Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik 2020

07-01-2020 15:53 1005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nieuw seizoen van vier handen op een buik.
Wie gaat er kijken?

Het programma Vier Handen Op Eén Buik is weer terug van weggeweest. Nadat het programma in 2018 voor de nodige ophef zorgde, staan enkele bekende moeders weer in de startblokken om aanstaande moeders te helpen.
De makers van het programma zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest met het veranderen van de contracten van de deelnemers. Een belangrijk aspect hiervan is dat de boeteclausules compleet zijn verdwenen, zo vertelde Gerke Nauta van BNNVARA al in 2018 in de NRC. Reden genoeg om een nieuwe en frisse start te maken.
Ook dit keer zijn er verschillende bekende moeders die graag hun ervaringen willen delen met de aanstaande moeders. Zo zullen dit seizoen Nienke Plas, Monica Geuze en Isa Hoes de dames begeleiden tijdens de zwangerschap. Ook Kim Kötter, Bobbi Eden, Tatum Dagelet, Victoria Koblenko en Toprak Yalciner zijn te zien in de nieuwe reeks.
keuken1987 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 15:55
0.11% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
tulpje21 schreef:
13-01-2021 17:14
Wat was dan precies de reden dat zij in de uitzending zat en dat Trijntje haar moest helpen? Heb niet de hele uitzending gekeken, vond het beetje saai.
Dacht dat het programma ging over tienermoeders die problemen hebben, financieel of met wat dan ook. Maar dat viel gisteren allemaal wel mee toch? Goed ze is 19, ik vind het ook jong maar het was gepland. Vind ik ook al anders dan wanneer het ongepland is en je je leven nog niet op orde hebt.
Ik heb een nichtje van 19 die ook zwanger is. Getrouwd, gepland, alles op orde. Tja het is mijn keuze niet maar prima als zij dat willen. Lijkt me niet nodig daar Trijntje op af te sturen.;)
Volgens mij zijn ze vorig jaar ofzo na felle kritiek gestopt met er alleen maar 'ramptoerisme'-uitzendingen van te maken. Het beeld van de rokende, energydrink wegtikkende, werkeloze, oeps-pil-vergeten, vader niet betrokken/in beeld, geen cent te makken tienermoeder kennen we intussen wel.
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
14-01-2021 11:14
Ze heeft endometriose en hoe langer ze wacht hoe grotere vruchtbaarheidsproblemen er worden verwacht. Dus ergens snap ik het wel.
Ze was een jaar eerder ook zwanger maar die zwangerschap moest ze afbreken, de reden daarvoor was me niet duidelijk eigenlijk, iets met haar gezondheid, waarom mocht het toen niet en nu wel?
Alle reacties Link kopieren
Ze had toen een eindeloze bloeding oid werd gezegd. Die zwangerschap bracht haar gezondheid dusdanig in gevaar dat ze hem moest afbreken. Deze zwangerschap speelde dat blijkbaar niet (gelukkig).
Alle reacties Link kopieren
Zwartgroen schreef:
14-01-2021 12:38
Volgens mij zijn ze vorig jaar ofzo na felle kritiek gestopt met er alleen maar 'ramptoerisme'-uitzendingen van te maken. Het beeld van de rokende, energydrink wegtikkende, werkeloze, oeps-pil-vergeten, vader niet betrokken/in beeld, geen cent te makken tienermoeder kennen we intussen wel.
Oeps-pil-vergeten = "zwanger geworden door anticonceptie heen" :lol:
Alle reacties Link kopieren
Bbubbels schreef:
14-01-2021 16:53
Ze had toen een eindeloze bloeding oid werd gezegd. Die zwangerschap bracht haar gezondheid dusdanig in gevaar dat ze hem moest afbreken. Deze zwangerschap speelde dat blijkbaar niet (gelukkig).
Gelukkig inderdaad, zoiets lijkt me heel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog iemand naar die hoe is het nu met afleveringen gekeken? Ik kijk nooit op instagram of dat soort zaken, dus ik was niet op de hoogte. Ik vond het toch wel verdrietig dat bijna alle relaties inmiddels verbroken zijn. Ben er niet verbaasd over, maar ik vond het voor de kinderen vooral wel erg sneu.
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
03-02-2021 09:27
Heeft er nog iemand naar die hoe is het nu met afleveringen gekeken? Ik kijk nooit op instagram of dat soort zaken, dus ik was niet op de hoogte. Ik vond het toch wel verdrietig dat bijna alle relaties inmiddels verbroken zijn. Ben er niet verbaasd over, maar ik vond het voor de kinderen vooral wel erg sneu.
Ik heb beide hoe gaat het nu met bekeken. Vond het zo sneu om te zien dat dat kindje bij dat ene meisje weg gehaald was. Vond hun in de eerste uitzending wel ook al heel "bijzonder". Daar kwam ze ook onverzorgd over. Dat was nu al een stuk beter.

Kwam dat Gothic meisje laatst ineens toevallig tegen op Tiktok. Die werdt oogenomen vanwege haar borderline volgens haar filmpje op tt.
"You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Alle reacties Link kopieren
morgen start r een nieuw seizoen :popcorn:

De twintigjarige Mandy en haar vriend Donny verwachten een baby. Ze zijn er helemaal klaar voor, alleen vinden ze het beiden moeilijk om te stoppen met roken. Kan Saar Koningsberger ze van deze noodzaak overtuigen?
Saar Koningsberger is in haar vlogs op YouTube altijd openhartig geweest over haar zwangerschap - waaraan een vruchtbaarheidstraject vooraf ging - en haar leven als kersverse moeder van dochter Scottie (2018). Dit keer is de presentatrice, actrice en ondernemer als ervaringsdeskundige te zien in Vier handen op één buik.

Saar en Mandy
In deze eerste aflevering van een nieuw seizoen ontmoet ze de twintigjarige Mandy. Zij was al eerder (ongepland) zwanger, maar verloor het kindje. Nu verwacht ze met haar vriend Donny weer een baby, en dit keer is de zwangerschap gepland. Mandy vindt het alleen moeilijk om te stoppen met roken. Dat geldt ook voor Donny, die daarnaast graag af en toe blowt. Saar probeert beiden ervan te overtuigen om met deze gewoontes te stoppen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker weer kijken :rolling:
TVP :hyper:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: was bijna vergeten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Leuk om Saar weer eens op tv te zien.
Alle reacties Link kopieren
Huh een uitkering omdat je bij je kind wil blijven? Vraag mij af wat voor uitkering hij dan heeft dat hij dat een jaar wil volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Heb het gevoel dat Mandy een beetje simpel is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Fishie44 schreef:
04-05-2021 21:49
Huh een uitkering omdat je bij je kind wil blijven? Vraag mij af wat voor uitkering hij dan heeft dat hij dat een jaar wil volhouden.
BIjzonder, inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
04-05-2021 21:52
Heb het gevoel dat Mandy een beetje simpel is
Ja die indruk krijg ik ook wel..
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
04-05-2021 21:52
Heb het gevoel dat Mandy een beetje simpel is
Yep, en Donny ook.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
04-05-2021 21:55
Yep, en Donny ook.
Hm bij hem valt het minder op vindt ik.
Bij Mandy zie ik het meerirriteert mij een beetje

Vind het toch wel apart dat stoppen zoveel moeite kost en dat sommige moeders stug door roken ... :-? Beetje egoïstisch
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wel heftig van haar eerdere zwangerschap.
Ik vind ze er wel slecht uitzien; heel bleek, grauw, wallen.
Alle reacties Link kopieren
oeffff, zo wil je toch niet op tv? (is de eerste keer dat ik kijk...)
Alle reacties Link kopieren
Kwerdneteffemisselijkvandeplacenta achter een mondkapje. Schattig ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hahahah hebben wel is erger gezien :hihi:

Aah had er moet daT nu echt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Fishie44 schreef:
04-05-2021 22:01
Wel heftig van haar eerdere zwangerschap.
Ik vind ze er wel slecht uitzien; heel bleek, grauw, wallen.
Typische rokershuid. Ze hebben ook beide rokerstanden, dan heb je echt flink doorgepaft als je dat al zichtbaar hebt op je 20e.

Simpel stel maar wel veel liefde daar.
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
04-05-2021 22:04
oeffff, zo wil je toch niet op tv? (is de eerste keer dat ik kijk...)
Nou dit.. Nu weet ik zeker dat ik geen kinderen wil haha.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
04-05-2021 22:08
Nou dit.. Nu weet ik zeker dat ik geen kinderen wil haha.

Je hoeft niet op tv hoor ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven