Entertainment alle pijlers

Verklaar Suzan en Freek

06-06-2020 12:59 310 berichten
Ik heb tussen de middag warm gegeten, dus tijd zat om me met uitzonderlijk belangrijke zaken bezig te houden. In dit geval:
Waarom Suzan en Freek? Wie vindt dit oprecht mooi? En waarom? Ze doen me aan jaren 00-heldin Dido denken: neuzelzingen terwijl je opsomt wat je aan het doen bent.


Disclaimer: elk topic dat ik open escaleert, maar in mijn muziektopics zijn mensen ook nog eens beledigd vanwege kritiek op hun lievelingsmuziek. Die mensen verwijs ik naar mijn motto, een verwijzing naar mijn totale gebrek aan smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hen leuk! Ik weet nog dat ik 'Als het avond is' voor het eerst hoorde in de auto en als een malle ben gaan zoeken wie dat zongen en thuis dat liedje bijna nonstop op YouTube luisterde als ik aan de poets was (ofzo).

Hoe kan iemand trouwens de liedjes NIET kennen en dan met name 'Als het avond is'? Die kwam écht overal voorbij. Net als Blof met Zoutelande (ook geen problemen mee).

Ik moet zeggen dat de rest wel leuk is, maar niet zo leuk als het eerste liedje.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:18
Die vind ik het ergste. Vooral dat stukje" ik fiets voor jou door de hele stad als jij dat wilt, ja dan doe ik dat."

Het is allemaal zo niksig.

Wel bijzonder dat je de tekst onthoudt van iets dat je Zo Verschrikkelijk vindt.
Ik vind ze vreselijk. Ik kan niet precies mijn vinger erop leggen.

De liedjes vind ik sowieso een beetje zeikerig, maar ook dat het een stel is dat dan samen liedjes aan het componeren zijn in de keuken staat mij denk ik een beetje tegen. Zo truttig, kneuterig.

Nee, niet mijn ding. brrr

Bily Eilish is geniaal.
Echt van die muziek die mijn schoonzus prachtige vind en ik meteen de radio voor op een ander kanaal zet. Haar humor is al net zo erg als haar muzieksmaak. Verder is ze wel lief hoor.

Doe mij maar iets met gillende gitaren.
OohBoy schreef:
06-06-2020 13:27
Wel bijzonder dat je de tekst onthoudt van iets dat je Zo Verschrikkelijk vindt.
Eidetisch geheugen. En zo gek is het toch niet als je iets onthoudt wanneer je het hoort?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de muziek leuk, op een paar liedjes na.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zoveel bands , zangers en zangeressen niet mijn ding.
Maar om daar nu een topic over te openen, neuh, laat iedereen in zijn waarde.

Iedereen vind wel iets in muziek.
Het is een uitlaatklep.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Er zijn ook mensen die Zoutelande een prachtig nummer vinden. Dan ben je ook uitgeluld.
Alle reacties Link kopieren
Ik luister sowieso nooit echt naar de top40 dus ik weet nooit wat er populair is, maar toen een vriend van me me Blauwe Dag liet horen dacht ik eerst dat hij het ironisch bedoelde en ik kon echt oprecht niet geloven dat dat in de top40 stond. :-?

Snap de Billie Eilish hype ook helemaal niet, maar ik heb dan ook helemaal niks met moderne popmuziek, heel heel sporadisch hoor ik iets dat wel acceptabel klinkt maar daar blijft het bij.
Sommige dingen in het leven blijven een mysterie.

Op muziekgebied ben ik gestopt met snappen na de inzending van deze nationale trots naar het songfestival https://www.youtube.com/watch?v=_vQUnjMMHXw

Daarmee vergeleken vallen Suzan en Freek me reuze mee. :-D
Ik vind ze niet héél naar. Bij Marco Borsato of Ilse de Lange zap ik naar een andere zender. Dat doe ik bij S&F niet.
Maar ik hoef hun hoofden er niet bij te zien. Vooral Suzan...ik krijg van die kaak een beetje de rillingen.
pepexx schreef:
06-06-2020 13:34
Ik vind zoveel bands , zangers en zangeressen niet mijn ding.
Maar om daar nu een topic over te openen, neuh, laat iedereen in zijn waarde.

Iedereen vind wel iets in muziek.
Het is een uitlaatklep.
Waarom?
Ik krijg er Twarres-vibes van en da's niet best.
Alle reacties Link kopieren
Muziek is emotie. Het doet wat met je, of niet. En waarom wel of niet laat zich vaak niet verstandelijk verklaren.
2020suzuki wijzigde dit bericht op 06-06-2020 13:43
1.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hun muziek net zo erg als Ogene.
Het zit vast allemaal prachtig in elkaar en is ook vast en zeker technisch goed gezongen. Maar het past gewoon niet in mijn oren.
Iets te aanstellerig voor mijn smaak denk ik.
She was brave and strong and broken, all at once.
O het is nog een koppel ook, dan neig ik meer naar Elly & Rikkert :sick:
Misschien is dat wat me nog het meeste verbaast: dat je dus blijkbaar niet iets slecht mag vinden en dat gewoon mag zeggen, omdat je anders mensen verdrietig maakt of mensen kwetst of omdat het gewoon niet aardig is.
Dit is een discussieforum, beste mensen, het is niet zo dat ik op kringverjaardagen tussen het gebakje en de boterhamworst ineens heel hard roep IEDEREEN DIE SUZAN EN FREEK LEUK VINDT MOET EEN VOLLEDIGE LOBOTOMIE ofzo. Ik ben gewoon, binnen de context van een forum, benieuwd waarom deze liedjes met hun vrij armoedige teksten zo'n aantrekkingskracht op zoveel mensen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:40
Waarom?
Waarom niet?
Woez schreef:
06-06-2020 13:42
Ik vind hun muziek net zo erg als Ogene.
Het zit vast allemaal prachtig in elkaar en is ook vast en zeker technisch goed gezongen. Maar het past gewoon niet in mijn oren.
Iets te aanstellerig voor mijn smaak denk ik.
Ik vind Ogene echt heel erg en dan vooral omdat iedereen steeds zegt dat ze zo mooi zingen. Het is feilloos en loepzuiver, maar blijkbaar is dat niet genoeg om me te raken.
2020Suzuki schreef:
06-06-2020 13:44
Waarom niet?
Omdat dit een forum is.
RikM schreef:
06-06-2020 13:34
Er zijn ook mensen die Zoutelande een prachtig nummer vinden. Dan ben je ook uitgeluld.
:applause:
pepexx schreef:
06-06-2020 13:34
Maar om daar nu een topic over te openen, neuh, laat iedereen in zijn waarde.

Wie laat ze hier niet in zijn waarde dan?

Je hoeft niet mee te schrijven als het je raakt
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:43
Misschien is dat wat me nog het meeste verbaast: dat je dus blijkbaar niet iets slecht mag vinden en dat gewoon mag zeggen, omdat je anders mensen verdrietig maakt of mensen kwetst of omdat het gewoon niet aardig is.
Dit is een discussieforum, beste mensen, het is niet zo dat ik op kringverjaardagen tussen het gebakje en de boterhamworst ineens heel hard roep IEDEREEN DIE SUZAN EN FREEK LEUK VINDT MOET EEN VOLLEDIGE LOBOTOMIE ofzo. Ik ben gewoon, binnen de context van een forum, benieuwd waarom deze liedjes met hun vrij armoedige teksten zo'n aantrekkingskracht op zoveel mensen hebben.
O ben je er zo-een. Zeg dat dan. Je hebt een gebrek aan aandacht en dacht; ik plemp eens zomaar iets onzinnigs op het forum, kijken wie er hapt..
Nou geniet ervan, fijne middag verder!
2020suzuki wijzigde dit bericht op 06-06-2020 13:48
2.71% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:44
Ik vind Ogene echt heel erg en dan vooral omdat iedereen steeds zegt dat ze zo mooi zingen. Het is feilloos en loepzuiver, maar blijkbaar is dat niet genoeg om me te raken.

Het raakt me wel. Alleen op de verkeerde manier. Ik voel het bovenin mijn rug en achterop mijn hoofd..zo'n nare rilling.
pepexx schreef:
06-06-2020 13:34
Ik vind zoveel bands , zangers en zangeressen niet mijn ding.
Maar om daar nu een topic over te openen, neuh, laat iedereen in zijn waarde.

Iedereen vind wel iets in muziek.
Het is een uitlaatklep.
waar doet ze dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven