Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:qwerttu schreef op 28 augustus 2012 @ 22:36:

Of bedoel je compleet als in: mist nog geen onderdelen (tanden, voet)?
quote:yesido schreef op 28 augustus 2012 @ 18:58:

Het is gewoon een rat !

http://www.youtube.com/watch?v=wW83a2HM ... re=related

Deze is nog erger.

Ik heb hem al eens eerder gepost maar dit is een betere en kortere versie. Voor iedereen die nog durft te geloven dat Badr degeen is die steeds maar weer geprovoceerd wordt: watch this !

Het is echt walgelijk. En hij krijgt nog een schouderklopje achteraf ook. Die gast is volledig geconditioneerd met beloning en bewondering voor het gebruik van geweld.

http://www.youtube.com/watch?v=LOyF0nyXEYE

Jammer dat dit filmpje niet op grote schaal rouleert.
.
quote:Twinkle1001 schreef op 28 augustus 2012 @ 21:14:

[...]

Nou, volgens mij heeft ze niet helemaal helder dat dit hele gedoe helemaal niet gáát over haar. En dat het slachtoffer in dit verhaal geen Estelle Cruijff heet, maar Koen Everink.Precies , en iemand die het goed met haar voorheeft had haar moeten zeggen dat dit interview op deze manier doen geen goed idee was.
Helemaal eens met Twinkle en Eefje.
Ik denk dat ze al een hele lange tijd schijt heeft aan iedereen die het goed met haar voor heeft.
.
Dat denk ik ook, maar zo'n Evert Santegoeds noemt zichzelf een goede vriend. Echt, ik kan daar met mijn verstand niet bij.
In die wereld heb je maar heel weinig echte vrienden.
.
Wat hij vertelt over zijn sport, het vechten, is echt heel anders dan Remi Bonjaski. Laatstgenoemde is gewoon een leuke lieve jongen buiten de ring, Badr zegt eerlijk dat hij geniepiger en vervelender wordt voor zijn omgeving naarmate een wedstrijd dichterbij komt. Dat ligt niet aan de sport, maar aan de sporter.
Kolere hee en in dat andere filmpje doet hij echt lacherig over het doortrappen als iemand al op de grond ligt. En later geeft hij passie de schuld.
Ja dat is toch wel raar he? Dat hij dat allemaal hardop zegt. Hoe gek hij is. Dat hij zichzelf totaal niet onder controle heeft.
.
Oh, nu hoor ik dat hij toch zegt dat ie zich een beetje zorgen maakt om zijn eigen gedrag. Pffffff.
Hij spreekt zichzelf toch wel erg tegen de hele tijd. Weet hij zelf nog wel wie/hoe hij is?
Enne frizzy, Badr geen accent?

Hij proat plat Amsterdams. Maar het lijkt wel of hij spraakles heeft gehad want het was nog veel erger.

Hij heb fauhte gemaakt, en sichselluf echt tukort gedaan.

Moar ja, het is zoals het is he.
.
Geen Marokkááns accent. Amsterdams valt mij nooit zo op.
Spraakles? Nee joh, dat heeft ie van Estelle geleerd! Ik moest ook zo lachen hoe ze zijn naam uitspreekt.
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 23:20:

Geen Marokkááns accent. Amsterdams valt mij nooit zo op.

Mij ook niet snel, alleen als het erger is dan bij mijzelf

Maar nu denk ik wel het ergste van jou natuurlijk. Wijffie toch.
.
quote:galadriel schreef op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 Is naïef een ander woord voor dom?

Naïviteit kun je van afkomen, dom ben je gewon en dat blijf je.

Misschien is ze wel gewoon dom, ik weet het niet.

Het is iig geen helder licht.
quote:impala schreef op 28 augustus 2012 @ 23:21:

[...]

Mij ook niet snel, alleen als het erger is dan bij mijzelf

Maar nu denk ik wel het ergste van jou natuurlijk. Wijffie toch.
Dom zijn belet je om van je naiviteit af te komen.

Dat zal het wel zijn.

Maar even serieus.

Ik vind het écht niet normaal zo egocentrisch als zij reageert en handelt. Volgens mij is er iets met haar aan de hand. Een verslaving of een persoonlijkheidsstoornis.

Of ze is gevoodood. Ja dat weten jullie misschien niet, maar Marokkanen doen aan zwarte magie !
.
Impala ,

Ik heb de lange versie ook gezien.

Werkelijk minachting voor alles iedereen en maar provoceren.

Op een filmpje op YT zag ik hoe hij boven op de tegenstander sprong en ik zag meteen hoe het zo ongeveer bij Koen Everink gegaan kon zijn .

Ik vind het een galbak van de eerste orde.
quote:impala schreef op 28 augustus 2012 @ 22:55:

[...]

Deze is nog erger.

Ik heb hem al eens eerder gepost maar dit is een betere en kortere versie. Voor iedereen die nog durft te geloven dat Badr degeen is die steeds maar weer geprovoceerd wordt: watch this !

Het is echt walgelijk. En hij krijgt nog een schouderklopje achteraf ook. Die gast is volledig geconditioneerd met beloning en bewondering voor het gebruik van geweld.

http://www.youtube.com/watch?v=LOyF0nyXEYE

Jammer dat dit filmpje niet op grote schaal rouleert.

Ja, die vent is echt een lot uit de loterij

Maar ieder krijgt wat hij/zij verdient en Stellie krijgt deze zak met bedorven darmen. Gefeliciteerd Stellie !
Brrrrr, eng ventje, heb net dat filmpje gekeken...
quote:yesido schreef op 28 augustus 2012 @ 23:27:

Impala ,

Ik heb de lange versie ook gezien.

Werkelijk minachting voor alles iedereen en maar provoceren.

Op een filmpje op YT zag ik hoe hij boven op de tegenstander sprong en ik zag meteen hoe het zo ongeveer bij Koen Everink gegaan kon zijn .

Ik vind het een galbak van de eerste orde.

Ja dat filmpje van jou mag ook wel meer vertoond worden.

We zien teveel van die glamourbeelden waar half Nederland op geilt en-of tegenop kijkt.

Maar het is gewoon een gevaarlijke gek en een crimineel. Een gozertje van de straat die zich omhoog gebeukt heeft en een spoor van vernieling achterlaat waar hij ook komt.
.
quote:impala schreef op 28 augustus 2012 @ 23:24:

Dom zijn belet je om van je naiviteit af te komen.

Dat zal het wel zijn.

Maar even serieus.

Ik vind het écht niet normaal zo egocentrisch als zij reageert en handelt. Volgens mij is er iets met haar aan de hand. Een verslaving of een persoonlijkheidsstoornis.

Of ze is gevoodood. Ja dat weten jullie misschien niet, maar Marokkanen doen aan zwarte magie !

Ik ook niet. En op je 34e zou je verwachten dat je het niveau van de foute vriendjes ook al ontgroeid bent. Als ze niet zo egocentrisch over zou komen, zou ik er haast medelijden mee krijgen. Volgens mij moet je wel bijzonder weinig eigenwaarde hebben om eerst met een notoire vreemdganger te trouwen, dat 12 jaar te pikken en om vervolgens met een agressieve mafketel als Badr Hari in zee te gaan omdat hij zo lief door je haren streelt en zo leuk met de kinderen van de waterglijbaan glijdt.

En dan zitten we wel te dollen om de goldcards en de shopping-expedities in de PC Hooft die ze daarvoor terug krijgt, maar daar koop je de afhankelijkheid van mannen die niet goed voor je zijn niet voor af natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PTJi5O7KqY

Het broeikastje !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven