Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:vinsent schreef op 06 december 2015 @ 13:02:

Dat jochie had ik al veel eerder aan zijn haren naar beneden gesleept: ff normaal doen.quote:mama_lin schreef op 06 december 2015 @ 13:21:

[...]Dussss.... volgende onderwerp maar ff

Bij wijze van spreken dan. (Dacht al dat ik dat er bij zou moeten schrijven).

Het is niet mijn gewoonte, noch keur ik op welk moment dan ook goed, noch zal ik in mijn omgeving gedogen dat kinderen aan hun haren gesleept worden, ongeacht de gemoedstoestand van het kind, of de situatie waarin het zich bevindt. Mocht ik een tere ziel onder de TWD kijkers hebben gekrenkt met mijn botte opmerking dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan.
quote:vinsent schreef op 06 december 2015 @ 13:56:

[...]





[...]



Bij wijze van spreken dan. (Dacht al dat ik dat er bij zou moeten schrijven).

Het is niet mijn gewoonte, noch keur ik op welk moment dan ook goed, noch zal ik in mijn omgeving gedogen dat kinderen aan hun haren gesleept worden, ongeacht de gemoedstoestand van het kind, of de situatie waarin het zich bevindt. Mocht ik een tere ziel onder de TWD kijkers hebben gekrenkt met mijn botte opmerking dan bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan.Gelukkig heb ik geen teer zieltje, maar het had idd wat genuanceerder gemogen. Het zij je vergeven!
Sam is een schatje. Punt.
Ik heb hier eerder mee geschreven. Was volgens mij het vorige topic nog. Ik ben een tijd weg geweest van het forum.



Maar even een dikke vette tvp.
Damn! Ik had gisteren tijdens rondje-hondje een súperingeving die heel TWD op z'n kop zou zetten! Maar ik ben hem kwijt...
quote:Starshine schreef op 06 december 2015 @ 16:11:

Sam is een schatje. Punt.Van zo'n kapsel zou alleen elke Walker al schrikken, dat dan weer wel!
quote:Mama-Emeritus schreef op 06 december 2015 @ 19:07:

Ik heb hier eerder mee geschreven. Was volgens mij het vorige topic nog. Ik ben een tijd weg geweest van het forum.



Maar even een dikke vette tvp.
In het kader van vreemde fans, jeetje wat zijn er toch een vreemde fans!

http://undeadwalking.com/2015/12/06/nor ... alker-con/
Mijn hemel. Dat doe je toch niet
quote:Starshine schreef op 07 december 2015 @ 14:33:

Mijn hemel. Dat doe je toch niet In theorie geef ik haar gelijk, in praktijk denk ik KOEKOEK
En als je dan denkt dat het een 14-jarige hormonale fan-girl is.

Gewoon een volwassen vrouw.



quote:tattou schreef op 07 december 2015 @ 14:10:

In het kader van vreemde fans, jeetje wat zijn er toch een vreemde fans!

http://undeadwalking.com/2015/12/06/nor ... alker-con/



Bizar, hoe kom je d'r op!

En waar Rick & Co niet op kwamen: hoezo ga je nou met de hele bubs proberen de wapenkamer te bereiken, dwars door een menigte walkers heen. Als hij en Michonne en nog iemand dat nou doen terwijl de rest zich op zolder - desnoods op het dak - verschanst... Lijkt me meer kans hebben dan met z'n allen inclusief Judith en Sam!
http://i106hits.com/the-walking-deads-n ... -requests/



Deze is ook nogal vreemd, z'n adem opvangen in een flesje, serieus? En dan? Dan heb je thuis een flesje met Norman-adem staan... nounou, geweldig




Lijkt me ook erg voor Norman, als mensen zo reageren als ze je zien...
Vreselijk ja. Er zitten een hoop idioten tussen.
Je zou ermee moeten omgaan inderdaad, niks voor mij het sterrendom.

Ik kwam nog een rare tegen, een vrouw die hem een borst implantaat opstuurde. Een borst implantaat, why??



Volgens mij heeft Norman toch wel de meest bizarre fans, ik zou liever een Eugene zijn geloof ik hahaha.
quote:mama_lin schreef op 07 december 2015 @ 14:45:

[...]



In theorie geef ik haar gelijk, in praktijk denk ik KOEKOEK

Dat verhaal alleen al....dat ze doodleuk vertelt dat ze fantaseert met hem getrouwd te zijn

Dat soort dingen zou ik sowieso voor me houden en dan bijten....

(jaahaa, ik wil hem ook bijten, maar toch doe ik het niet)
quote:Dragisa schreef op 07 december 2015 @ 14:50:

En als je dan denkt dat het een 14-jarige hormonale fan-girl is.

Gewoon een volwassen vrouw.



[afbeelding]OMG
ja maar die van dat flesje adem en dat borstimplantaat (er was er ook een die wilde dat hij haar kip vast zou houden ) die doen verder niemand kwaad.

Bijten, tssss.
Alle reacties Link kopieren
Kip vasthouden he. Lijkt me duidelijk
Spreuken 18:2
quote:Starshine schreef op 07 december 2015 @ 16:22:

[...]



Dat verhaal alleen al....dat ze doodleuk vertelt dat ze fantaseert met hem getrouwd te zijn

Dat soort dingen zou ik sowieso voor me houden en dan bijten....

(jaahaa, ik wil hem ook bijten, maar toch doe ik het niet)



Dit.

Echt. Als ik Norman zou zijn, zou ik weten of ik nu zou moeten lachen, of weg moet rennen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 07 december 2015 @ 16:35:

[...]





Dit.

Echt. Als ik Norman zou zijn, zou ik weten of ik nu zou moeten lachen, of weg moet rennen Ik zou dat duidelijk een geval van tijd voor een borrel vinden
Spreuken 18:2
serieus.....respect voor Norman.

Wat ik altijd hoor en zie over hoe hij met fans omgaat. Altijd aandacht, altijd aardig, altijd oprecht blij (of het lijkt tenminste wel zo).

Erg jammer dat hij nu weer zo'n gekkie moet treffen.











En ook nu heeft hij nog humor

quote:Starshine schreef op 07 december 2015 @ 16:59:



En ook nu heeft hij nog humor

ik zag het ook al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven