Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ah, Badr Hadi heeft bekend. Misschien dat deze 'echte liefde' hem eerlijk heeft gemaakt? :-). Ik moet altijd zo lachen als mannen het snel in een relatie over'echte liefde overwint alles' hebben. Meestal hebben ze dan wat op hun kerfstok.

Maar die klap. Was nu voor of nadat hij af ging wassen? Dat lijkt me dan wel weer leuk om te weten.

Het kind van Badr kan het natuurlijk wel schudden met Estelle als stiefmoeder als we op de verhalen van Ruud afgaan (wat is hij zielig trouwens....ach gossie).

Wat een puinhoop zeg. Ben benieuwd wat de kids van Estelle op school te horen krijgen na de vakantie....en of ze dan nog vriendjes hebben. Met Badr als 'stiefpapa'.

Maar als Badr en Estelle maar gelukkig zijn....
Kinderen zitten op een internationale school, daar lezen de ouders geen prive of Telegraaf en in het buitenland zijn het nobody's. Gelukkig voor die kinderen die lijden prive al genoeg hieronder.
Goh....hij heeft bekend, had ik niet verwacht.

Heel benieuwd wat de straf gaat zijn. Ik denk dat hij nog wel een poosje mag zitten, zeker in combi met de andere aangiften.

Wat een ruwe verstoring van een prille liefde.
Ik hoop dat de politie alle bewijzen rond weet te krijgen. Het is gewoon crimineel met losse handjes. Gullit mag zich wel zorgen maken, dadelijk slaat hij uit frustratie ook zijn kids nog in elkaar vanwege een kleinigheid.
wat een eikel, eerst zeggen dat hij niets gezien heeft, dan een partij enorm zielig doen over dat anderen hem altijd moeten hebben en nu iets roepen over 'ja maar de anderen deden het oo-ook..'

En estelle mag van mij ook wieberen die liegt en staat er gewoon bij

ach was maar 1 tikje toch
Omdat na de eerste rechtszitting van Ruud en Estelle, het wel heel snel duidelijk werd dat Badr zich genegen voelde om zich aan te geven, denk ik dat dit een voorwaarde van Ruud was. Badr niet eerder terug in het huis met mijn kinderen, voordat "dit akkefietje" de wereld uit is geholpen. Als je zegt onschuldig te zijn, dan ga je je maar melden bij de politie. Met alle gevolgen van dien.
Natuurlijk ga je ontkennen. Dat is toch logisch? Wat een dombo is Estelle, heeft ze straks nog een strafblad ook vanwege het afgeven van een valse verklaring. Wat een ontzettende afgang voor Estelle, wat een imagoschade. Ruud heeft nu alle kaarten in handen.
quote:fanvanagathachristie schreef op 02 augustus 2012 @ 09:20:

Natuurlijk ga je ontkennen. Dat is toch logisch? Wat een dombo is Estelle, heeft ze straks nog een strafblad ook vanwege het afgeven van een valse verklaring. Wat een ontzettende afgang voor Estelle, wat een imagoschade. Ruud heeft nu alle kaarten in handen.

LOL imagoschade...

welk imago had Estelle dan? Beetje shoppen in de PC met Ruud zijn centen... nou, nou, zonde dat dat imago nu naar knoppen is.
Nou ja...ik vond het een aardige meid en nu vind ik het een dom en naar wicht.

En ze hecht er toch wel aan om in de belangstelling te staan.....dus denk dat ze wel last zal krijgen van dat imago.
quote:kensington schreef op 02 augustus 2012 @ 09:23:

[...]

LOL imagoschade...

welk imago had Estelle dan? Beetje shoppen in de PC met Ruud zijn centen... nou, nou, zonde dat dat imago nu naar knoppen is.Precies, maar dat is toch niet erg? Ieder z'n ding hoor. Maar een valse verklaring afgeven is wel van een heel andere orde.
quote:hiltje schreef op 02 augustus 2012 @ 09:26:

Nou ja...ik vond het een aardige meid en nu vind ik het een dom en naar wicht.

En ze hecht er toch wel aan om in de belangstelling te staan.....dus denk dat ze wel last zal krijgen van dat imago.

Last? RTL Boulevard en Shownieuws vinden dit alleen maar mooi. Ze heeft nu meer aandacht gekregen van de roddelpers dan in de 10 jaar hiervoor.

Ik had haar, moet ik eerlijk zeggen, ook wel intelligenter ingeschat, maar qua publiciteit is een crimineel daten een meesterzet.
Ik hoop dat haar ogen nu wel open zijn gegaan. Je zou je kinderen toch niet zo op het spel zetten? Wat een lafaard is die vent zeg. En dan ook nog roepen dat je aangifte gaat doen tegen de politie. Estelle d'r luxe jetset leventje is over en uit. Ik denk dat ze nu door toute bekend Nederland uitgekotst zal worden.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik denk dat Estelle in haar omgeving een imago heeft. Ze is toch een graag geziene gast op feestjes, geeft interviews, is zelf ook `journaliste` en heeft natuurlijk ook haar achternaam mee. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe belangrijk dit zou kunnen zijn, maar wij zijn dan ook niet opgegroeid met het idee `dat we iemand zijn, zonder dat we zelf daarvoor iets hebben hoeven doen`. Ik denk niet dat men haar zal dumpen. In ieder geval niet open en bloot. Maar ik denk wel dat ze een knauw zal krijgen. Je brave echtgenoot inruilen voor een crimineel is natuurlijk allemaal heel spannend. Tot het moment dat je wordt gesnapt en te boek staat als een gangsterliefje en de mensen in de PC Hooftstraat achter je rug om giechelen.
Oh, één klap maar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 augustus 2012 @ 09:41:

Oh, één klap maar. Op z'n poot... Ai...
ik hoop dat estellebel in ieder geval een flinke douw van justitie krijgt voor haar liegpartijtje
Wat een ontzettende domme muts.

Ze heeft zichzelf onherstelbare schade op de hals gehaald, er zullen heel wat celebvrienden niks meer met haar te maken willen hebben, en terecht. Hier wil je echt niet mee geassocieerd worden.

En dat je valse getuigenissen gaat afleggen terwijl je midden in een scheidings- en voogdijstrijd zit, werkelijk, hoe ontzettend blond kun je zijn.

Met een voetbalvrouw is niet zoveel mis verder, bovendien volledig legaal, met een gangstermeisje dat blijkbaar alleen maar geilt op geld en zichzelf en daarvoor desnoods alle moraal opzij zet, wel.

Ik zeg het nog maar eens: er is wel iemand voor de rest van zijn leven invalide geschopt.

Dit tweetal moet zich de ogen uit de kop schamen.
En dan ook nog gezellig samen op vakantie aan he, alsof er niks aan de hand is. Dat is pas echt om te kotsen.
Een klap van hem staat gelijk voor 15 klappen van een normaal gebouwde vent.

Estelle; wat is dat mens gezakt zeg. Ik denk dat ze over een paar weken een "diepte-interview" in de Telegraaf geeft waarin staat dat ze na jarenlang opgesloten te zijn geweest in een slecht huwelijk tijdelijk eh, een beetje van haar padje is geraakt. Dat ze zich heeft laten meeslepen in een liefdesavontuur welke gedoemd was te mislukken maar dat ze dat na die vreselijke tijd met Ruud gewoon even nodig had. Helaas heeft ze zich erg vergist in Badr. Ze zal altijd van hem blijven houden maar ze heeft van dit hele avontuur haar lesje wel geleerd.

Iets in die trant...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik zeg het nog maar eens; bij de politie mag je liegen. Dus zolang het hierbij blijft, zal Estelleniet worden vervolgd en krijgt ze dus geen "flinke douw".
Estelle is blijkbaar strontverliefd op die gast dat ze blijkbaar al het zicht op de realiteit verloren heeft. Liefde maakt blind... En in dit geval erg blind... Met een beetje pech raakt ze hierdoor de voogdij can haar kids kwijt... Erg dom
quote:louise1 schreef op 02 augustus 2012 @ 09:59:

Estelle; wat is dat mens gezakt zeg. Ik denk dat ze over een paar weken een "diepte-interview" in de Telegraaf geeft waarin staat dat ze na jarenlang opgesloten te zijn geweest in een slecht huwelijk tijdelijk eh, een beetje van haar padje is geraakt. Dat ze zich heeft laten meeslepen in een liefdesavontuur welke gedoemd was te mislukken maar dat ze dat na die vreselijke tijd met Ruud gewoon even nodig had. Helaas heeft ze zich erg vergist in Badr. Ze zal altijd van hem blijven houden maar ze heeft van dit hele avontuur haar lesje wel geleerd.

Iets in die trant...Haha, zoiets kun je wel verwachten ja.
En wat een voorbeeld voor je kinderen ben je dan zeg. Je eerst inlaten met die agressieve mafklapper, dan wegvluchten bij dat feest nadat je de mishandeling hebt gezien. Hem openlijk steunen en lekker op vakantie gaan alsof er niets aan de hand is. Om dan vervolgens keihard te liegen tegen de politie om je neukertje te beschermen. Ruud staat behoorlijk sterk in een evt voogdijstrijd, helemaal als ze nog steeds aan die idioot blijft plakken.
quote:louise1 schreef op 02 augustus 2012 @ 09:59:

Iets in die trant...

Breng haar nou niet op een idee!

!
@ astrape idd, ze had zich beter kunnen beroepen op d'r zwijgrecht ipv liegen. Als ze deze verklaring bij de rechtbank had afgelegd was het drama compleet geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven