Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:frizzy schreef op 18 augustus 2012 @ 08:33:

Nou ja zeg wat een vreselijke vader! Liever hebben dat je kind gaat trouwen met zo'n lamzak zodat ze een andere naam heeft. "Maar we staan wel voor haar klaar". Yeah right.

Misschien is het niet zo gek als je zo'n vader hebt dat je vroeg wil trouwen en niet altijd de beste partnerkeuze maakt.

Nou idd wat een bezorgde vader echt om te huilen die man.

Treurig dat ze zo een vader heeft.
Ja, dat is wel duidelijk, dat ze daar mee bezig zijn. Maar dat wil nog niet zeggen dat een poging doodslag (voor zover bewezen) en nog een hele rits mishandelingen, gepleegd over een langere periode, dan ineens gebagatelliseerd gaan worden door de rechtbank. Sowieso zit 'ie nu voor 90 dagen vast. Dus als het allemaal bewezen kan worden, zal het in ieder geval wel een gevangenisstraf van tenminste 90 dagen worden. :-) Voorzover de voorlopige hechtenis niet in de tussentijd wordt opgeheven, maar ik heb zomaar het idee dat dat niet gaat gebeuren.
quote:hollebollegijs schreef op 18 augustus 2012 @ 08:35:

[...]

Dat gevoel heb ik dus ook BH heeft schoon schip gemaakt (bekentenissen afgelegd) betuigt spijt naar de slachtoffers, vraagt bij de rechtbank een kans om een nieuw leven, geweldloos, leven te beginnen en de advocaat vraagt een voorwaardelijke straf eventueel met alternatief.

Mmmmmmmmmmm ik sluit niet uit dat het lukt.Als hij dit nodig heeft, kan je wel nagaan hoe ernstig zijn daden zijn geweest. Hij is bang Zijn advocaat is bang dat hij heel lang moeten brommen... en weet blijkbaar geen beter verweer. Er valt dan waarschijnlijk niks te ontkennen. Dat van die vlakke hand kan ze gebruiken in de media om zijn daden te verzachten en het is dan aan de tegenpartij om te bewijzen dat het niet alleen 1 klap was met een vlakke hand.
Volgens mij riep die vader toen ze wat kreeg met Ruud ook al van dit soort dingen en hebben ze dus geen contact meer.

Das dan wel een slimme actie van Estelle want die vader is echt een droeftoeter.
Ik ken verhalen waar het strafrecht ineens een totaal andere wending neemt.

Patrick Kluivert na het doodrijden van een man - taakstraf

Broer doodt broer in een psychose - wellicht vrijspraak

Ik weet het hoor: al deze zaken zijn niet te vergelijken met elkaar, maa ik wil duidelijk maken dat rechters soms rare sprongen maken.
Dat zijn vaak geen rare sprongen, maar strafrechtelijk soms volstrekt logisch stappen. Alleen vaak lastig uit te leggen aan mensen die zich er niet in hebben verdiept.
Ik denk dat je stiekem Ruud bent!
quote:Iwannalive schreef op 17 augustus 2012 @ 08:01:

[...]

Ik heb echt geen medelijden met haar. Als ze niet zo gefocused was op geld, had ze al eerder ingezien dat hij niet zo een zuivere catch was.Inderdaad. Het was haar echt wel duidelijk hoor welk vlees ze in de kuip had toen ze wat met hem begon. Als ze nu medelijden met zichzelf heeft dan is ze nog dommer dan ik dacht.... Mensen die zich laten meeslepen in hebzucht mogen de vruchten plukken! Iets met.. wie zaait die oogst....
quote:louisavuitton schreef op 18 augustus 2012 @ 11:07:

Patrick Kluivert na het doodrijden van een man - taakstraf

Straf week niet veel af van andere zaken, een vriend van me reed in dezelfde periode onder ongeveer gelijke omstandigheden 2 mensen dood en kreeg ook een taakstraf omdat die mensen door een verkeersfout gedeeltelijk bijdroegen aan het ongeval maaaaaaar het had anders af kunnen lopen als hij "gewoon" 50 had gereden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik ben zwaar mosterd en zo. Maar van de week toch maar dat Profiel programma over BH gezien en tja, ik moet zeggen dat de man toch wel iets heeft. Easy on the eye, lekker stout en praat in volzinnen. Dat hij zich nu opwerpt als "de boef die boete wilt doen en een goed voorbeeld voor de jeugd wilt zijn" is natuurlijk een charme offensief, die hem hoogstwaarschijnlijk nog gaat lukken ook. Maar van wie ik toch wel een hele nare smaak van in mijn mond krijg is onze Estelle. Wat voor vrouw is dit, die 2 kinderen opvoedt en vervolgens op een willekeurige zaterdagavond erbij staat, wanneer haar liefje iemand een rotschop verkoopt? Driewerf BAH voor deze vrouw. Nogmaals, dat ze blind voor de man valt, snap ik nog wel maar er met je snufferd bovenop staan en dan er nog over liegen, getuigt toch wel van of volslagen domheid of geen normen en waarden hebben.
Als de feiten bewezen kunnen worden, kan Badr Hari zo charmant zijn als hij wil, dan komt hij echt niet met die mishandelingen weg. Ik gok nog steeds op een gevangenisstraf van jaren!

Onzin trouwens om de advocaat van Hari af te vallen. Hij heeft een hele goede advocaat die gewoon haar werk doet en haar client verdedigd. Dat is zou eenmaal het systeem, dat een burger die een zware straf en dus inbreuk op zijn leven boven zijn hoofd heeft hangen, bijstand heeft van een geschoolde advocaat die zijn belangen zo goed mogelijk behartigd. En geloofwaardig zijn is dan niet haar eerste taak.
BH verdient het om voor langere tijd vast te zitten en om nooit meer een voet in de ring te zetten.

Maar denk dat het tegen gaat vallen, voorwaardelijk misschien half jaar vast, hooguit jaar.

Nieuws sponsors melden zich en meneer gaat gewoon weer de ring in, vechten voor heul veul centjes!

En wat denkt Estelle, dat een jonge Marokkaan die gesteund en gesponsord wordt door de koning van Marokko de liefde van zijn leven heeft gevonden in een Hollandse vrouw???

Die trouwt straks gewoon met een onbekende Marokkaanse vrouw!
quote:hiltje schreef op 19 augustus 2012 @ 01:23:

. En geloofwaardig zijn is dan niet haar eerste taak.Moszkowicz (Bram) omzeild kritische vragen van journalisten altijd handig met het antwoord "zo heeft de verdachte het aan mij verteld" dan laat hij mooi in het midden wat hij er van vind.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Mij persoonlijk zou het verbazen als BH een aanzienlijke onvoorwaardelijke straf krijgt.
quote:paloma schreef op 19 augustus 2012 @ 09:49:

Mij persoonlijk zou het verbazen als BH een aanzienlijke onvoorwaardelijke straf krijgt.

Waarom? Omdat het BH is? Of omdat je het rechtssysteem niet vertrouwt?

Er wordt veel geklaagd over lage straffen. Maar 6 vechtpartijen waarvan 1 bijna dodelijk, terwijl je al een strafblad hebt.....daar wordt in Nederland echt voor gestraft!
quote:hollebollegijs schreef op 19 augustus 2012 @ 08:13:

[...]

Moszkowicz (Bram) omzeild kritische vragen van journalisten altijd handig met het antwoord "zo heeft de verdachte het aan mij verteld" dan laat hij mooi in het midden wat hij er van vind.En zo hoort het ook! Verdachten moeten hun advocaat vertrouwen en hen de waarheid vertellen, wat diegene ook gedaan heeft! Hoe kan een advocaat anders een goede verdediging voeren? Ik heb geen opmerkingen dat Ficq Badr verdedigt, maar wel op de manier hoe hij omgaat met de integriteit van zijn advocaat.
Ik lees echt steeds meer dingen waarvan mijn onderkaak op mijn schoenen gaat hangen.....

Badr Hari een 'parel voor de samenleving' AMSTERDAM - Columnist Leon de Winter neemt het op voor kickbokser Badr Hari, die verdacht wordt van ernstige mishandeling van reisondernemer Koen Everink. De publicist noemt Hari 'een fenomeen', een 'schitterende sportman' en 'een parel voor de samenleving'

De Winter heeft de voormalig wereldkampioen K1-vechten een jaar geleden leren kennen in een duur hotel in Amsterdam. Al snel voelde de columnist sympathie voor Hari, schrijft hij in zijn column. De Winter meent dat Badr Hari agressie en provocatie oproept, 'alleen al door zijn verschijning'. "Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt", staat te lezen in de column in Elsevier.

Volgens de columnist wordt Badr Hari uitgedaagd door andere mannen, "zeker als ze gezopen en gesnoven hebben." Wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?", vraagt De Winter zich hardop af.

Schitterende sportman

De Winter koestert niets dan sympathie voor de kickbokser en vindt hem een 'schitterende sportman', met "helaas een aantal zwaktes."

"Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang."

En de link naar de colom: http://www.elsevier.nl/we ... ari-verdient-dit-niet.htm
Wow Leon

Maakt jij je even onsterfelijk belachelijk

Geen idee wat hij hiermee wil, kan me nauwelijks voostellen dat het serieus bedoeld is, maar ik zie de ironie ook niet. Of moeten we dit lezen in de reversed modus ofzo?
.
Gelukkig had ik Leon al niet hoog zitten
Nee, hij valt bij mij ook bepaald niet van een voetstuk.
.
Leon is een goeie bekende van Badr-promotor Yves Gijrath, lees ik. Die man die het merk Badr wil(de?) gaan uitbaten.

Leon zou toch niet ingehuurd zijn om zijn imago op te poetsen ?
.
quote:ModuleX schreef op 20 augustus 2012 @ 17:10:"Wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?", vraagt De Winter zich hardop af.En dit zegt een man van wie zijn ouders, als nagenoeg enigen van hun beide families, de 2e Wereld oorlog hebben overleefd. Hoe kun je een dergelijke mishandeling op deze manier vergoelijken?
LdW heeft ook weer aandacht nodig.
quote:paloma schreef op 20 augustus 2012 @ 18:36:

[...]

En dit zegt een man van wie zijn ouders, als nagenoeg enigen van hun beide families, de 2e Wereld oorlog hebben overleefd. Hoe kun je een dergelijke mishandeling op deze manier vergoelijken?

Paloma, ik zie deze vergelijking niet zo goed, zou je die uit kunnen leggen?

Wat hebben zijn ouders ermee te maken dat LdW ertegen is dat Coen 's nachts om 4 uur nog bij Sensation aanwezig was?
quote:ModuleX schreef op 20 augustus 2012 @ 18:43:

[...]Paloma, ik zie deze vergelijking niet zo goed, zou je die uit kunnen leggen?

Iemand die het verdriet kent van onrechtvaardigheid die zijn eigen familie is aangedaan, en dan op deze manier de onrechtvaardigheid teniet doet die een andere familie is aangedaan.

Begrijp je wat ik bedoel? Ik vergelijk niet de 2e Wereldoorlog met de trap van BH aan Koen (in het geval iemand dit denkt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven