Entertainment alle pijlers

TLC Dr. Pimple Popper

20-07-2019 22:37 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onvoorstelbaar waar mensen in de VS blijkbaar mee rondlopen. Hoe het allemaal heet qua aandoening kan ik niet onthouden, maar het ziet er vaak verschrikkelijk uit. En dat vind ik zo zielig!
Maar hoe kan het dat ze er zo lang mee rond lopen? Vaak zijn ze al wel bij een dokter geweest, maar wordt of kan er niks aan gedaan worden. Het is niet zo dat dr. Pimple in een super exclusieve prive kliniek werkt. Het ziet er allemaal als een gemiddelde tandartspraktijk uit. Enkel een scalpeltje en wat hechtdraad gebruikt ze zo te zien.
Komt dat nu echt door de slechte gezondheidszorg in de VS, of dat deze mensen mogelijk niet verzekerd zijn? Dat ze ermee rond (moeten) blijven lopen bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
21-07-2019 00:51
Nuttige bijdrage (not) maar.... O_O
Wel degelijk nuttig. Ziektekosten zijn in de VS dusdanig hoog, dat het heel aantrekkelijk is iets uit te laten voeren voor een TV show. Die betalen dan de rekening... Dat is mede de reden dat dit soort shows in Nederland niet echt van de grond komen. Medisch noodzakelijke procedures worden hier gewoon vergoed. Geen reden dus om je aarsschimmel en plein publique te laten behandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven