Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zij ging toch voor geld en roem. n beroemde voetballer.was haar eerste overwinning .
Door Rafaël kwam ze in het wereldje wat ze graag wou.
Ik veroordelen haar daar niet om.maar vind haar n plastic poppetje .
Alles voor het uiterlijk. plus die geposeerde houdingen steeds .en iemand schreef hier dat het zwaar voor haar zou zijn .steeds die belangstelling .ze heeft daar echt bewust voor gekozen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
21-01-2019 12:07
Zij ging toch voor geld en roem.
Dat zegt iedereen over haar, maar je moet haar nageven: ze werkt zelf ook keihard en heeft het grootste deel van die miljoenen die ze waard is zelf verdiend. Van Raf schijnt ze 4,5 miljoen gekregen te hebben bij de scheiding, maar die andere 12 miljoen heeft ze gewoon zelf bij elkaar geharkt.
Am Yisrael Chai!
chrisjoh schreef:
Zij ging toch voor geld en roem. n beroemde voetballer.was haar eerste overwinning .
Da's natuurlijk niet waar. Haar tv carrière was al van de grond toen ze Raf ontmoette. Ze zat juist zo ongeveer op het hoogtepunt van haar Nederlandse carrière toen ze wat met hem kreeg, juist daarom werd dat huwelijk zo uitgemeten en live op TV uitgezonden. Toen ze met Raf een relatie kreeg werkte zij samen met o.a. Johnny de Mol bij MTV.

Doordat ze met Raf trouwde stopte ze juist met haar televisiewerk om de voetbalvrouw uit te gaan hangen en een kind te krijgen. En toen Raf bij HSV speelde werden ze een soort Duitse Posh & Becks, maar toen werkte Sylvie nog steeds niet. Pas toen Raf bij Real Madrid speelde ging Sylvie bij de Duitse tv werken. Daar had Raf niet zoveel mee te maken, die zat in een heel ander land.
Am Yisrael Chai!
Ja Sylvie heeft zelf genoeg verdiend hoor .
fashionvictim schreef:
21-01-2019 12:24
Da's natuurlijk niet waar. Haar tv carrière was al van de grond toen ze Raf ontmoette. Ze zat juist zo ongeveer op het hoogtepunt van haar Nederlandse carrière toen ze wat met hem kreeg, juist daarom werd dat huwelijk zo uitgemeten en live op TV uitgezonden. Toen ze met Raf een relatie kreeg werkte zij samen met o.a. Johnny de Mol bij MTV.

Doordat ze met Raf trouwde stopte ze juist met haar televisiewerk om de voetbalvrouw uit te gaan hangen en een kind te krijgen. En toen Raf bij HSV speelde werden ze een soort Duitse Posh & Becks, maar toen werkte Sylvie nog steeds niet. Pas toen Raf bij Real Madrid speelde ging Sylvie bij de Duitse tv werken. Daar had Raf niet zoveel mee te maken, die zat in een heel ander land.
Eens met het eerste deel van je post.
Dat Sylvia bij de Duitse tv ging werken kwam natuurlijk wel omdat ze daar bekend was door Raf.
watdachtjehiervan schreef:
21-01-2019 13:04
Dat Sylvia bij de Duitse tv ging werken kwam natuurlijk wel omdat ze daar bekend was door Raf.
maar ze heeft zichzelf daar in de kijker gewerkt als ze geen talent had had ze echt geen baan gehad hoor .
Yildizlar schreef:
21-01-2019 13:06
maar ze heeft zichzelf daar in de kijker gewerkt als ze geen talent had had ze echt geen baan gehad hoor .
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg nergens dat ze geen talent had of niet hard werkt.
Het is wel zo dat Sylvie bewust op zoek was naar een succesvolle voetballer. Ik heb dat vaker gelezen. Ze heeft eerst heel lang iets gehad met een speler van NAC, en daarna ook Ibrahimovic uitgeprobeerd. Daarom was het ook zo ongeloofwaardig dat zei dat ze niet wist dat Raf bij Ajax speelde toen ze met hem aanpapte.

Collegavoetbalvrouw Victoria Koblenko klapt uit de school: “Sylvie Meis gaf haar manager opdracht een rijke voetballer voor haar te zoeken,” zegt ze in een interview. “Ik stond ernaast toen Sylvie tegen haar manager zei: Ga eens een rijke voetballer voor me zoeken. Ik ben echt niet van plan om na mijn 30ste nog te gaan werken. Ik word allergisch van Sylvie Meis als ik daarna lees dat Rafael niet zonder haar met zijn voetbalvrienden mag gaan stappen omdat ze dan jaloers wordt.”
https://panorama.nl/entertainment/sylvie-meis-zoekt-man

Het staat mij ook (vaag) bij dat ze die zoektocht ondernam met Touriya, dat ze met opzet gingen stappen in tenten waar veel Ajax spelers kwamen.

Van dat niet meer werken na haar 30e is ze wel teruggekomen, trouwens. Rijkdom smaakt kennelijk naar méér.
Ik ben het ermee eens dat ze hard gewerkt heeft voor wat ze nu heeft. Maar Raf was wél de springplank naar het grote geld/ haar internationale carriere.
.
Kwebbeltje91 schreef:
20-01-2019 21:22
Ik vond Sylvie leuker en spontaner in de tijd dat ze bij TMF werkte.
Ik vind haar nu veel meer 'echter' dan toen ze nog met Rafael was. Want toen zat ze in een schijnwereld.

2012: Sylvie: 1-0 voor Nederland, Rafael maakt winnende goal https://s.parool.nl/t-a3270370/ via @parool

aug. 2016
https://youtu.be/GcroO0xQcb8 "Hoe heb je 2013 overleefd?" - LINDA'S ZOMERWEEK
LOEP ME MAAR aub.
Ze speelde in Costa, (dommig rolletje vind ik) maar echt bekend werd ze toch als voetbalvrouw is mijn mening. Ze word ook eerst 'voetbalvrouw van der Vaart' genoemd.

https://youtu.be/yvznW9487dw Sylvie van der Vaart Meis 9-4-2004 sexy bikini beach costa

5 oktober 2011: Sylvie van der Vaart begon als volslank soapsterretje https://s.parool.nl/t-a2951280/ via @parool

De bekende voetbalvrouw en tv-presentatrice Sylvie van der Vaart is haar carrière begonnen als soapsterretje in de Nederlandse serie Costa. Sylvie was destijds volslank en heette nog Meis.
missie_m wijzigde dit bericht op 21-01-2019 13:24
4.91% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
21-01-2019 13:20
Ik vind haar nu veel meer 'echter' dan toen ze nog met Rafael was. Want toen zat ze in een schijnwereld.

En nu niet meer wil je zeggen? Alleen is het nu haar éigen schijnwereld.
.
impala schreef:
21-01-2019 13:23
En nu niet meer wil je zeggen? Alleen is het nu haar éigen schijnwereld.

Zeker, maar ze komt 'menselijker' én verstandiger over. Ze is nu 'echter' dan in de tijd toen ze samen was met Rafael maar niet 'echter' dan de tijd vóórdat ze bekende voetbalvrouw werd. Dat lag niet aan Rafaël maar aan Sylvie zelf. Ik denk dat daar ook 'de kloof' begon. Rafaël is die schijnwereld uitgestapt, alleen zeer jammer dat dit via Sabia gebeurde. Die was niet alleen schijn en nep maar ook nog eens gemeen.

https://youtu.be/73_vSpLl30U Sylvie Meis trekt zich niets aan van kritiek - RTL BOULEVARD
LOEP ME MAAR aub.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-01-2019 17:52
Sylvie ook 40 ziet er ook goed uit voor haar leeftijd. Ze ziet er jonger uit dan Katja vind ik. Knappe man heeft ze nu. Afbeelding
Ordinair.

Als Trijntje, Linda de Mol, of wie dan ook, er zo bij zou lopen waren de rapen gaar, maar blijkbaar kan Sylvie het hebben. Mijn vader liet me de deur niet uit als ik dit aan had.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
21-01-2019 13:23
Ze speelde in Costa, (dommig rolletje vind ik) maar echt bekend werd ze toch als voetbalvrouw is mijn mening. Ze word ook eerst 'voetbalvrouw van der Vaart' genoemd.

https://youtu.be/yvznW9487dw Sylvie van der Vaart Meis 9-4-2004 sexy bikini beach costa

5 oktober 2011: Sylvie van der Vaart begon als volslank soapsterretje https://s.parool.nl/t-a2951280/ via @parool

De bekende voetbalvrouw en tv-presentatrice Sylvie van der Vaart is haar carrière begonnen als soapsterretje in de Nederlandse serie Costa. Sylvie was destijds volslank en heette nog Meis.
Volslank??!?
Friezin71 schreef:
21-01-2019 14:38
Volslank??!?
Ja, op een datingsite, of vroeger in een contactadvertentie, betekent volslank iets héél anders :proud:
Hoewel ik heel lang gedacht heb dat het inhield dat je er ongeveer uitzag zoals Sylvie toen: slank, maar goed gevormd met een heel klein laagje vet. Nét genoeg voor het lekkere, zou mijn man zeggen. Zoals het randje vet aan een entrecote, zeg maar :)
.
watdachtjehiervan schreef:
21-01-2019 13:04
Zoals ik al zei, ze waren een soort Duitse Posh & Becks die bekend waren omdat hij de stervoetballer was en zij de celebrity - dat sloeg dus op haar tv carrière in Nederland. Daarom werden ze in Duitsland een hype. Natuurlijk, als Raf geen voetballer bij HSV was geweest zou zij nooit door RTL Duitsland zijn gevraagd. Helemaal waar. Maar het is óók waar dat als zij eerder geen VJ bij MTV was geweest, zij nooit door RTL Duitsland zou zijn gevraagd. Net zoals het ook waar is dat Raf niet zo'n hype zou zijn geworden als Sylvie eerder geen VJ bij MTV was geweest.

Net als Posh en Becks versterkten zij elkaars imago.
Am Yisrael Chai!
chrisjoh schreef:
Ik veroordelen haar daar niet om.maar vind haar n plastic poppetje .
Alles voor het uiterlijk. plus die geposeerde houdingen steeds .en iemand schreef hier dat het zwaar voor haar zou zijn .steeds die belangstelling .ze heeft daar echt bewust voor gekozen.
tja.... mijn familie komt uit het dorp waar Sylvie op jonge leeftijd naar toe verhuisde. Een nichtje van me zat bij haar in de klas. En een andere kennis van me zat met haar op turnen. Zij vonden haar altjjd al een beetje arrogant en : "kijk mij nou". Ze was altijd al een erg knappe meid die graag in the picture stond. Maar goed. Dat heb ik van horen zeggen. Wss hebben zij een vervormde herinnering aan Sylvie nu ze beroemd is.
Sylvie had trouwens ook geen goed woord over voor dat dorp, toen ze een aantal jaren terug in Linda's zomerweek zat.
Friezin71 schreef:
21-01-2019 14:38
Volslank??!?

Niet mijn woordkeuze. :) Ik vind haar op die filmpjes niet volslank maar wel wat voller dan nu.
LOEP ME MAAR aub.
Wie zegt dat Sylvie destijds opzoek was naar een rijke man. Alleen omdat Victoria dat destijds zei?
Het zou best waar kunnen zijn hoor, maar om nou direct alles aan te nemen.
Ik vind Victoria ook niet iemand die zomaar wat roddels verkondigd. Ze lijkt me oprechter dan sylvie en vind haar ook heel mooi en sexy.
fientje1982 schreef:
21-01-2019 17:46
Wie zegt dat Sylvie destijds opzoek was naar een rijke man. Alleen omdat Victoria dat destijds zei?
Het zou best waar kunnen zijn hoor, maar om nou direct alles aan te nemen.

Nou, dit vind ik nou juíst iets wat je kan aannemen. Ik geloof er geen sikkepit van dat ze iets met Henk uit Hengelo had gekregen.
Such fun!1
Zelfs al zou het zo zijn dat Sylvie bewust op zoek was naar een rijke vent, het is nou niet zo alsof ze een half jaartje met Raf is geweest, of drie weken verkering met hem had ofzo. Ze is 10 jaar met hem geweest, getrouwd, kind gekregen. Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat dat een serieuze relatie is geweest.
Am Yisrael Chai!
Tuurlijk. Maar een rijke man is voor haar gewoon aantrekkelijk. Iemand die minder dan modaal verdient niet. Modaal ook niet trouwens, denk ik.
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-01-2019 21:24
Tuurlijk. Maar een rijke man is voor haar gewoon aantrekkelijk. Iemand die minder dan modaal verdient niet. Modaal ook niet trouwens, denk ik.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik vind dat ook vrij logisch, ik denk dat als je zelf 16 miljoen op de bank hebt je levensstijl zo anders is dan die van Henk uit Hengelo dat er ook gewoon geen raakvlakken meer zijn. En dat is dan nog los van het feit dat met beroemdheid ook weer allerlei zaken komen waar Henk uit Hengelo ook nooit mee te maken heeft die dus ook nog een extra complicatie zijn. Maar ook een niet-beroemde vrouw die 16 miljoen heeft vindt denk ik niet snel de ware liefde bij Henk uit Hengelo.
Am Yisrael Chai!
Jullie kennen Henk uit Hengelo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven