Entertainment alle pijlers

Verklaar Suzan en Freek

06-06-2020 12:59 310 berichten
Ik heb tussen de middag warm gegeten, dus tijd zat om me met uitzonderlijk belangrijke zaken bezig te houden. In dit geval:
Waarom Suzan en Freek? Wie vindt dit oprecht mooi? En waarom? Ze doen me aan jaren 00-heldin Dido denken: neuzelzingen terwijl je opsomt wat je aan het doen bent.


Disclaimer: elk topic dat ik open escaleert, maar in mijn muziektopics zijn mensen ook nog eens beledigd vanwege kritiek op hun lievelingsmuziek. Die mensen verwijs ik naar mijn motto, een verwijzing naar mijn totale gebrek aan smaak.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
06-06-2020 13:56
Vind ik ook zo'n verschrikkelijke kotsband.
Maar zij waren wel de eerste met dit kots melodietje! En dat moet erkend worden! Die Suzan en Freek verzinnen alleen een bagger tekst. Meer niet.

Overigens dat vreselijk gelukkig naar elkaar kijken de hele tijd word ik ook naar van!
Daveotion schreef:
06-06-2020 13:57
Leg mij dan eens Nick en Simon uit, want dat is mij al jaren een raadsel.
Hoe belegen dat is...
Ik vind hun muziek geen bal aan, maar vind het wel sympathieke mannen en hun programma's (nu bijvoorbeeld Homeward Bound over Simon & Garfunkel) vermakelijk.
Ik hoor het regelmatig voorbij komen op de radio, het stoort me niet en het zingt makkelijk mee. Maar echt fan ben ik niet hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ze persoonlijk en vind ze leuk. Niet zo zeer om hun muziek, maar wel om hun persoonlijkheden en hoe ze eenvoudig zijn begonnen en al ver zijn gekomen. Ze hebben ontzettende humor, zetten elkaar ook vaak te zeik op Social Media. Waarschijnlijk liggen ze ook in een deuk om dit topic. Eigen nummers hebben ze pas een aantal jaar. Daarvoor covers en vaak 'De minuut van...'. Ik vind het mooi dat ze een accent heeft, net als bij Ilse. Waarom je anders voordoen?

Ieder zijn/haar mening, maar een special topic hierover?! Wees blij dat er zoveel wisselende muziek is. Er zit een knop op je radio/geluidding!
pepexx schreef:
06-06-2020 13:59
Wat een zeikforum is dit geworden zeg.
Ik reageer normaal en alleen maar zuigen.

Jij reageert normaal. Vind je dat echt?
pepexx schreef:
06-06-2020 13:59
Wat een zeikforum is dit geworden zeg.
Ik reageer normaal
en alleen maar zuigen.
Ja heel normaal en vooral niet zeikerig:

Maar om daar nu een topic over te openen, neuh, laat iedereen in zijn waarde.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
06-06-2020 13:54
De Saskia en Serge van nu.
Treffend.

( hoe heette dat EO koppel ook alweer ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
06-06-2020 14:07
Treffend.

( hoe heette dat EO koppel ook alweer ? )
Elly & Rikkert. Of Gert & Hermien?
Ik ken alleen het liedje Blauwe Dag. Daar had ik al zoveel kritiek op gehoord en gelezen dat het me 100% meeviel toen ik het eenmaal hoorde :-) Ik vind het wel leuk. Niet diepgravend inderdaad, maar moet dat altijd?
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:22
Die vind ik wel leuk. Geen beste zangeres, maar het klinkt gelikt.
René Karst daarentegen....
Ze is juist een hele goede zangeres.
Sinds Elly heel enthousiast reageerde op Linde-met-een-E van Lucky Fonz III omdat ze daarin genoemd werd, ben ik wel een beetje gek op Elly.
Luci_Morgenster schreef:
06-06-2020 14:08
Ze is juist een hele goede zangeres.
Ik vind haar zo ijlig. Dat is de stijl ook, natuurlijk. Ze zingt beter dan ik. Dat doet iedereen, behalve Manita.
Peixe schreef:
06-06-2020 13:55
Ik :heart: Snelle

Maar ik ga niet lopen mekkeren dat Marana dat niet vindt hoor.
Vind het niks, matige rap. Maar 200x keer beter dan Boef of Ronny en hij lijkt me wel een leuk mens.
Luci_Morgenster schreef:
06-06-2020 14:10
Vind het niks, matige rap. Maar 200x keer beter dan Boef of Ronny en hij lijkt me wel een leuk mens.

Dat is het ook meer denk ik. Ik vind hem zo sympathiek en grappig.
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 14:09
Ik vind haar zo ijlig. Dat is de stijl ook, natuurlijk. Ze zingt beter dan ik. Dat doet iedereen, behalve Manita.
Ze heeft ook niet ijlige liedjes. En zingt live gewoon loepzuiver. Alleen als ze per se ook moet springen vind ik het soms wat minder. Maar zet haar neer en een microfoon en ze zingt de sterren van de hemel.

Ik hoor en zie haar elke dag, heb 2 fan's thuis.
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 13:59
Ik denk dat het komt omdat ze zo harmonieus klinken bij elkaar. Dat vind ik trouwens ook wel. En ze zijn ook leuk en intelligent. Een vreemde zaak dat ze dingen zingen als "Kijk naar alle huizen om je heen, ze zouden nooit gebouwd zijn zonder steen."
Ik denk dat de hel zou zijn als Suzan en Freek en Nick en Simon en Ogene samen een kerstcd opnemen.
Met Marco Borsato.

Dat is echt de hel.

Volledig eens trouwens, zowel ogene als suus en die vent zijn vreselijk.
Nick en Simon vind ik té sympathiek om stom te vinden dus daar luister ik gewoon niet naar
Peixe schreef:
06-06-2020 14:12
Dat is het ook meer denk ik. Ik vind hem zo sympathiek en grappig.
Dat helpt bij mij ook altijd wel.
Luci_Morgenster schreef:
06-06-2020 14:08
Ze is juist een hele goede zangeres.
Zeker:

https://www.youtube.com/watch?v=R-IBiFs1j0s
Annapicobella schreef:
06-06-2020 13:54
Niet mijn smaak. De Saskia en Serge van nu.

:rofl:
Die was ik helemaal vergeten! Kan er ook geen nummers meer van terughalen. Ik ga YouTube even aanslingeren :)
Oh en Ronnie vond ik altijd afschuwelijk, en als mens vind ik hem nog steeds niet geweldig. Maar ik moest toen ik hem live zag wel toegeven dat de beste man wel muziek kan maken. Los van die top 40 shizzle, die is kut. Maar hij doet wel goeie dingen op dat podium. Ik was in de war toen ik dat moest toegeven
Th∅rdis schreef:
06-06-2020 14:12
Met Marco Borsato.

Dat is echt de hel.

Volledig eens trouwens, zowel ogene als suus en die vent zijn vreselijk.
Nick en Simon vind ik té sympathiek om stom te vinden dus daar luister ik gewoon niet naar


Allemaal eens


(en om die laatste zin snap ik Peixe ook wel een beetje over Snelle)
Luci_Morgenster schreef:
06-06-2020 14:12
Ik hoor en zie haar elke dag, heb 2 fan's thuis.
Ik ook, ik kijk dagelijks tegen haar beeltenis aan op de puberslaapkamer. De muziek vind ik best om aan te horen.
Th∅rdis schreef:
06-06-2020 14:14
Oh en Ronnie vond ik altijd afschuwelijk, en als mens vind ik hem nog steeds niet geweldig. Maar ik moest toen ik hem live zag wel toegeven dat de beste man wel muziek kan maken. Los van die top 40 shizzle, die is kut. Maar hij doet wel goeie dingen op dat podium. Ik was in de war toen ik dat moest toegeven
Ik heb hem live gezien. Ook dan vind ik het niet heel erg bijzonder of goed.
Th∅rdis schreef:
06-06-2020 14:12
Met Marco Borsato.

Dat is echt de hel.


Volledig eens trouwens, zowel ogene als suus en die vent zijn vreselijk.
Nick en Simon vind ik té sympathiek om stom te vinden dus daar luister ik gewoon niet naar
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hecamel schreef:
06-06-2020 13:59
Maar zij waren wel de eerste met dit kots melodietje! En dat moet erkend worden! Die Suzan en Freek verzinnen alleen een bagger tekst. Meer niet.

Overigens dat vreselijk gelukkig naar elkaar kijken de hele tijd word ik ook naar van!
Dat gaat een keer verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven