Entertainment alle pijlers

Verklaar Suzan en Freek

06-06-2020 12:59 310 berichten
Ik heb tussen de middag warm gegeten, dus tijd zat om me met uitzonderlijk belangrijke zaken bezig te houden. In dit geval:
Waarom Suzan en Freek? Wie vindt dit oprecht mooi? En waarom? Ze doen me aan jaren 00-heldin Dido denken: neuzelzingen terwijl je opsomt wat je aan het doen bent.


Disclaimer: elk topic dat ik open escaleert, maar in mijn muziektopics zijn mensen ook nog eens beledigd vanwege kritiek op hun lievelingsmuziek. Die mensen verwijs ik naar mijn motto, een verwijzing naar mijn totale gebrek aan smaak.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
06-06-2020 15:14
Ik vind die drie kwelende zusjes echt vreselijk.

O'gn?
https://www.youtube.com/watch?v=Nd9zdbMFSVU

Niks mis mee, juist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
06-06-2020 16:01
En wat vinden jullie van Davina Michelle?
Zangtechnisch is ze goed, maar ik vind haar zó luid. Af en toe gaat haar geluid echt door merg en been en doet het gewoon zeer aan m’n oren.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 16:06
Tsja.
Ik vind haar uitvoering van Duurt te lang wel leuk, maar de rest van wat ze zingt bekoort me niet.

Wie ik pas echt, echt, echt erg vind, maar daar zal ik geen topic over openen want dat is te veel eer, is Tino Martin.
Die is toch van "zij weet het", met die Froger-achtige galm? Dat is zo lachwekkend slecht dat het bijna weer goed wordt in z'n soort.
Eerlijk gezegd vind ik dat minder erg dan Suzan en Freek.
Nothing happens for a reason
Ik ken ze niet en heb er ook echt nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
06-06-2020 16:11
Ik ken ze niet en heb er ook echt nog nooit van gehoord.
Onder sommige putdeksels heb je dat, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Geef me stukjes toekomst...

I rest my case.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
06-06-2020 16:12
Geef me stukjes toekomst...

I rest my case.
Ja, die zin vind ik ook naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het niet. Heb Blauwe dag even opgezocht - omdat LV dat leuk vindt en ik het daardoor ondanks Betty's waarschuwing wel aandurfde. Maar na 1/3 van het nummer had ik meer dan genoeg gehoord. Iets als 'pfff' vat mijn mening vrij goed samen.

Terwijl ik gejatte fluisterliedjes die je lekker mee kan zingen soms erg kan waarderen, zoals de new wave en punk covers van Nouvelle Vague. Maar dit ... neuh. Ik ga ze snel weer vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
06-06-2020 16:01
En wat vinden jullie van Davina Michelle?
Dat liedje met Snelle ( :flirting: ) vind ik vreselijk schel gezongen. Doet echt pijn aan mijn oortjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar.....stel nu dat Suzan en Freek uit elkaar gaan.
Blijven ze dan wel zingen? :wtf:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Betty_Slocombe schreef:
06-06-2020 16:14
Ja, die zin vind ik ook naar.
Van de teksten moet je het inderdaad niet hebben nee.

Wat ik ook echt niet uit kan staan: die pretentieuze semi-contemplatieve nederhop van het type Alles Is Gezegend en Treur Niet. Stom kijk-mij-es-een-integere-hiphopper-zijn gedoe.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
06-06-2020 16:22
Maar.....stel nu dat Suzan en Freek uit elkaar gaan.
Blijven ze dan wel zingen? :wtf:
Allebei solo, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind Davina Michelle stom.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik kan me wel voorstellen dat jouw topics reltopics worden op deze manier... Ik ben zelf geen fan van suzan & freek (was ook nooit fan van dido), maar waarom is het zo moeilijk te snappen dat iedereen een andere muzieksmaak heeft? Beetje jammer dat het meteen moet worden afgekraakt terwijl anderen het wel mooi vinden en jouw muziek niet mooi vinden. Ieder zn mening...
Panda1987 schreef:
06-06-2020 16:27
Tja ik kan me wel voorstellen dat jouw topics reltopics worden op deze manier... Ik ben zelf geen fan van suzan & freek (was ook nooit fan van dido), maar waarom is het zo moeilijk te snappen dat iedereen een andere muzieksmaak heeft? Beetje jammer dat het meteen moet worden afgekraakt terwijl anderen het wel mooi vinden en jouw muziek niet mooi vinden. Ieder zn mening...
Je denkt echt dat ze dat niet snapt? :hihi:

En jouw muziek? Jij bent Suzan? Of nee, Ilse de Lange past beter.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
06-06-2020 16:31
Je denkt echt dat ze dat niet snapt? :hihi:

En jouw muziek? Jij bent Suzan? Of nee, Ilse de Lange past beter.
Joh stel je niet zo aan je snapt wat ik bedoel, zal het volgende keer in kleutertaal uitleggen voor je :bonk:
.
anoniem_397748 wijzigde dit bericht op 06-06-2020 16:39
Reden: ga niet reageren op domme dozen
99.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat nemen sommigen dit topic serieus zeg O_O
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
06-06-2020 16:27
Tja ik kan me wel voorstellen dat jouw topics reltopics worden op deze manier... Ik ben zelf geen fan van suzan & freek (was ook nooit fan van dido), maar waarom is het zo moeilijk te snappen dat iedereen een andere muzieksmaak heeft? Beetje jammer dat het meteen moet worden afgekraakt terwijl anderen het wel mooi vinden en jouw muziek niet mooi vinden. Ieder zn mening...
joh neem het niet zo serieus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Panda1987 schreef:
06-06-2020 16:27
Tja ik kan me wel voorstellen dat jouw topics reltopics worden op deze manier... Ik ben zelf geen fan van suzan & freek (was ook nooit fan van dido), maar waarom is het zo moeilijk te snappen dat iedereen een andere muzieksmaak heeft? Beetje jammer dat het meteen moet worden afgekraakt terwijl anderen het wel mooi vinden en jouw muziek niet mooi vinden. Ieder zn mening...
Maar waarom? Stel nou dat jij Suzan en Freek fantastisch vindt, dan ga je daar toch niet ineens anders over denken omdat ik het niet leuk vind? Of het niet meer leuk vinden omdat ik het niet leuk vindt? Je bent toch geen 3?
Voor de rest snap ben ik best dat iedereen een andere smaak heeft, wees maar niet bang.

Ik ben echt op een taboe gestuit, merk ik.
Maar goed dat ik nergens gepost heb dat ik aan de Koningin Maximastraat 24 in Veelerveen woon, anders kwamen ze hier de ruiten ingooien.
Lady*Voldemort schreef:
06-06-2020 16:23
Van de teksten moet je het inderdaad niet hebben nee.

Wat ik ook echt niet uit kan staan: die pretentieuze semi-contemplatieve nederhop van het type Alles Is Gezegend en Treur Niet. Stom kijk-mij-es-een-integere-hiphopper-zijn gedoe.
Op Def P na zijn die er ook niet.
Panda1987 schreef:
06-06-2020 16:27
Tja ik kan me wel voorstellen dat jouw topics reltopics worden op deze manier... Ik ben zelf geen fan van suzan & freek (was ook nooit fan van dido), maar waarom is het zo moeilijk te snappen dat iedereen een andere muzieksmaak heeft? Beetje jammer dat het meteen moet worden afgekraakt terwijl anderen het wel mooi vinden en jouw muziek niet mooi vinden. Ieder zn mening...
Zanik niet zo.
Lady*Voldemort schreef:
06-06-2020 16:23
Van de teksten moet je het inderdaad niet hebben nee.

Wat ik ook echt niet uit kan staan: die pretentieuze semi-contemplatieve nederhop van het type Alles Is Gezegend en Treur Niet. Stom kijk-mij-es-een-integere-hiphopper-zijn gedoe.
Ik vind Alles is Gezegend echt een heel leuk liedje, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen dat niet vinden. Ik vind Akwasi ook leuk en dat vinden veel mensen ook stom (zoals de hele actueelpijler, maar dat is een ander verhaal). Diggy Dex vind ik stom.
Alle reacties Link kopieren
Een opvallende beller vanochtend in de radioshow van Mattie en Marieke op Qmusic. Paskal Jakobsen, de zanger van de populaire band BLØF, belde in om Het Geluid te raden. Hij dacht in het geluidsfragment van een paar seconden een rustig meanderende rivier in de ochtendmist van zijn gedachten te horen. Helaas was het antwoord fout en gaat de 100.000 euro aan de neus van de zanger voorbij.

“Jammer, ik twijfelde tussen die rustig meanderende rivier in de ochtendmist van mijn gedachten en een kookwekker. Verdomme, was ik nou toch maar voor de kookwekker gegaan! Zul je straks zien dat dat het gewoon is”, baalde Jakobsen achteraf.



:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven