Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Nounounounou.... ze verklaart zichzelf praktisch tot martelaar. 'het zou wel heel makkelijk zijn om nu op te houden. Wat iedereen ook zegt, ik wacht op hem. In goeie en slecht tijden bladiebla...' *puke*
Kennelijk mocht de interviewer geen vragen stellen over wat er in de skybox gebeurde
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Dat wa het, wat een slecht interview.

Niets nieuws gehoord.
quote:hiltje schreef op 27 augustus 2012 @ 23:31:

Zou ze zwanger van hem zijn ofzo......want dat is de enige reden die ik kan bedenken dat ze op hem wacht....Ik dacht hetzelfde
Gelukkig heeft ze de komende 4 jaar tijd zat voor haar kinderen.
quote:hiltje schreef op 27 augustus 2012 @ 23:31:

Zou ze zwanger van hem zijn ofzo......want dat is de enige reden die ik kan bedenken dat ze op hem wacht....Wat een scoop!
euhm
euhm euhm euhm
ik blijf bij hem euhm
Ze is heel naïef en denkt dat zij degene is die hem kan redden.

Dat vind ik eerlijk gezegd best sneu.
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 23:33:

Gelukkig heeft ze de komende 4 jaar tijd zat voor haar kinderen.Zijn ze bij à volwassen en hopelijk de deur uit.
Sjezuss.... Schrik me rot. Jolink met bril. Ik vergat te zappen.
Ik denk ook dat ze echt oprecht geen rekening houdt met een gevangenisstraf van meerdere jaren.

Want dan gaat de lol van het wekelijkse uitstapje naar de bajes er snel vanaf, lijkt me.

Dat wereldje is niet zo glamorous!
"haar eigen imago opgepoetst door het besmeuren van dat van haar ex-man. Had ze niet moeten doen"

Commentaar bij Knevel/vdBrink
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2012 @ 23:34:

ik blijf bij hem euhmJa euhm..... Wie à zegt.... Euhm... Moet ook.... Euhm.... B zeggen.
Stellie gaat echt niet 4 jaar op en neer naar een peeskamertje. Als hij eenmaal is veroordeeld en de aandacht begint te verstommen, dan gaat Stellie op zoek naar een ander.....
quote:louisavuitton schreef op 27 augustus 2012 @ 23:37:

Stellie gaat echt niet 4 jaar op en neer naar een peeskamertje. Als hij eenmaal is veroordeeld en de aandacht begint te verstommen, dan gaat Stellie op zoek naar een ander.....Yep, want liefde doet liefde vergeten hè?
Stellies haar komt al halverwege d'r voorhoofd naar buiten. Dat is ook zo bij neanderthalers
quote:bliksemse_bende schreef op 27 augustus 2012 @ 23:38:

[...]

Yep, want liefde doet liefde vergeten hè?

Zou geinig zijn als ze volgende maand weer bij Ruud zit.
Je gaat toch niet op iemand die je amper kent, jarenlang wachten? Er is geen basis! Die paar keer standje 69 zal het hem toch niet gedaan hebben? Of zou ze overijverige hormonen hebben? Kwam ze zeker wel heel veel tekort bij Ruud.
l:quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 23:35:

quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 23:39:

[...]

Zou geinig zijn als ze volgende maand weer bij Ruud zit.Zou zéker geilig zijn!
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2012 @ 23:39:

Stellies haar komt al halverwege d'r voorhoofd naar buiten. Dat is ook zo bij neanderthalersDat heeft yolanthe ook. Zou het een teken zijn?
quote:mazzelen schreef op 27 augustus 2012 @ 23:35:

Dat had ik ook. Van naar

Ben ook meteen weer wakker.

(Zou je dat interview als mp3 kunnen downloaden? Ik heb nogal inslaapproblemen...)
quote:Julus schreef op 27 augustus 2012 @ 23:40:

Je gaat toch niet op iemand die je amper kent, jarenlang wachten? Er is geen basis! Die paar keer standje 69 zal het hem toch niet gedaan hebben? Of zou ze overijverige hormonen hebben? Kwam ze zeker wel heel veel tekort bij Ruud.

Nou ehhh..... volgens my best gayfriends is Badr in alle opzichten een groot man

En we hebben al geconcludeerd dat hij errug lekker is. Tel daarbij op een paar miljoen op de bank en Estelle is niet de enige die het naar de kop zou stijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven