Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik had eerder genoemd dat ik iemand in mijn nabije omgeving ken die een paar keer met hem heeft afgesproken.

Hij is inderdaad chaotisch, voor haar een reden om het te beëindigen voor het echt iets werd, plus dat ze later achter kwam dat hij nog samenwoonde.. Het is ook geen ex, want ze waren toen nog voornamelijk vrienden.

Hij heeft haar verder nooit met een vinger aangeraakt, was wel lief.

Maar inderdaad een 'beetje' chaotisch en onvoorspelbaar.
Love...miss..will never forget you..
Het is werkelijk een lot uit de loterij die meneer. Estelle heeft het getroffen
Ik vind dat charme offensief, van Ruud naar zijn 4 oudste kinderen wel flauw, en opvallend.

Zoals geschreven, hij heeft nooit naar die 4 oudste omgekeken.

Typisch iets, wat bij een Surinaamse vader kan passen.

En nu zou Stel, het tegen hebben gehouden?

Kom op Ruud, zelfs jij, kan toch wel wat beters verzinnen.?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 30 juli 2012 @ 13:33:

Ik vind dat charme offensief, van Ruud naar zijn 4 oudste kinderen wel flauw, en opvallend.

Zoals geschreven, hij heeft nooit naar die 4 oudste omgekeken.

Typisch iets, wat bij een Surinaamse vader kan passen.

En nu zou Stel, het tegen hebben gehouden?

Kom op Ruud, zelfs jij, kan toch wel wat beters verzinnen.?

De beste man is half Nederlands, half Surinaams en is nagenoeg opgevoed door z'n Nederlandse moeder.

Dus beetje vreemde opmerking om te verwijzen naar zijn half Surinaamse afkomst als reden dat hij schijnbaar niet naar zijn kinderen omkeek.

Legio vaders die niet naar hun kroost omkijken na een scheiding, en ja onder iedere bevolkingssoort komt het voor.

Verder eens met het tijdstip van foto,beetje opvallend om daar nu mee te komen.
Die foto is toch niet zo heel recent? Die is alleen recent weer hier geplaatst.
Recent in de zin, na zijn breuk met Estelle gemaakt.
Ze is vandaag verhoord trouwens. Ik zou zo graag haar verklaring willen horen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Die foto's zijn van 17 juni en hij zegt toch nergens dat Estelle dat heeft tegen gehouden, of wel?

Ik wil em ook horen Mrs! Hebben we geen mannetje daar?
quote:purplesky schreef op 30 juli 2012 @ 14:04:

[...]

De beste man is half Nederlands, half Surinaams en is nagenoeg opgevoed door z'n Nederlandse moeder.

Dus beetje vreemde opmerking om te verwijzen naar zijn half Surinaamse afkomst als reden dat hij schijnbaar niet naar zijn kinderen omkeek.

Legio vaders die niet naar hun kroost omkijken na een scheiding, en ja onder iedere bevolkingssoort komt het voor.

Verder eens met het tijdstip van foto,beetje opvallend om daar nu mee te komen.Hij heeft de roots
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nah, die rechtstreekse verbinding tussen de Televaag en de recherche is ook niet meer wat ie geweest is.
quote:mrsstanleywalker schreef op 30 juli 2012 @ 20:46:

Nah, die rechtstreekse verbinding tussen de Televaag en de recherche is ook niet meer wat ie geweest is.
quote:Eindeloos schreef op 30 juli 2012 @ 20:37:

[...]

Hij heeft de roots Ik mis zo'n rolleyes smiley
quote:mrsstanleywalker schreef op 30 juli 2012 @ 20:46:

Nah, die rechtstreekse verbinding tussen de Televaag en de recherche is ook niet meer wat ie geweest is. Die heeft Badr natuurlijk op de valreep nog een paar rechtste hoeken gegeven.
Met een theedoek om zijn polleke zeker?
Ik kan de zwaar sarcastische toon van de openingspost wel waarderen.
quote:purplesky schreef op 30 juli 2012 @ 21:55:

[...]

Ik mis zo'n rolleyes smiley

Oké, speciaal voor jou !

Hij heeft de roots
quote:Eindeloos schreef op 31 juli 2012 @ 11:24:

[...]

Oké, speciaal voor jou !

Hij heeft de roots Rolling eyes, niet een rolling head....
Deze is bijna nog leuker dan de rolling eyes
http://www.telegraaf.nl/p ... scheiding_geschenk__.html
Oei. Das wel een trap na. Misschien ergens wel begrijpelijk, een soort statement naar zijn kinderen, maar toch...
quote:paloma schreef op 01 augustus 2012 @ 10:19:

http://www.telegraaf.nl/p ... scheiding_geschenk__.htmlValt me tegen dat hij dit soort teksten verspreidt. Deze man komt op mij niet volwassen over. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Als jij eerder niet op vakantie ging met je kinderen terwijl je dat wel had willen doen, is dat je eigen keuze. Typische narcistenmanier van denken: het is allemaal haar schuld!
Ze wilde vast ook niet dat hij vreemdging, dat deed hij toch ook? Maar als het over zijn kinderen ging, dan deed hij ineens wel wat zij wilde.
Ik had dezelfde gedachten als jullie, frizzy en meerdies. Gezien de positie waarin Estelle nu is, heeft zij iemand anders niet nodig om het voor haar te verpesten. Maar dat Ruud zijn kinderen gebruikt om haar een kat te geven, is niet echt aardig van hem.
quote:lottekeNL schreef op 01 augustus 2012 @ 10:28:

Ze wilde vast ook niet dat hij vreemdging, dat deed hij toch ook? Maar als het over zijn kinderen ging, dan deed hij ineens wel wat zij wilde.

Juist.

Ik lees het met plaatsvervangende schaamte... nee, da's gelogen, met 'oprechte interesse'.
conversation = awareness
Welke loser laat zijn zoveelste vrouw nou bepalen dat hij zijn kinderen uit voorgaande huwelijken niet meer mag zien. Slappe hap die Ruud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven