Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
ze zijn in elk geval al een maand of 9 samen heb ik begrepen, maar denk niet dat ze samenwonen hoor. Dan had Ruud niet hoeven verhuizen.

Maar die 9 maanden maken het voor de ex van Badr alleen maar zuurder. Gedurende haar hele zwangerschap was hij dus al met Estelle bezig. En dan loopt Estelle te janken dat Ruudje vreemd gaat?

Over die herenliefde: nooit aan gedacht, maar ik kwam via Ruud z'n twitter op een site waar hij facebookachtige fotos heeft staan van vakanties en feestjes en het viel me toen erg op dat er op die fotos geen enkele vrouw te bekennen was. Alleen maar groepjes mannen.
.
Het verhaal ging natuurlijk ook dikwerf mank toen B. ging roepen niks gemerkt te hebben. Alsof zo'n skybox zo groot is dat je een hele vechtpartij niet opmerkt. Dat hij niks gehoord heeft geloof ik best, gezien het volume van de muziek maar er niks van meegekregen hebben, nee.

En toen zei hij (dacht ik gisteren van shownieuws begrepen te hebben) dat hij het wél gezien had maar vanwege zijn reputatie weggegaan is.

Wauw, dan ben je wel een harde hoor. Een skybox is niet groot en mensen in zo'n box kennen elkaar doorgaans, dan weglopen bij iemand die zó toegetakeld wordt om je hachje te redden. Er zit hoe dan ook een ranzige lucht aan deze zaak.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 09:23:

En toen zei hij (dacht ik gisteren van shownieuws begrepen te hebben) dat hij het wél gezien had maar vanwege zijn reputatie weggegaan is.

En dus zijn we maar over het balkon geklommen.... Tuurlijk, doe ik ook altijd.....
Wauw, wat een aannames... Maar hee, als de telegraaf het zegt zal het wel zo zijn.

Ik hoop dat blijkt dat Badr er gewoon niets mee te maken had. Een multi-miljonair, kan alle kanten op wat vijanden betreft.

Ik ken die hele Badr niet, maar ik vind het een behoorlijke heksenjacht worden zonder bewijsmateriaal. Want als dat er was geweest, zat hij nu wel vast.
quote:Lindec69 schreef op 11 juli 2012 @ 09:25:

[...]

En dus zijn we maar over het balkon geklommen.... Tuurlijk, doe ik ook altijd.....Ik wel. Als er heisa is bij de deur en ik kan er op een andere manier wegkomen?
Fijne mensen inderdaad, daar in de skybox. Allemaal dikke vrindjes van elkaar maar nu is hun naam opeens haas.

Die verklaring van die Skybox-man is echt te walgelijk voor woorden. Man o man, met zulke vrinden heb je geen vijanden nodig...

Van Quotenet

Huurder vipbox: ‘mishandeling Koen is afschuwelijk verhaal’

Peter Steenbakkers, die afgelopen zaterdag tijdens dansfeest Sensation de vipbox huurde waarin selfmade miljonair Koen Everink in elkaar werd gerost, zegt niets van de vechtpartij te hebben meegekregen.

‘Ik was net met Yves Gijrath en Eric Kuster meegelopen naar hun box. Dus ik heb niks gezien nee. Daarom is het heel vervelend dat ik nu wel word meegetrokken. Ik heb er toch part noch deel aan als er een vechtpartij ontstaat?’, reageert Peter Steenbakkers, die trouwens ontkent dat veel van zijn gasten strak stonden van de dope.

Beroepsvechter Badr Hari, wiens mogelijke betrokkenheid nu nader wordt onderzocht zei dinsdagmorgen in de Telegraaf nog van wel. ‘Ik stond met een meisje te praten die zo aan het trippen was, dat ze dacht dat ze stenen aan het metselen was’, liet de nieuwe vlam van Estelle Gullit optekenen.

Steenbakkers: ‘Badr is een kennis van me, dus toen ik dat las heb ik hem gebeld. Hij zei tegen mij dat ie nooit heeft gezegd dat er drugs werden gebruikt. Het klopt ook niet. Als je voor een godsvermogen zo’n box huurt, ga je dat toch niet doen? Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’, aldus Steenbakkers, die verder niet wil speculeren over wat er is gebeurd. ‘Ik wou dat ik het kon vertellen. Ik wil ook niet gissen, er wordt al genoeg gesuggereerd. Badr zegt in elk geval dat ie van niks weet. Wat moet ik daar dan aan toevoegen?’, zegt Steenbakkers, die het niet heel vreemd vindt dat de politie kennelijk niet over een waslijst aan bruikbare getuigen beschikt.

‘Koen weet natuurlijk zelf dondersgoed wat er is gebeurd. Maar verder… Ik neem aan dat zoiets in een seconde gebeurt. Of dat niet wat weinig tijd is om iemand lens te slaan? Nou, ik neem aan dat dat geen half uur hoeft te duren, dat zal snel gaan’, aldus Steenbakkers, naast transporteurmiljonair een fanatiek amateurbokser. Hij benadrukt overigens zeer met de mishandeling in zijn maag te zitten. ‘Ik heb heel slecht geslapen. Ik ken Koen hartstikke goed, het is een vriend van me. Dit is gewoon een afschuwelijk verhaal.’

Update 17:01

Badr Hari werd afgelopen vrijdag en zaterdag gespot in Amsterdam met een Lamborghini Aventador. Van Peter Steenbakkers.
Dit is toch een waarheid als een koe:

Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’, aldus Steenbakkers,

En ik hoop de polititie iets heeft aan deze update:

Badr Hari werd afgelopen vrijdag en zaterdag gespot in Amsterdam met een Lamborghini Aventador. Van Peter Steenbakkers.

Lekkere vrienden onder elkaar.....Iedereen was aanwezig, maar op het moment supreme waren ze allemaal nét even ergens anders....

Ik blijf het raar vinden dat Badr gewoon op vakantie mag. Hij is toch verdacht, anders worden zijn kleren niet onderzocht?
Allemaal met hun eigen hachie bezig. Ik vraag me wel af in hoeverre je strafbaar bent wanneer je als getuige glashard blijft beweren dat je 'niks gezien hebt', 'net de andere kant opkeek' of 'net even je neus aan het poederen was op het toilet' terwijl dat natuurlijk helemaal niet kan in zo'n kleine ruimte, niks zien of horen. Is er een zaak mogelijk als het slachtoffer uit angst geen aangifte zou doen, maar het schoenprofiel van de dader toch in zijn half afgeschopte been staat? Of kun je simpelweg door een sfeer van angst te creëren en een kring van penozevriendjes om je heen, telkens weer met dit gedrag wegkomen?
hij heeft nu al ettelijke malen iemand zeer zwaar mishandeld/poging doodslag of moord.

De politie kan gewoon niks omdat alle getuigen en slachtoffers doodsbang zijn.

Ik hoop dat iemand hem ooit een keer neerschiet en dan weet ik wel zeker dat de politie weinig zijn best doet als ze merken dat het uit slachtofferhoek komt.
quote:Bluebirds schreef op 11 juli 2012 @ 09:38:

Wauw, wat een aannames... Maar hee, als de telegraaf het zegt zal het wel zo zijn.

Ik hoop dat blijkt dat Badr er gewoon niets mee te maken had. Een multi-miljonair, kan alle kanten op wat vijanden betreft.

Ik ken die hele Badr niet, maar ik vind het een behoorlijke heksenjacht worden zonder bewijsmateriaal. Want als dat er was geweest, zat hij nu wel vast.

Als iedereen liegt, en de verhalen steeds veranderen (van ik was er niet bij tot ok, ik was er wel maar heb echt niks gezien) is het best lastig denk ik, om iets te bewijzen.

Ik was er (echt! ) niet bij, maar die Badr Hari heeft de schijn tegen, omdat hij al eerder mensen genadeloos in elkaar heeft geklapt en nu ook blijkt te liegen.
Neerschieten? Wat zijn dat voor tokkiegedachten.
quote:Bluebirds schreef op 11 juli 2012 @ 09:38:

Ik ken die hele Badr niet, maar ik vind het een behoorlijke heksenjacht worden zonder bewijsmateriaal. Want als dat er was geweest, zat hij nu wel vast.Hij is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Alleen heeft hij wel een besmet verleden van verschillende mishandelingen. Hij is daarvoor ook veroordeeld, aldus het AD. De schijn heeft hij wel tegen.
Eén ding is zeker: het is maar heel weinig mensen gegeven om andermans been er tot op het bot half af te kunnen schoppen.
quote:galadriel schreef op 11 juli 2012 @ 10:08:

Neerschieten? Wat zijn dat voor tokkiegedachten.

dit soort mensen kan niet normaal gestopt worden.

als zelf een sterke uitsmijter zo toegetakeld word dat hij een plaat in zijn hoofd eraan overhoud en zijn aanklacht intrekt wie moet er dan wel aangifte doen?

die badr sloopt onschuldige mensen tot het moment dat je het zelf bent of een bekende, of dat er iemand overlijdt.

de wereld word er niet slechter op als die weg is, integendeel zelfs.
Neerschieten? Wow dat is toch geen oplossing...

Ik dacht zelf meer aan een reclame voor Robijn stralend wit.

Kijk; Estelle heeft mijn overhemd gewassen na Sensation, en zie daar strraaaaaalend wit.
Ja en?
Neerschieten? Dat is meer een onderwereldoplossing. Maar kan me voorstellen dat Badr ooit eens de verkeerde tegen het been schopt en het loodje legt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Feit is wel dat Badr meerdere keren in het nieuws is geweest en nooit is veroordeeld omdat niemand een verklaring durfde af te leggen!

Dus zal dit keer ook op niets uitlopen!

Heel bekend Nederland wist al lang van hun relatie, voordat dit nieuws naar buiten kwam.

Denk dat Ruud het wel heeft aan zien komen, Estelle is ook geen heilige geweest tijdens hun huwelijk!
zelfs de bloedvlekken zijn eruit?
En de botsplinters! Omo wast door-en doorschoon... Niet duur!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat ie ook gewoon wit aan heeft in Sardinië. Sjonge.
Van mij hoeft die hele Badr niet schuldig te zijn. Ik vind Estelle een schat en ik hoop, al was het maar voor haar en haar kinderen, dat hij er niks mee te maken heeft.
Hoort er een artikel bij die foto?
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 10:23:

Van mij hoeft die hele Badr niet schuldig te zijn. Ik vind Estelle een schat en ik hoop, al was het maar voor haar en haar kinderen, dat hij er niks mee te maken heeft.

Nee, misschien deze keer niet. Het is alleen wachten op het volgende incident....Je wilt toch niet dat je kinderen in een omgeving opgroeien waar geweld en angst heel normaal is?

Ik zeg: run, Estelle, run.....
Dat mag iedereen zeggen maar dat moet ze toch écht zelf weten verder, of ze runt of niet.
quote:eleonora schreef op 11 juli 2012 @ 10:31:

Dat mag iedereen zeggen maar dat moet ze toch écht zelf weten verder, of ze runt of niet.Jazeker, denk ook echt niet dat ze naar mij luistert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven