Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aaifoon schreef op 10 januari 2014 @ 22:32:

Ik probeer live te kijken maar klopt het dat dat nu niet meer gaat? Weet iemand dat?

Bij mij ook niet!

Ik dacht al dat het aan mijn internet lag
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 22:35:

[...]

Dat kun je slechts raden, je hebt niks gezien

Een paar blz terug heeft tepelsteeltje een printscrean (?) geplakt, zijn ze duidelijk aan het zoenen

Ik erger mij erg aan het accent van Vanessa en Hakim
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Bergje65 schreef op 10 januari 2014 @ 21:52:

[...]

Wat dan. Beetje douchen samen, of heb ik iets gemist?Los van het feit of ze aan elkaar zouden hebben gezeten, dat die daar bij haar onder de douche ging vind ik niet kunnen .Maar zij vond het ook best.
quote:Tepelsteeltje schreef op 10 januari 2014 @ 17:00:

[img]http://gyazo.com/f95bdc7a81b15f7c2c292800d5d9b12b.gif[/img]

Oordeel zelf.Brrrr
Gaan Charlotte en Linda nu een 'staatsgreep' plannen? (heb niet namen nog niet helemaal scherp, hoor, maar dacht het wel)

Even ter toevoeging op de eerder genoemde muiterij bij de koe

Vond het ook zo leuk bij dat stukje van die kaasboer die op bezoek kwam. Linda was heel duidelijk tegen Hakim: "Hey, mijn idee, hè!" Vond ik echt stoer!
Only dead fish go with the flow
Ik zou helemaal gek worden van dat geknuffel de hele tijd..
Dat geknuffel en gekus is echt vreselijk, ja. Je kent die mensen amper..!

Afgezien daarvan; hoe gemeend is zo'n Judaskus knuffel eigenlijk? als er achter je rug om achterbaks geroddeld wordt. Bah bah.

De meesten zijn al lang bezig met het bekokstoven wie eruit moet gaan over een paar weken. Zul je zien; degenen die zich hard hebben gemaakt om een bepaald persoon eruit te krijgen, zal de stevigste knuffel geven met de bekende woorden; 'ik ga je zo hard missen hier!' en perst er nog even een traantje uit.
Wordt het ook in het weekend uitgezonden, of alleen doordeweeks.
Ik begrijp nog steeds niet waarom die mensen allemaal bij elkaar liggen te slapen. Met zoveel ruimte om je heen kun je best wat 'kamertjes' creeeren. Dat slaapt toch een stuk relaxter!

Iets opbouwen kan toch ook zonder dat je op elkaars lip hangt?!

Of zal dat moeten van de regie?
quote:Superhuisvrouw schreef op 11 januari 2014 @ 12:33:

Wordt het ook in het weekend uitgezonden, of alleen doordeweeks.Op tv alleen door de week geloof ik. Streams kun je ook in het weekend bekijken.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 10 januari 2014 @ 21:31:

Ik zou Billy wel met dubbele condoom naaien. Voor je het weet heb je alle soa's van het alfabet.
Wel of niet zoenen, tja. Nog ff wat kiekjes voor Het Oordeel.

Het zijn toch acteurs, dus wat dondert het?

Billy tussen de gesloten deuren.

quote:Superhuisvrouw schreef op 11 januari 2014 @ 12:33:

Wordt het ook in het weekend uitgezonden, of alleen doordeweeks.Om 18 uur (straks dus) komt een week-compilatie op tv. Loop zelf erg achter, alleen de eerste 2 afleveringen echt gezien. Aangezien het topic nog loopt en er ruim een miljoen mensen dagelijks kijken, ga ik er nu eens even goed voor zitten!
quote:Blue_Yoshi schreef op 10 januari 2014 @ 14:12:

Zo, bijgelezen! (MilaDila, in je OP staat Renica - maar zij is vervangen door Isabella )

Ik vind het tot nu toe heerlijk om te kijken (of eigenlijk meer luisteren - in de achtergrond, terwijl ik andere dingen doe). Heerlijk om je even ongegeneerd aan dat stelletje lamballen te kunnen ergeren! Ik vind het ook erg jammer dat er elke maand iemand uit moet. Als dat niet zo zou zijn, zouden de verhoudingen anders worden. Dan moet je het namelijk gewoon met elkaar doen, ook al ben je het niet met elkaar eens.

Ik vraag me trouwens af hoe het zit qua Nederlandse wet- en regelgeving. Ze willen een pannenkoekenrestaurant opzetten. Hoe zit het met de regelgeving omtrent hygiëne e.d.? En heel praktisch: de belastingen e.d. op die omzet? Utopia of niet, dit is wel gewoon Nederlands en meneer de Mol is niet machtiger dan de wet, lijkt me. Ik zou er in elk geval niet over peinzen om daar ook maar een poffertje te gaan eten, nog afgezien van het rare volk dat er woont.

Hetzelfde geldt voor medische hulp. Ik las ergens dat De Mol op een persconferentie had gezegd dat de zorgverzekering niet geldig is in Utopia, dus als ze een arts nodig hebben, moeten ze dokken. Euh... Pardon? Zo werkt dat toch niet in ons land?

Verder vraag ik me ook af hoe het zit qua regelgeving in Utopia zelf. Inderdaad, ze mogen mensen betaald een rondleiding geven e.d. Dus familie en vrienden mogen ook komen? Rare bedoening... In dat geval zou ik, als ik Paul's vrouw was, langskomen en die trouwring ergens bij hem stoppen waar de zon niet schijnt.Dit vraag ik me ook allemaal af. Heeft De Mol een Utopia-BV aangemaakt voor alle activiteiten? Wat betreft zorg zou er trouwens wel (gratis) hulp komen bij noodgevallen. Denk dat in de regiekamer (annex douche blijkbaar) een ehbo-er zit voor andere gevallen.
Jammer dat ze weer acteurs hebben gekozen..
Zo. Gelijk bij gelezen op FOK.

Redactie gaat de rondleidingen verbieden (waar blijkbaar ook vrienden en familie tussen sneakten). Ze hebben komende week een bankrekening. En er komt internet aan.
....
quote:Lucifer1983 schreef op 11 januari 2014 @ 18:24:

Jammer dat ze weer acteurs hebben gekozen..Denk uit noodzaak. Nou ja, acteurs.... Eerder mensen -via castingbureaus- die beroemd willen worden. Je moet toch wat mediageil zijn om een jaar lang in zo'n loods te gaan zitten.
Wordt er nog vanavond in die loods of hoe zit dat?
Ah, het is zover..Paul is al aardig bezig..
quote:Lucifer1983 schreef op 11 januari 2014 @ 18:24:

Jammer dat ze weer acteurs hebben gekozen..

Hoezo?

Het zijn toch gewoon de mensen die ze zijn, met hun eigen achterban

Snap die opmerking nooit zo

Ik lees net dat Vanessa pas 37 is?

Wat een ouwe kop heeft ze dan

met dank aan F!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven