Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Ik zag het, ge-wel-dig

Het lijkt me zo'n leuke man, en zeer sympathiek naar zijn fans inderdaad.
quote:Dragisa schreef op 07 december 2015 @ 17:31:

Ik zag het, ge-wel-dig

Het lijkt me zo'n leuke man, en zeer sympathiek naar zijn fans inderdaad.Hij straalt dan ook geen spatje hollywood-arrogantie uit. Net als Tom Hanks. Vind ik ook zo'n sympathieke man.
Geen Walking Dead vanavond

Vanavond begint het nieuwe seizoen van American Horror Story op Fox. Het laatste seizoen vond ik best aardig, dus ga ik dat maar volgen op de maandag avond



Kijk eens hoe leuk. Misschien kan ik de winterstop toch nog nuttig gebruiken

Cool!
http://rhinozilla.tumblr. ... eedus-is-a-real-person-he



Goeie post.
Ik ben al vanaf s1 een trouwe kijker en dit topic volg ik ook, dus nu maar eens een tvp erin gooien



Balen dat het alweer midseason break is :(
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, bijtende fans! Dan heb je toch echt een steekje los! Maar goed, ze heeft het nieuws gehaald.



Ik ben nu op Netflix een aantal series opnieuw aan het kijken zoals Jericho, survivors etc. Maar het haalt het niet bij TWD. Misschien ga ik TWD helemaal opnieuw kijken. Hoop ik dat ze seizoen 5 er ook nog opzetten.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
OMG, ik zit foto's en verhalen te bekijken van die con. Er zijn gekken fans die kaarten voor de photo op van Norman en EMily Kinney gekocht hebben en ze dan trouwen. Ik bedoel, really??!!



Norman kijkt er ook niet gelukkig bij (wederom respect als je de godganse dag met dit soort mensen om kan gaan en dan nog vriendelijk blijft. Ik was allang aan de drugs gegaan of mijn toevlucht gezocht tot geweld).



quote:Polkadot28 schreef op 07 december 2015 @ 21:26:

Ik ben al vanaf s1 een trouwe kijker en dit topic volg ik ook, dus nu maar eens een tvp erin gooien



Balen dat het alweer midseason break is :(welkom!
Waarschijnlijk rollen ze met hun ogen achter die zonnebrillen



Welkom Polkadot
OH, wat erg!

Nee, ik zou hier ook niet mee om kunnen gaan. In Normans positie had ik sowieso die bijter een tik gegeven



Hier gaan de Bethyl fans ook helemaal wild op sinds dit weekend:

ugh, wegwezen Emily



(sorry, ik heb gewoon niet zoveel met haar, steeds maar weer mee proberen te liften op Norman)
Ja, letterlijk deze keer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook steeds meer van het Carylkamp.



Wanneer komt het tweede seizoen van Fear? Ik ben nu maar TWD vanaf seizoen 1 aan het bingewatchen, maar op dit tempo ben ik daar weer zo doorheen.



Ik vind die brievenbus fantastisch! En de fans.zijn knettergek. Toch lijkt het me wel.heel gaaf om een keer naar zo'n con te gaan. Bestaat dat ook in Nederland? Of is dat dan een heel slap aftreksel van het echte werk?
Oeps
Je hebt dutch comic con elk jaar.

Maar ik ben verder niet bovenmatig in comics en sci-fi geïnteresseerd. Michael Cudlitz was er wel vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 07 december 2015 @ 21:30:

Jeetje, bijtende fans! Dan heb je toch echt een steekje los! Maar goed, ze heeft het nieuws gehaald.



Ik ben nu op Netflix een aantal series opnieuw aan het kijken zoals Jericho, survivors etc. Maar het haalt het niet bij TWD. Misschien ga ik TWD helemaal opnieuw kijken. Hoop ik dat ze seizoen 5 er ook nog opzetten.Begin 2016 komt seizoen 5 op Netflix


Alle reacties Link kopieren
Voor alle Norman Reedus fans, net begonnen op Veronica: Blade 2.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 08 december 2015 @ 23:01:

Voor alle Norman Reedus fans, net begonnen op Veronica: Blade 2.Wat een jonkie nog
Alle reacties Link kopieren
Leuk is 'ie, hè
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)




Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren trouwens errug leuke DWD buttons bij de Xenos, o.a. met leuke Norman spreuken...
Deze wil ik onder de kerstboom:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven