-Word liefhebbers, er is weer een nieuw seizoen!! :blob: :blob:

Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag de link ontvangen. Ben heel benieuwd naar de nieuwe afleveringen. De previews zijn in ieder geval veel belovend.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er nieuwe afleveringen zijn. Toevallig ben ik een tijdje terug begonnen met de “oude” serie weer op dvd te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven