Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:malu3 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:44:

Welke loser laat zijn zoveelste vrouw nou bepalen dat hij zijn kinderen uit voorgaande huwelijken niet meer mag zien. Slappe hap die Ruud.Als vader compleet mislukt, maar gelukkig wel een èrg goeie trainer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hé, dit topic gaat over Badr de Dadr en Estelle. Niet over Ruud de Ruggegraatloze, oké?

Back on topic, graag!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ruud de Dude!

Niks nieuws btw rondom BadEsgate?
Love...miss..will never forget you..
Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest. Iemand nog chinees gegeten?
quote:mrsstanleywalker schreef op 01 augustus 2012 @ 21:45:

Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest. Iemand nog chinees gegeten?

Ik lust geen Chinees, moet anders maar even naar de kapper.

Maar het is 'verdacht' stil....
Estelle is inderdaad muisstil...
Of zou zij die derde verdachte zijn en nu vastzitten.......?
Nee, dat had Ruud gelijk de wereld in getwitterd.
quote:mrsstanleywalker schreef op 01 augustus 2012 @ 22:09:

Nee, dat had Ruud gelijk de wereld in getwitterd.

Ohja, natuurlijk met een foto van hem en zijn kinderen: eindelijk verenigd!

De boze heks die ons uit elkaar dreef krijgt haar verdiende straf...

En we leefden nog lang en gelukkig.

Zoiets?
Zou Ruud nu iets krijgen (alhoewel, die krijgt natuurlijk niks, die néémt het, man die die is) met Ölsä Gulsen?
Nee, dat was gewoon speculatie van de roddelpers. Wat moet Ruud met een vrouw die een carrière heeft? Die heeft toch geen tijd om hem uit de buurt te houden bij zijn kinderen enzo.
Ik kan het helaas niet kopieren op de ipad, maar ik lees net op teletekst dat de Telegraaf vandaag opent met het verhaal dat Badr bekent zou hebben Everink geslagen te hebben en dat Estelle een valse verklaring afgelegd zou hebben. Pagina 112.
Ik lees het ook net... Liefde maakt blind.
Die Ruud lacht zich een ongeluk. Hij wordt afgeschilderd als zielige ex die zijn kinderen uit het vorige huwelijk niet mocht zien... Let wel, Estelle was nog heel jong toen ze wat kreeg met Ruudje. Nog lekker kneedbaar, zou je denken. En zijn andere exen zijn ook al pokkewijven!

Wat een drama...
Yep, hij heeft toegegeven een klap gegeven te hebben.
En dan eerst nog zo hard ontkennen dat hij er iets mee te maken had en dat het wel lekker makkelijk was om hem aan te wijzen. Wat een klootzak ben je dan.
Estelluh's sprookje spat uiteen.
Ben ik met je eens. Keihard gelogen heeft hij. Hij had beter zijn mond kunnen houden en gewoon wachten tot ze bij hem verhaal gingen halen ipv de media er zo bij te betrekken.
Home » Binnenland

do 02 aug 2012, 05:30 | 0 reacties | lees voor

Badr Hari bekent

door John van den Heuvel

AMSTERDAM -  Kickbokser Badr Hari is door de knieën gegaan. Hij heeft tijdens politieverhoren bekend wel degelijk betrokken te zijn bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA.

Volgens Badr Hari is hij echter niet als enige verantwoordelijk voor de ernstige verwondingen van Everink.

De vechtsportkampioen zou bij het incident tijdens dancefeest Sensation naar eigen zeggen ’slechts’ één klap hebben gegeven. Het overige letsel is volgens de lezing van Hari veroorzaakt door mededaders, van wie er inmiddels een ook is gearresteerd.

De afgelopen week tegenover de recherche afgelegde verklaring staat haaks op Hari’s eerdere beweringen, onder meer in interviews, dat hij niets van de mishandeling had gezien of gemerkt.

Lees meer in De Telegraaf van donderdag.
Misschien dat hij net de andere kant op keek toen hij die man sloeg?

Wat een no-no zeg, die vent

Hij gelooft zo in zijn gelijk, of in de angst van anderen, dat hij dit soort verhaaltjes gaat ophangen?
Zo dan. En madam heeft voor m gelogen.

Wat een fraai stel. Ze moeten zich allebei rot schamen.
Ook dat 'slechts één klap', alsof het allemaal niet zo erg is.
Wat heeft Estelle zich op haar hals gehaald? Door voor hem te liegen.
Goh heeft hij het echt gedaan, had ik niet verwacht.

Wat ik echt niet snap is dat hij gewoon eerst nog heerlijk op vakantie mocht (is Estelle al zwanger?)

Hij is zo goed, met slechts 1 klap trap hij bijna een voet eraf.
Hij is nog maar 27, had verwacht dat hij ouder was.

Wat dat betreft past hij wel weer bij Estelle die ziet er ook veel ouder uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven