Entertainment alle pijlers

The L-Word (Generation Q)

09-12-2019 22:38 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de L-Word liefhebbers, er is weer een nieuw seizoen!! :blob: :blob:

Afbeelding
Gister uitgekomen op de Amerikaanse zender Showtime, maar in NL ook te zien (via een link waarvan ik niet weet of ik deze mag noemen...?)

Toen ik net mn coming out gehad had kwam de serie The L-Word op tv (zo rond 2004) . Ik heb de serie in de replay wel tig keer gezien. De eerste serie met bijna alleen maar lesbische en biseksuele verhaallijnen :love: met stomende v-v sexscenes, met karakters om verliefd op te worden (Beth, Alice, Dana :kwijl: :love:) of niet (Jenny :frusty: )

Wie was nog meer fan en kijkt nu weer mee?
boarn wijzigde dit bericht op 09-12-2019 23:50
15.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VeganNppls schreef:
30-01-2020 16:44
Kan iemand even tegen Shane zeggen dat ze een boterhammetje meer moet eten?

En kan iemand mij even wijsmaken dat ergens in de komende afleveringen (ik heb de eerste 3 nu gezien) Marina terugkomt? Ook al is het niet zo, zeg het toch maar tegen me.
Die vrouw is zo aantrekkelijk, niet normaal gewoon. Ook al moet ik psycho Jenny nadoen om haar te krijgen, ik zou t meteen doen. Je weet toch?
Haha, helemaal met je eens! Vind Marina ook nog steeds de meest aantrekkelijke vrouw van de serie.

Net de eerste twee afleveringen gekeken van de nieuwe serie. Nog niet overtuigd. Echt gericht op een jongere generatie, wat prima is maar mij daardoor minder aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer hier? Inmiddels aflevering 5 gekeken en het wordt steeds beter! Grappig dat ik Shane nu heel leuk vind, terwijl ik haar vroeger net zo irritant vond als Finley nu ;-)
Alle reacties Link kopieren
The L word staat met alle seizoenen op videoland en vanaf 13 april staat Generation Q er ook op!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! Gen Q staat er op en wat is het genieten!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de link voor mij van the Lword Generation q ? Dank!
Alle reacties Link kopieren
kan ik de link ook krijgen? dank
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah :yes: :yes:

De trailer van het 2e seizoen is uit. Vanaf 6 augustus nieuwe afleveringen!!

En ohwww please, laat er een lekkere dampende scène met Beth in zitten... :flirting: :love:
Alle reacties Link kopieren
AukjeBenning88 schreef:
02-05-2020 10:30
Heeft iemand de link voor mij van the Lword Generation q ? Dank!
Zie je inbox
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Gister kwam S2 uit. Heeft al iemand hem gezien? Ik ben nog steeds op zoek naar een link van een site waar ik hem kan bekijken vanuit NL.
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
07-08-2021 10:47
Gister kwam S2 uit. Heeft al iemand hem gezien? Ik ben nog steeds op zoek naar een link van een site waar ik hem kan bekijken vanuit NL.
Ik stuur je een pb. Heb 'm gevonden maar nog niet gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 21 augustus is het tweede seizoen wekelijks te zien op Videoland
Alle reacties Link kopieren
Damn, wat is Gigi opeens sexy in seizoen 2 :love: ik ben benieuwd of het wat gaat worden met haar en Dani.

En Bette en Tina, ik hoop dat ze toch nog ergens weer een intiem moment tussen hun tweeën gaan laten zien. Ze zijn nog zo verbonden met elkaar.
Wat Tina in haar nieuwe vrouw ziet weet ik niet. Vind dat zo niet bij haar passen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, wat een verrassing. Ik wist niet eens dat er een nieuw seizoen gemaakt waa!

Nu twee afleveringen gezien en ik vind dit seizoen nu al leuker dan het eerste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven