Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Omg ik zou gillend gek worden als ik daar tussen zou moeten zitten.

Ik erger me nu al dood aan bepaalde mensen..
Paul en Billy weer samen onder de douche.
En oeps, Paul verspreekt zich bijna: "Ik pak wat ik pa....eh, ik pak mijn momentjes". Uhuh.
Waren ze nou echt aan het zoenen???
Gisteren ja, Tepelsteeltje heeft ergens 't beeldmateriaal geplakt hier.
quote:redhothead schreef op 10 januari 2014 @ 20:02:

Gisteren ja, Tepelsteeltje heeft ergens 't beeldmateriaal geplakt hier.

Neeheee, dat was na een paar dagen[!] al toen ze de loodsen in gingen!

Vorige week ergens.

En geen woord meer over het missen van z'n meissie he. Tss
quote:Tepelsteeltje schreef op 10 januari 2014 @ 20:06:

[...]

Neeheee, dat was na een paar dagen[!] al toen ze de loodsen in gingen!

Vorige week ergens.

En geen woord meer over het missen van z'n meissie he. Tss Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel interessant is op psychologisch gebied.
En wat irritant dat geknuffel en gekus.

En dat allemaal volop op de tv, leuk voor z'n vrouw die alleen met de kinderen thuis zit.
En nu maar hopen dat zijn kinderen hem nog kunnen vergeven als hij weer voor de deur staat.. Hypocriet --'
quote:redhothead schreef op 10 januari 2014 @ 20:08:

[...]

Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel leerzaam is op psychologisch gebied.

Echt he.

Billy was behoorlijk van het padje af na het viezelevozen.

En het nog proberen goed te praten ook

Dat is dus 'levenskunstenaar' zijn. Iemand anders zei het ook al ergens; geen verantwoordelijkheid dragen voor eigen gedrag.
quote:redhothead schreef op 10 januari 2014 @ 19:57:

Paul en Billy weer samen onder de douche.Aan het viespeuken
Ik zou Billy wel met dubbele condoom naaien. Voor je het weet heb je alle soa's van het alfabet.
Ben er niet nieuwsgierig naar. Niet kijken is niets gemist
En die Billy heeft ook dus een kerel thuis zitten , dacht dat ze zoiets zei. Omdat ze ook zo over de rooie was van het douche gebeuren.
Ik heb echt niks zien gebeuren
quote:oldwood schreef op 10 januari 2014 @ 20:09:

En wat irritant dat geknuffel en gekus.

En dat allemaal volop op de tv, leuk voor z'n vrouw die alleen met de kinderen thuis zit.Die zullen wel een open relatie hebben.

Zo achtelijk zal hij toch niet zijn ?
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:41:

Ik heb echt niks zien gebeuren
quote:muppetophetvivaforum schreef op vrijdag 10 januari 2014 21:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Utopia"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:41</a>:</b>

Ik heb echt niks zien gebeuren</div></blockquote> Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?
Ik erger me aan de voice over.
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:52:

[...]

Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?Viespeukerij onder de douche....
Ssssssttttttt..... Even centraal graag!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik denk dat mijn enige bijdrage hier elke dag dezelfde wordt; "ik vind Billy ZO vreselijk".

Maar ik moet mijn drol toch ook ergens kwijt?

Ik probeer live te kijken maar klopt het dat dat nu niet meer gaat? Weet iemand dat?
quote:muppetophetvivaforum schreef op vrijdag 10 januari 2014 22:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Utopia"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:52</a>:</b>

[...]

Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?</div></blockquote>Viespeukerij onder de douche.... Dat kun je slechts raden, je hebt niks gezien
Ik vind tot nu toe Hakim het meest vervelend. Gio en Peter zijn mijn favorieten.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven