Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:astrape schreef op 26 augustus 2012 @ 14:55:

[...]

Eh nee, als verdachte juist niet.Ah jakkes ik schrijf het verkeerd. Als getuige bedoel ik.
Morgen is er een interview met haar door Evert Santegoeds in Shownieuws en dan gaat ze precies vertellen hoe het allemaal zit.......
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:02:

[...]

Ah jakkes ik schrijf het verkeerd. Als getuige bedoel ik.Ja, bij de RC of de rechtbank/het hof wel ja. Tenzij je dus verschoningsrecht hebt.
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2012 @ 15:03:

Morgen is er een interview met haar door Evert Santegoeds in Shownieuws en dan gaat ze precies vertellen hoe het allemaal zit.......

Dat is nog eens nieuws!

(Lieverd, daar gaat het al de hele tijd over )
Sorry, ik rol ook maar net binnen op het forum
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Astrape, valt het afleggen van een valse verklaring en het verdoezelen van eventueel bewijsmateriaal niet onder de noemer "helpen" met het plegen van een misdrijf?

En Floor, dat bedoel ik! Natuurlijk was het een ongelukje. Laten we eerlijk wezen, Badr is een lieve rustige jongen, doet geen vlieg kwaad. Waarschijnlijk verslikte het slachtoffer zich en heeft Badr hem juist gered door hem op de rug te kloppen en de heimlich toe te passen. Dat hij in het stikkedonker zijn benen vast had ipv zijn ribbenkast, sja dat kan iedereen gebeuren tuulk.
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2012 @ 15:03:

Morgen is er een interview met haar door Evert Santegoeds in Shownieuws en dan gaat ze precies vertellen hoe het allemaal zit.......Heuj bedankt!!!
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2012 @ 15:04:

Sorry, ik rol ook maar net binnen op het forum Het is je vergeven. Doe je vast een voorspelling over wat ze morgen wel/niet gaat zeggen?
Ik heb helemaal geen oog en aandacht voor artikelen.

Ik vind Badr een gevaarlijke mafkees en Estelle een naïeve doos.

Dat is mijn uitspraak en daar moet men het mee doen.
Is Estelluh strafbaar als ze liegt en zegt dat ze niks gezien heeft?

OT, kwam haar een keer tegen in St Tropez, de vrouw heeft cellulitus.
Ben ff aan het googelen maar getuigen gijzelen komt toch wel voor hoor. In 2009 bv een getuige van een dodelijke steekpartij.

En waarbij heeft ook een goed punt. Estel heeft idd bewijsmateriaal weggewerkt door de kleren van Badr te wassen.
.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 15:07:

OT, kwam haar een keer tegen in St Tropez, de vrouw heeft cellulitus.Karma is a bitch

OT, kwam haar een keer tegen in St Tropez, de vrouw heeft cellulitus.Wel als ze dat verklaart onder ede toch?
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 15:04:

Astrape, valt het afleggen van een valse verklaring en het verdoezelen van eventueel bewijsmateriaal niet onder de noemer "helpen" met het plegen van een misdrijf?

Nee, want het afleggen van een valse verklaring achteraf, maakt nog niet dat jij zelf ook opzet had op het plegen van dat strafbare feit. Dat het je achteraf - om wat voor reden dan ook - wel goed uitkomt als je er niet eerlijk over bent, maakt nog niet dat je medeplichtig bent. Er moet ook iets van gezamenlijkheid zijn zeg maar, met betrekking tot het misdrijf. Datzelfde geldt eigenlijk voor het verdoezelen van bewijsmateriaal.

OT, kwam haar een keer tegen in St Tropez, de vrouw heeft cellulitus.Dat MÉÉN je niet. OMG dat maakt het helemaal erg, dit zaakje
quote:Star schreef op 26 augustus 2012 @ 15:08:

[...]

Karma is a bitch Nou als dat het ergste was wat karma haar heeft doen toekomen, maar nee...
quote:astrape schreef op 26 augustus 2012 @ 15:09:

[...]

Nee, want het afleggen van een valse verklaring achteraf, maakt nog niet dat jij zelf ook opzet had op het plegen van dat strafbare feit. Dat het je achteraf - om wat voor reden dan ook - wel goed uitkomt als je er niet eerlijk over bent, maakt nog niet dat je medeplichtig bent. Er moet ook iets van gezamenlijkheid zijn zeg maar, met betrekking tot het misdrijf. Datzelfde geldt eigenlijk voor het verdoezelen van bewijsmateriaal.Hmz hem af en toe even flink kopkluiven is vast geen gezamelijkheid in die zin of wel...
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:09:

[...]

Nou als dat het ergste was wat karma haar heeft doen toekomen, maar nee...Nou ik denk dat dat voor haar Heel Erg is hoor
quote:impala schreef op 26 augustus 2012 @ 15:07:

Ben ff aan het googelen maar getuigen gijzelen komt toch wel voor hoor. In 2009 bv een getuige van een dodelijke steekpartij.Ik heb toch ook niet gezegd dat het niet voor komt? Ik heb alleen gezegd dat het een heel zwaar middel is, waar niet vaak of snel toe over wordt gegaan en dat ik het - "in mijn eigen praktijk" - nog nooit ben tegengekomen.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 15:09:

[...]

Dat MÉÉN je niet. OMG dat maakt het helemaal erg, dit zaakjeJazeker. Ik dacht: ik zeg het maar even. Je weet nooit waar het goed voor is.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:05:

[...]

Het is je vergeven. Doe je vast een voorspelling over wat ze morgen wel/niet gaat zeggen?Iets in de trant van:"jullie kennen hem niet zoals ik hem ken".
quote:Star schreef op 26 augustus 2012 @ 15:10:

[...]

Nou ik denk dat dat voor haar Heel Erg is hoorErger dan je liefje in de bak en betrokken raken bij een strafzaak? Goh, doe mij maar cellulitis.
En het minst snap ik nog dat een moeder haar kinderen hier niet tegen wilt beschermen.

Dat is misschien nog wel het meeste wat ik haar kwalijk neem.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 15:10:

[...]

Hmz hem af en toe even flink kopkluiven is vast geen gezamelijkheid in die zin of wel...Nee , het gaat om opzet op het misdrijf én opzet op je eigen behulpzaamheid daarbij.
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

[...]

Iets in de trant van:"jullie kennen hem niet zoals ik hem ken".

En dat willen we graag zo houden!

(Oooooooh als Soya dat leest! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven