Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

vrijdag 10 januari 2014 om 20:06

vrijdag 10 januari 2014 om 20:08
quote:Tepelsteeltje schreef op 10 januari 2014 @ 20:06:
[...]
Neeheee, dat was na een paar dagen[!] al toen ze de loodsen in gingen!
Vorige week ergens.
En geen woord meer over het missen van z'n meissie he. Tss Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel interessant is op psychologisch gebied.
[...]
Neeheee, dat was na een paar dagen[!] al toen ze de loodsen in gingen!
Vorige week ergens.
En geen woord meer over het missen van z'n meissie he. Tss Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel interessant is op psychologisch gebied.

vrijdag 10 januari 2014 om 20:16
quote:redhothead schreef op 10 januari 2014 @ 20:08:
[...]
Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel leerzaam is op psychologisch gebied.
Echt he.
Billy was behoorlijk van het padje af na het viezelevozen.
En het nog proberen goed te praten ook
Dat is dus 'levenskunstenaar' zijn. Iemand anders zei het ook al ergens; geen verantwoordelijkheid dragen voor eigen gedrag.
[...]
Ik bedoel gister op tv, ik kijk geen streams. Ben het met je eens trouwens dat het heel leerzaam is op psychologisch gebied.
Echt he.
Billy was behoorlijk van het padje af na het viezelevozen.
En het nog proberen goed te praten ook
Dat is dus 'levenskunstenaar' zijn. Iemand anders zei het ook al ergens; geen verantwoordelijkheid dragen voor eigen gedrag.
vrijdag 10 januari 2014 om 21:42
vrijdag 10 januari 2014 om 21:52
quote:muppetophetvivaforum schreef op vrijdag 10 januari 2014 21:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Utopia"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:41</a>:</b>
Ik heb echt niks zien gebeuren</div></blockquote> Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?
Ik heb echt niks zien gebeuren</div></blockquote> Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?

vrijdag 10 januari 2014 om 22:35
quote:muppetophetvivaforum schreef op vrijdag 10 januari 2014 22:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Utopia"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:52</a>:</b>
[...]
Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?</div></blockquote>Viespeukerij onder de douche.... Dat kun je slechts raden, je hebt niks gezien
[...]
Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?</div></blockquote>Viespeukerij onder de douche.... Dat kun je slechts raden, je hebt niks gezien