Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Timetraveler schreef:
13-01-2019 20:15
Het is gewoon een volwassen man die volwassen genoeg was een serieuze relatie aan te gaan en samen een kind te maken.
Allebei volwassen maar ook allebei in een totaal andere levensfase en heel verschillend qua levenservaring. Zij heeft veel dingen al een keer gedaan, hij is nog veel aan het ontdekken. Hij is een rijzende ster, bezig het te maken ondanks dat men hem nog steeds ziet als "de zoon van", zijn vader wordt er te pas en on te pas door hem zelf en de media bijgehaald. Hij zingt ook meer liedjes van de oude Hazes dan van hemzelf. Is dat omdat het publiek dat wil of verwacht of komt er anders gewoon geen hond naar zijn concerten? Monique is nu de stabiele factor die hij nu nodig heeft. Ik hoop niet dat hij haar over een paar jaar dumpt voor een jonger exemplaar a la Adam Curry met Patricia.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Timetraveler schreef:
13-01-2019 20:15
Ik vind het typisch dat er vrijwel altijd op Monique wordt gezeurd en dat André altijd een aai over zijn bol krijgt zo van "Ach wat een puppy die nog moet uitrazen, hij is nog zo jong". Een beetje dat boys will be boys wat als argument wordt ingezet. Alsof zij hem met haar klauwen in haar net heeft gevangen ofzo.

Het is gewoon een volwassen man die volwassen genoeg was een serieuze relatie aan te gaan en samen een kind te maken.
Ik hoor nooit iemand op Monique zeuren. Volgens mij vinden veel mensen haar leuk.
Ik denk niet dat Andre volwassenen genoeg was om een kind te krijgen. Daarom vind ik het van beide niet slim dat ze al aan kinderen zijn begonnen.
Touriya Haoud heeft ook weer een pareltje ontmoet zo te lezen:

Touriya is gevallen voor rapper Jalal Oba. Volgens Jalal hebben de twee elkaar leren kennen via Touriya’s zusje. Deze nieuwe vriend van Touriya blijkt getrouwd

De nieuwe twaalf jaar jongere vriend van Touriya Haoud heeft in totaal negen jaar in de gevangenis gezeten. Dat werd vorige week bekend. Nu blijkt er nóg iets aan de hand te zijn met Jalal Oba: hij is nog getrouwd!

Scheiding
,,Ja, dat klopt. De moeder van zijn dochtertje is nog steeds zijn vrouw”, vertelt Touriya aan weekblad Weekend. Jalal heeft een dochter van acht maanden oud. Sinds afgelopen augustus zijn de vrouw en Jalal uit elkaar. ,,Mijn ex Stefanie en ik zijn bezig met de scheiding, we moeten nog goede afspraken maken”, vult Jalal Touriya, die rapper is, aan. ,,Ik woon in Amsterdam en mijn ex in Twente, maar ik zie mijn acht maanden oude dochtertje Lina twee keer in de week.”

Touriya en Jalal hebben ongeveer een maand een relatie. Dat betekent dat Jalal pas drie maanden vrijgezel was. Zijn ex wist niet dat hij nu alweer aan het daten was, en dus ook niet dat hij een relatie met Touriya heeft. ,,Ik vind dat ik haar niet hoef te vertellen met wie ik date, want ik ben mijn ex geen verantwoording verschuldigd”, vertelt Jalal tegen het tijdschrift. ,,Op een later moment zou ik het wel verteld hebben, maar het was dus al snel in het nieuws. Dat kwam voor haar wel een beetje als een klap.” Jala en zijn ex zijn ruim vier jaar samen geweest.

Ongeluk
De rapper heeft jaren geleden twee keer in de gevangenis gezeten. In en interview vertelde Jalal dat hij zes jaar in de gevangenis heeft gezeten wegens betrokkenheid bij een vechtpartij . In 2014 belandde Jalal nog een keer in de cel. Hij veroorzaakt onder invloed van alcohol een auto-ongeluk, waarbij het 56-jarige slachtoffer in een coma belandde en later overleed. Drie jaar moest Jalal daar voor brommen.

Dat zal wel een simpel 'vechtpartijtje' geweest zijn als hij 6 jaar moest zitten.

Afbeelding

en wat ziet zij eruit! Zit ze aan de drugs ofzo?
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... op-rapper/
pearle schreef:
13-01-2019 13:18
Nicolet Kluiver, Nicolet van Dam en geraldine Kemper.
Ik moet altijd eerst foto's erbij zien voor ik weet wie wie is.

Nicolet van Dam vind ik het leukst overkomen, lieve meid lijkt me dat

Ik heb hier dus ooit van iemand gelezen dat ze haar hele schooltijd door Nicolette is gepest. En daar zie ik haar ook wel voor aan, eerlijk gezegd.
Such fun!1
Woont Touriya weer in Nederland dan? Wat naar voor haar kinderen, die zullen hun vader dan niet vaak zien denk ik.
MarindaH schreef:
14-01-2019 12:17
Ik heb hier dus ooit van iemand gelezen dat ze haar hele schooltijd door Nicolette is gepest. En daar zie ik haar ook wel voor aan, eerlijk gezegd.
Ze komt op mij ook nep over. Zo'n type die in je gezicht heel aardig en lief doet en achter je rug een heks is.
Maleficent schreef:
14-01-2019 12:39
Ze komt op mij ook nep over. Zo'n type die in je gezicht heel aardig en lief doet en achter je rug een heks is.
Zij is inderdaad het prototype queen bee. Heel interessant fenomeen trouwens.
Maleficent schreef:
Vind ik ook. Dat vind ik van Chantal Jansen ook.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-01-2019 12:47
Vind ik ook. Dat vind ik van Chantal Jansen ook.
Bij Nicolette heb ik dat gevoel ook maar bij Chantal helemaal niet. Ik denk dat je aan haar een leuke vriendin hebt.
Die Touriya spoort ook niet ze kijkt naar het karakter niet wat hij gedaan heeft las ik ergens .
Fijne vent om aan je kinderen voor te stellen.
Yildizlar schreef:
14-01-2019 13:29
Die Touriya spoort ook niet ze kijkt naar het karakter niet wat hij gedaan heeft las ik ergens .
Nou echt he. Een gevangenisstraf van 6 jaar als kwajongensstreekje wegwuiven.
Je krijgt niet zomaar 6 jaar voor een vechtpartijtje hoor.
Touriya is lekker bezig zeg. Ze had een leuke vent (die soapacteur), maar nu heeft ze een engerd aan de haak geslagen.

Die gozer heeft meer op zijn geweten dan een vechtpartijtje. Zes jaar heeft ie moeten brommen.
Hij is nog lelijk ook. Touriya zelf heeft ook haar beste tijd gehad.
Maleficent schreef:
14-01-2019 13:33
En dood door schuld toch met rijden onder invloed of zit ik er naast ? Maar idd dat was geen klein vechtpartijtje of zo dat andere
Maleficent schreef:
14-01-2019 13:33
Goed lezen: 3 jaar voor vechten en later heeft hij dronken iemand in coma gereden die later is overleden
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
14-01-2019 14:37
Goed lezen: 3 jaar voor vechten en later heeft hij dronken iemand in coma gereden die later is overleden
Nee, 6 jaar voor een vechtpartij, 3 jaar voor het auto-ongeluk.
SweetFirefly schreef:
14-01-2019 11:30
Allebei volwassen maar ook allebei in een totaal andere levensfase en heel verschillend qua levenservaring. Zij heeft veel dingen al een keer gedaan, hij is nog veel aan het ontdekken. Hij is een rijzende ster, bezig het te maken ondanks dat men hem nog steeds ziet als "de zoon van", zijn vader wordt er te pas en on te pas door hem zelf en de media bijgehaald. Hij zingt ook meer liedjes van de oude Hazes dan van hemzelf. Is dat omdat het publiek dat wil of verwacht of komt er anders gewoon geen hond naar zijn concerten? Monique is nu de stabiele factor die hij nu nodig heeft. Ik hoop niet dat hij haar over een paar jaar dumpt voor een jonger exemplaar a la Adam Curry met Patricia.
En als ie zingt heeft ie ineens een Amsterdams accent , net als zn vader, terwijl wanneer hij praat meer dat Rotterdamse van zn moeder heeft. Gewoon een trucje, een papa imitatie , dat zingen .
calvijn1 schreef:
14-01-2019 14:37
Hij heeft in totaal al 9 jaar gezeten. Misschien zelf goed lezen?
Als je 3 jaar krijgt voor het onder invloed doodrijden van een ander persoon, dan lijkt 6 jaar zitten voor een vechtpartij helemaal onwaarschijnlijk.
Maleficent schreef:
Ja dat denk ik ook.

Die Touriyah vind ik echt een verschrikkelijk mens. Teert zij nog op de roem van 20 jaar geleden ofzo?
En wat moet ze nou met zo’n getrouwde ex-bajesklant uit Nederland terwijl ze zelf in Amerika woont met haar drie kinderen?
Chris Pratt en Katherine Schwarzenegger gaan trouwen. De acteur laat weten dat zijn vriendin positief op zijn huwelijksaanzoek heeft gereageerd.

"Lieve Katherine, ik ben zo blij dat je ja hebt gezegd", laat de 39-jarige acteur weten op zijn Instagram-profiel.

Pratt en Schwarzenegger werden in juni vorig jaar voor het eerst samen gezien tijdens een picknick aan de kust van Santa Barbara.

Pratt was toen een half jaar gescheiden van actrice Anna Faris, met wie hij acht jaar getrouwd was. Faris heeft inmiddels ook een nieuwe relatie.

De 29-jarige Katherine Schwarzenegger is de dochter van Maria Shriver en acteur Arnold Schwarzenegger.

Ik vind hem leuk, maar waarom moet dit zo snel? Zwangert? Of ex aftroeven? :wtf: :popcorn:
https://www.ad.nl/den-haag/tweede-verda ... ~a20ef5df/

Die Stavros...heeft er ineens tóch mee van doen. Selectief geheugen :-o
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
15-01-2019 08:34
https://www.ad.nl/den-haag/tweede-verda ... ~a20ef5df/

Die Stavros...heeft er ineens tóch mee van doen. Selectief geheugen :-o
Ach die arme jongen toch hij kampte met schulden ja dan snap ik het hoor. Krijg bijna medelijden bijna dan he , beetje moeilijk te geloven met hun decadente levensstijl .
Yildizlar schreef:
14-01-2019 13:29
En wat je hebt gedaan komt voort uit je karakter...enge man
Overigens lijkt Touraya hier wel op een verbouwde vent

Dat van Nicolette wist ik niet, dus toch niet leuk
pearle wijzigde dit bericht op 15-01-2019 09:30
7.84% gewijzigd
Wat is dat toch altijd voor een gezeur over viezige kinderen zeg, als mijn zoon net een snee brood met pasta of pindakaas gegeten heeft en daarna gelijk gaat spelen ziet hij er ook viezig uit, van het spelen in de tuin word hij ook viezig, maar we hebben het hier over kinderen hé, die loop je niet de hele dag met een wasmand achteraan om die gezichten te boenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven