Entertainment alle pijlers

Word Giel Beelen ook het luisterkanon onder vrouwen?

16-12-2017 15:51 195 berichten
De bekende dj Giel Beelen presenteert sinds 9 oktober 2017, een ochtendprogramma voor de doelgroep mannen op Radio Veronica. In zijn ochtendprogramma spreekt dj Giel Beelen mannelijke luisteraars aan.

Het is natuurlijk niet verboden voor vrouwen om naar een mannenprogramma te luisteren. Ik ben benieuwd of ook veel vrouwen geïnteresseerd zijn, in het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica. Vinden vrouwen dj Giel Beelen leuk als hij mannen aanspreekt in zijn programma?
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:18
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem een creep :/
Nee....
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
16-12-2017 16:18
Een aantal programma's die bij Veronica radio werden uitgezonden, kun je nu toch horen op Radio 10?
Vroegah, toen ik nog wel luisterde, had je Rob Somers met Somertijd in de middag. Die zit nu ook op Radio 10 volgens mij.
Erg veel nieuws is er niet, meer dat het van de ene naar de andere zender gaat.

Rob Stenders is bij Radio 2 weg tussen 14:00 en 16:00 uur, maar schijnt nu toch weer terug te komen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:31
0.63% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
Oké, 1x is genoeg

Ik :heart: Rob Stenders. En Stefan Stasse. Bij Rob voel je de liefde voor muziek, ook voor nieuwe en Stefan Stasse is soms zo lief en houterig in interviews, dat is hartverwarmend.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 16:33
Ik :heart: Rob Stenders. En Stefan Stasse. Bij Rob voel je de liefde voor muziek, ook voor nieuwe en Stefan Stasse is soms zo lief en houterig in interviews, dat is hartverwarmend.
Dat! En inderdaad ook Stefan. Alsof hij er is neergeplant en gewoon maar wat rommelt, niet uitgestippelt zeg maar. Ik luister niet heel veel naar hem maar deze week zat ik in de auto en miste hem wel (was overgenomen door Jeroen Kijk in de Vegte).

Ik vind Giel soms wel grappig, maar soms ook niet. Verder luister ik echt nooit radio, als ik muziek wil horen dan graag zonder dat gepraat ertussendoor.
Ja, Stefan Stasse :love: . Ik ben speciaal FB-vriend van hem geworden toen ze dreigden de Staat van Stasse op te doeken, om hem te steunen. Op die kameel is ie ook zo leuk.
Grobbekuiken_ schreef:
16-12-2017 16:35
Dat! En inderdaad ook Stefan. Alsof hij er is neergeplant en gewoon maar wat rommelt, niet uitgestippelt zeg maar. Ik luister niet heel veel naar hem maar deze week zat ik in de auto en miste hem wel (was overgenomen door Jeroen Kijk in de Vegte).
En hij is al jaren zo. Het is niet dat hij nog moet wennen, hij is gewoon echt zo onhandig. Ik vind dat zo fijn, want er ontstaan de meest bijzondere gesprekken door zijn complete weigering zich als een dj te gedragen.
Lady*Voldemort schreef:
16-12-2017 16:36
Ja, Stefan Stasse :love: . Ik ben speciaal FB-vriend van hem geworden toen ze dreigden de Staat van Stasse op te doeken, om hem te steunen. Op die kameel is ie ook zo leuk.
Dat is echt een mal liedje. Maar honderd keer beter dan Famkelouise, uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 16:45
En hij is al jaren zo. Het is niet dat hij nog moet wennen, hij is gewoon echt zo onhandig. Ik vind dat zo fijn, want er ontstaan de meest bijzondere gesprekken door zijn complete weigering zich als een dj te gedragen.
Ah, oké, zo lang 'ken' ik hem nog niet, maar zo klinkt hij inderdaad. Zo spontaan allemaal. En die stem, zo ontspannen en rustig.... *zucht*

vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 16:45
En hij is al jaren zo. Het is niet dat hij nog moet wennen, hij is gewoon echt zo onhandig. Ik vind dat zo fijn, want er ontstaan de meest bijzondere gesprekken door zijn complete weigering zich als een dj te gedragen.
Ja precies! Echte gesprekken ook he, geen praatjes ter meerdere eer en glorie van de presentator over de rug van de argeloze bellende luisteraar. Mijn man vindt het verschrikkelijk, ik hou d'r van.

Mag ik voorzichtig vaststellen dat we het damesluisterkanon gevonden hebben?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-12-2017 16:50
Ja precies! Echte gesprekken ook he, geen praatjes ter meerdere eer en glorie van de presentator over de rug van de argeloze bellende luisteraar. Mijn man vindt het verschrikkelijk, ik hou d'r van.

Mag ik voorzichtig vaststellen dat we het damesluisterkanon gevonden hebben?
Wat mij betreft wel (moet ik alleen wel wat vaker gaan luisteren :$ , maar tot nog toe sluit ik me aan).

Ik luisterde in de ochtend altijd naar Veronica.
Sinds die jankerd van een Beelen er is niet meer. Wel geprobeerd maar steeds
maar weer dezelfde artiesten. Zo heeft ie een maand lang alleen maar Di-rect als
hoofdgast gehad en dat kwam mij de eerste keer al mijn strot uit.

Dus ik luister alleen naar het nieuws en de files en dan is het de CD aan
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 16:33
Ik :heart: Rob Stenders. En Stefan Stasse. Bij Rob voel je de liefde voor muziek, ook voor nieuwe en Stefan Stasse is soms zo lief en houterig in interviews, dat is hartverwarmend.
Ik ook, vooral Rob Stenders.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nee, ik had al een hekel aan hem. Over het paard getilde lelijkerd met nare eigenschappen. (Kijk mij eens enorm weldoenend zijn door een weekje aandachtsgeil mezelf ‘op te offeren’ voor het goede doel. Oh ja, ik verdien 440.000 euro per jaar) daarnaast ben ik een oetlul die links roept maar wel in de allerdikste bmw rijdt, die nu even in de garage staat of ik neem de chauffeur, omdat ik voor voor de tweede keer strontlazarus werd gepakt in korte tijd achter het stuur.

En nadat Somertijd wegging bij Veronica is die zender bij mij uit de favorieten. Beelen zorgt ervoor dat ik nooit meer hoef af te stemmen op die zender.

Dus Beelen? Nee dank u, ik heb hem niet hoog zitten. Nep ventje
Somertijd is overigens ook meer op mannen gericht. Of vooral. maar in de auto zorgen ze er voor dat ik regelmatig in mijn broek pies van het lachen. Heerlijke radio.
Alle reacties Link kopieren
Zit me ineens af te vragen wie Patrick09 is.
Ben je Patrick Kicken die eigenlijk toch weer terug wil naar Veronica, en dan het tijdslot 06:00 - 09:00 weer wil vullen?

Grobbekuiken_ schreef:
16-12-2017 17:12
Zit me ineens af te vragen wie Patrick09 is.
Ben je Patrick Kicken die eigenlijk toch weer terug wil naar Veronica, en dan het tijdslot 06:00 - 09:00 weer wil vullen?

Nee aub Kicken ook niet terug. Laat die lekker ergens stof verzamelen. Dat is net zo’n mislukking van de eeuw.
Voor mij is het dus absoluut Rob van Someren (en team) op radio 10 vanaf 16:00. In de ochtend (zit lang in de auto) stream ik wel wat via spotify. Verkeer krijg ik binnen via de info van mijn auto. Geen radio nodig daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel typisch dat iedereen een hekel lijkt te hebben aan de goedbetaalde DJ's en dat de zenderbazen (en de adverteerders!) dat kennelijk niet door hebben en toch blijven investeren in bepaalde DJ's.....
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
16-12-2017 17:15
Nee aub Kicken ook niet terug. Laat die lekker ergens stof verzamelen. Dat is net zo’n mislukking van de eeuw.
Eens hoor.
Vraag me alleen af wat 'Patrick' zou eigenlijk wil weten.
Geen fan van Beelen? Best, dan een andere zender. Geen idee ook wat er bedoeld wordt met dat Beelen vooral op mannen gericht is, Dat ligt er toch maar net aan wat je wil horen?

Sara9876 schreef:
16-12-2017 17:20
Toch wel typisch dat iedereen een hekel lijkt te hebben aan de goedbetaalde DJ's en dat de zenderbazen (en de adverteerders!) dat kennelijk niet door hebben en toch blijven investeren in bepaalde DJ's.....

Mannen. Net als de luisteraars die deze draak van een kerel wel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef de voorkeur aan Frits Spits
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
16-12-2017 17:34
Ik geef de voorkeur aan Frits Spits
En dan graag weer in het tijdslot van zes tot zeven (of was het zeven tot acht?) in de Avondspits!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven