Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

haha vet.



bij Large hebben ze wel deze in een-persoonsvariant.



Jammer dat ik een groot twee-persoonsdekbed heb. Ik zal er twee moeten kopen en ze aan elkaar naaien
of een leuk douchegordijn?



bijpassende badmat

O dat douchegordijn is gaaf! Wat ik zo leuk vind aan dat dekbedovertrek, is dat het ook wel echt soort-van mooi is. Dus niet puur een TWD-opdruk en klaar. Misschien doe ik het echt wel
Star, die van 'mij' is tweepersoons hoor!




dat badmatje kun je ook zelf maken. Goedkoop wit matje halen bij de ikea (ik heb daar een badmatje vandaan voor 1,50 en die is niet zo hoogpolig dus die voldoet prima). Wat spatten maken met rode textiel verf. Voeten insmeren en erop gaan staan.

Eitje.
Alle reacties Link kopieren
Knutselmiddag met TWD-thema.
gat in de markt
Ohh leuk!



Ik heb voor vriendliefs verjaardag volgende week een gebonden uitvoering van de strips gekocht. Kan in ze stiekem ook zelf lezen ..
Ja leuk, je hele huis inrichten in TWD stijl. Deze moet ik ook hebben dan, voor al mijn stuff en things natuurlijk!





En ik doe al mijn planten weg en zet overal Coral neer

en die gele bloemetjes van Lizzie



en cherokee roses in de tuin





borduurwerkje aan de muur

ik krijg serieus zin om te borduren
http://youtu.be/ObcwgaSmK7c



Ik heb me net een tijdje vermaakt met een achter de schermen filmpje. Wie weet kennen jullie hem allang, maar ik deel hem toch maar!
quote:googlette schreef op 09 december 2015 @ 15:26:

http://youtu.be/ObcwgaSmK7c



Ik heb me net een tijdje vermaakt met een achter de schermen filmpje. Wie weet kennen jullie hem allang, maar ik deel hem toch maar!Dat oog van Norman
Het schijnt dat dat een echt blauw oog was omdat hij al rennend met die kruisboog ergens tegenaan was gelopen en dat die kruisboog zo *bam* in zijn gezicht klapte. En dat de make-up afdeling het teveel gedoe vond om het helemaal weg te make-uppen.
Omdat dit topic naar de tweede pagina was gezakt en omdat ik nog steeds een beetje flieft ben op Norman

Norman



Deze vind ik ook zo leuk





drunk
Ik heb gevonden op youtube Drunk Norman



Wat een leuke man is het toch.
De dirty versie van die app is tegenwoordig ook gratis. Dus nu snauwt Norman me regelmatig toe dat hij fucking wil knuffelen
Ik ben niet eens zo'n Norman fangirl maar dit was geniaal
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar zei ik nog dat ik never nooit mezelf voor lul zou zetten door naar een photo op te gaan op een con, maar als ik nu de kans kreeg zou ik het doen. Erg he.

Maar ik zou niet bijten.

ik wil gewoon ook zo'n foto

of zo een



(god wat een puber ben ik ook)
O wat erg lijkt me dat, al die vreemde mensen die aan je zitten de hele dag haha!

Maar goed, buiten dat hij er goed aan zal verdienen zal hij het ook gewoon leuk vinden.



Ik zou Norman, Andrew of Steven graag ontmoeten, maar in de praktijk zou ik hoogstwaarschijnlijk geen woord kunnen uitspreken en ziet mijn hoofd er zo uit -->

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven