Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 2 juni 2019 om 10:57
Niks. Voor mijn duikt ze elke dag met 3 loverboys van 25 tussen de lakens en houdt ze dat vol tot ze 80 is. Ik snap alleen niet waarom dat wereldkundig moet worden gemaakt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

zondag 2 juni 2019 om 11:03
Ja dat vind ik ook, en al helemaal als je weet dat behalve je ouders ook je kind en je ex fijn mee kunnen lezen.
Verder vind ik die Freek met zijn doorgesnoven ‘artistieke’ kop laaiend irritant.

zondag 2 juni 2019 om 11:07
juliet64 schreef: ↑02-06-2019 10:53Paul Rabbering heeft ook weer verkering
https://www.ad.nl/show/paul-rabbering-d ... ~af49656c/
en wordt in augustus vader, las ik elders.
Nou, die laat er ook geen gras over groeienEen jaar geleden was hij nog met Krystl.
Zo inderdaad!

zondag 2 juni 2019 om 11:31
Dat vind ik ongeacht de leeftijd, maakt mijniet uit of iemand 17of100is.SallySpectra* schreef: ↑02-06-2019 11:03Ja dat vind ik ook, en al helemaal als je weet dat behalve je ouders ook je kind en je ex fijn mee kunnen lezen.
Verder vind ik die Freek met zijn doorgesnoven ‘artistieke’ kop laaiend irritant.
zondag 2 juni 2019 om 15:45
zondag 2 juni 2019 om 15:54
Gewoon een Paay in de wording. Over 25 jaar loopt ze nog steeds met hetzelfde kapsel, met een botoxhoofd en denkt ze écht dat ze er nog steeds zo uitziet als op haar 25e. En heeft ze inmiddels 10 mannen versleten. En net zoals Paay, heeft ze dan sinds haar 40e geen enkele prestatie van belang meer neergezet sinds haar 40e, maar denkt ze oprecht dat ze nog een diva is.
maandag 3 juni 2019 om 13:39
Na jaa, haar seksuele escapades daargelaten was t natuurlijk niet handig om dat in een interview te benoemen. Ik denk echter dat de pers het daarna iedere keer weer aanhaalt, zij zelf niet toch? Verder vind ik Katja een mooie vrouw en ze is oogt nog natuurlijk. Het lijkt me verder heerlijk om een chef als man te hebben
en ze lijken goed bijelkaar te passen. Dat had ik niet met Thijs Römer.

If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
maandag 3 juni 2019 om 14:04
Ik geloof best dat dat wc seksverhaal haar telkens blijft achtervolgen, maar ze heeft het wel erg vaak over de geweldige seks met Freek (gehad) hoor.MonkeyTown schreef: ↑03-06-2019 13:39Na jaa, haar seksuele escapades daargelaten was t natuurlijk niet handig om dat in een interview te benoemen. Ik denk echter dat de pers het daarna iedere keer weer aanhaalt, zij zelf niet toch? Verder vind ik Katja een mooie vrouw en ze is oogt nog natuurlijk. Het lijkt me verder heerlijk om een chef als man te hebbenen ze lijken goed bijelkaar te passen. Dat had ik niet met Thijs Römer.
Maar goed, ik vind haar verder een prachtige vrouw om te zien. Maar sinds ik een heel vaag interview in de Volkskrant met haar heb gelezen over haar ideeën over onsterfelijkheid kan ik haar niet echt meer serieus nemen.
Nothing happens for a reason
maandag 3 juni 2019 om 16:25
Laatst was ze bij Vorst ziet Sterren en toen vertelde ze het weer. Helemaal zelf.MonkeyTown schreef: ↑03-06-2019 13:39Na jaa, haar seksuele escapades daargelaten was t natuurlijk niet handig om dat in een interview te benoemen. Ik denk echter dat de pers het daarna iedere keer weer aanhaalt, zij zelf niet toch? Verder vind ik Katja een mooie vrouw en ze is oogt nog natuurlijk. Het lijkt me verder heerlijk om een chef als man te hebbenen ze lijken goed bijelkaar te passen. Dat had ik niet met Thijs Römer.
En de meeste chefs staan thuis juist niet uitgebreid te koken. Logisch ook.
Verder: onsterfelijkheid? Ook dat nog!
.
maandag 3 juni 2019 om 22:01
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~b64eb8b0/
Voor het geval het achter een betaalmuur zit, een stukje:
(....)'Ik zou zo graag willen dat er wél een zin is in dit bestaan. Wetenschappers zijn behoorlijk serieus bezig met het eeuwige leven, met onderzoeken of we onsterfelijk kunnen worden. Ik sprak laatst met een vrouw die bezig is met een onsterfelijkheidspil. Die testen ze nu op muizen en die worden nu al twee keer zo oud. Ze gaan die pil binnenkort op mensen testen en ik sta op de wachtlijst.'
Niet waar. 'Honderd procent. Ik heb wél gezegd dat, hoewel ik weet dat je dat eigenlijk niet kunt eisen, ik niet in de placebogroep wil. In principe is er geen evolutionaire noodzaak tot veroudering en sterven. Dus als je kunt zorgen dat het lichaam in stand blijft, kunnen we eindeloos opnieuw cellen blijven vernieuwen en kunnen we gaan voor het eeuwige leven. Tenzij je natuurlijk onder een bus komt of zoiets. Ik zou daar heel graag voor willen gaan'.
I rest my case.
Ik heb het hele interview (uit 2016) nog eens snel gescand en jahoor, daar kwam zijdelings óók weer het toilet seks verhaal ter sprake

maandag 3 juni 2019 om 22:30
Geen betaalmuur dus ik heb alles gelezen. En er werd niet naar gevraagd, naar dat toilet. Ze noemde het zelf (weer).juliet64 schreef: ↑03-06-2019 22:01https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~b64eb8b0/
Voor het geval het achter een betaalmuur zit, een stukje:
(....)'Ik zou zo graag willen dat er wél een zin is in dit bestaan. Wetenschappers zijn behoorlijk serieus bezig met het eeuwige leven, met onderzoeken of we onsterfelijk kunnen worden. Ik sprak laatst met een vrouw die bezig is met een onsterfelijkheidspil. Die testen ze nu op muizen en die worden nu al twee keer zo oud. Ze gaan die pil binnenkort op mensen testen en ik sta op de wachtlijst.'
Niet waar. 'Honderd procent. Ik heb wél gezegd dat, hoewel ik weet dat je dat eigenlijk niet kunt eisen, ik niet in de placebogroep wil. In principe is er geen evolutionaire noodzaak tot veroudering en sterven. Dus als je kunt zorgen dat het lichaam in stand blijft, kunnen we eindeloos opnieuw cellen blijven vernieuwen en kunnen we gaan voor het eeuwige leven. Tenzij je natuurlijk onder een bus komt of zoiets. Ik zou daar heel graag voor willen gaan'.
I rest my case.
Ik heb het hele interview (uit 2016) nog eens snel gescand en jahoor, daar kwam zijdelings óók weer het toilet seks verhaal ter sprake![]()
.

maandag 3 juni 2019 om 22:38
Ik vind het wel echt een verschil of je 17 en bedwelmd bent door de hormonen, nog helemaal vol van je eigen seksuele ontluiking, de gevolgen nog niet helemaal kan overzien en nog niet verantwoordelijk voor een kind, of een volwassen vrouw van 44 met kind, ex etc.Vlinder1963 schreef: ↑02-06-2019 11:31Dat vind ik ongeacht de leeftijd, maakt mijniet uit of iemand 17of100is.

dinsdag 4 juni 2019 om 06:44
Sowieso, er is geen evolutionaire noodzaak tot veroudering en sterven? Evolutionair gezien misschien niet, maar als iedereen het eeuwige leven heeft wordt het toch best wel heel druk op aarde en dat lijkt me niet heel praktisch...slim idee dit!
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 04-06-2019 12:30
11.16% gewijzigd
dinsdag 4 juni 2019 om 07:25
Ja, zeldzaam domme uitspraak. Wat ik al zei; sinds ik dat artikel las kan ik haar echt niet meer serieus nemen.
dinsdag 4 juni 2019 om 20:52
Dit keer is het de ware, de soulmate, je tweelingziel uit de kosmos en zo, weet je wel.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
dinsdag 4 juni 2019 om 21:23
Ja... en over twee jaar staan ze weer in de Privé om te vertellen dat hun aandacht toch op verschillende "sterretjes" was gericht en dat hun chakra's toch niet in overeenstemming waren en dus zijn ze als beste vrienden uit elkaar gegaan om ieder hun eigen kosmische bestemming te kunnen bereiken...SweetFirefly schreef: ↑04-06-2019 20:52Dit keer is het de ware, de soulmate, je tweelingziel uit de kosmos en zo, weet je wel.
dinsdag 4 juni 2019 om 21:32
dinsdag 4 juni 2019 om 22:18
Elle van Rijn is weer getrouwd
Elle van Rijn (52) is afgelopen zondag in Italië getrouwd met haar vriend Nicola Villa.
Van Rijn is sinds zo'n zes jaar samen met de Italiaanse Villa. "Ik moest eerst gevraagd worden", vertelde ze dinsdagavond in 6 Inside over waarom een huwelijk even op zich liet wachten. "Hij is een traditionele man, dus er was geen sprake van dat ik hem zou vragen."
De twee trouwden in Montevecchia, een plaats tussen Como en Milaan. Van Rijn was eerder getrouwd met Victor Neyndorff, met wie ze een zoon en een dochter kreeg. Ook was ze getrouwd met Kaja Wolffers. Met hem kreeg ze twee dochters.
De schrijfster leerde Villa, die al twee zoons heeft, kennen via een blind date. "We hadden een gemeenschappelijke kennis. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij bleef aanhouden", aldus Van Rijn. "Na een half jaar zei ik: toe maar. Toen zagen we elkaar weer en sloeg de vonk meteen over."
Bron : Nu.nl
Elle van Rijn (52) is afgelopen zondag in Italië getrouwd met haar vriend Nicola Villa.
Van Rijn is sinds zo'n zes jaar samen met de Italiaanse Villa. "Ik moest eerst gevraagd worden", vertelde ze dinsdagavond in 6 Inside over waarom een huwelijk even op zich liet wachten. "Hij is een traditionele man, dus er was geen sprake van dat ik hem zou vragen."
De twee trouwden in Montevecchia, een plaats tussen Como en Milaan. Van Rijn was eerder getrouwd met Victor Neyndorff, met wie ze een zoon en een dochter kreeg. Ook was ze getrouwd met Kaja Wolffers. Met hem kreeg ze twee dochters.
De schrijfster leerde Villa, die al twee zoons heeft, kennen via een blind date. "We hadden een gemeenschappelijke kennis. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij bleef aanhouden", aldus Van Rijn. "Na een half jaar zei ik: toe maar. Toen zagen we elkaar weer en sloeg de vonk meteen over."
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 4 juni 2019 om 22:31
Rouge__ schreef: ↑04-06-2019 22:18Elle van Rijn is weer getrouwd

Ben je in de vijftig, gepokt en gemazeld door meerdere huwelijken en relaties en dan toch nog deze kinderachtige onzin.... ik zal het wel nooit begrijpen.