Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
"Ik heb toch ook niet gezegd dat het niet voor komt? Ik heb alleen gezegd dat het een heel zwaar middel is, waar niet vaak toe over

wordt gegaan en dat ik het - "in mijn eigen praktijk" - nog nooit ben tegengekomen."

Rustig maar, het was geen aanval op jou.

Maar dat wegwerken van bewijsmateriaal, is dat niet strafbaar?
.
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

En het minst snap ik nog dat een moeder haar kinderen hier niet tegen wilt beschermen.

Dat is misschien nog wel het meeste wat ik haar kwalijk neem.Eensch.
quote:astrape schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

[...]

Nee , het gaat om opzet op het misdrijf én opzet op je eigen behulpzaamheid daarbij.

Thanks , dat wist ik niet in hoeverre dit zo zou werken. Jammer, want ik vind haar rol in deze op zijn minst stinken.

Zou jeugdzorg zich al bemoeien met de kinderen?
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 15:00:

@waarbij, misschien had het slachtoffer wel zwakke botten en was er helemaal niks voor nodig om zijn been te breken? Was het inderdaad gewoon een ongelukje.

Misschien heeft Badr 'm alleen maar een vriendschappelijke klap op de schouder gegeven om de goeie grap te bekrachtigen?

Wie zegt dat hij zijn voet daar is kwijtgeraakt, kan wel heel ergens anders zijn gebeurd.

En nu krijgt Hari de schuld van alles.

Dat arme jong toch!
quote:impala schreef op 26 augustus 2012 @ 15:13:

"Ik heb toch ook niet gezegd dat het niet voor komt? Ik heb alleen gezegd dat het een heel zwaar middel is, waar niet vaak toe over

wordt gegaan en dat ik het - "in mijn eigen praktijk" - nog nooit ben tegengekomen."

Maar dat wegwerken van bewijsmateriaal, is dat niet strafbaar?Wat nou als de muts blijft volhouden dat ze altijd om 3 uur s'nachts na het stappen de kleding op de kookwas doet?
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

[...]

Iets in de trant van:"jullie kennen hem niet zoals ik hem ken".Hij doet dit anders nóóit! Zo'n lieve zorgzame man. Kan Ruud nog wat van leren.
De rechter heeft in de tussentijd de kinderen aan Estelle toegewezen dus die zal wel van mening zijn dat Es het goed genoeg doet.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

[...]

Erger dan je liefje in de bak en betrokken raken bij een strafzaak? Goh, doe mij maar cellulitis.Ja want dat is niet erg, da's cool. Leuk toch, zo'n badboy? Beter dan een saaie man met krant en sloffen op de bank. Zo'n debiteuren/crediteuren mannetje.
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 15:11:

En het minst snap ik nog dat een moeder haar kinderen hier niet tegen wilt beschermen.

Dat is misschien nog wel het meeste wat ik haar kwalijk neem.Eens.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 15:14:

[...]

Wat nou als de muts blijft volhouden dat ze altijd om 3 uur s'nachts na het stappen de kleding op de kookwas doet?Ja shoarma-vlekken krijg je onwijs slecht uit je kleren.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:15:

De rechter heeft in de tussentijd de kinderen aan Estelle toegewezen dus die zal wel van mening zijn dat Es het goed genoeg doet.Nou, die heeft moeten kiezen tussen Ruud en Estelle , staat dat niet los van dit hele gedoe? Kweenie hoor.
quote:Star schreef op 26 augustus 2012 @ 15:16:

[...]

Ja shoarma-vlekken krijg je onwijs slecht uit je kleren.Dat bedoel ik!!!!
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 14:53:

Mag ik oprecht vragen Soya waar jouw behoefte vandaan komt om de andere kant van het verhaal te belichten in dit geval?

Ik vind de toon van veel schrijfster hier nogal... naar. Kijk, dat die Badr geen lekkertje is, ben ik met iedereen eens. Dat heb ik altijd gezegd en hij verdient zijn straf. Dus zo veel verschilt mijn mening niet eens van anderen hier. Maar ik vind het leedvermaak om bijvoorbeeld Estelle neer te halen erg typisch. Hoge bomen vangen veel wind, het zal daar wel mee te maken hebben. Ze is lelijk, dom, slechte moeder, etc. Ik vraag me af of mensen dit soort opmerkingen nodig hebben om zichzelf beter te voelen?

Ik vind het heel apart dat men hier het idee heeft dat alles gezegd mag worden, en daar ben ik het niet mee eens. En ik heb het idee dat Koen een beetje hetzelfde dacht toen hij een opmerking maakte richting EStelle/Badr. Dat betekent niet dat hij terecht in elkaar is geslagen, maar er is wel een context waarin Koen misschien gewoon zijn mond had moeten houden. Is Badr veel te ver gegaan? Absoluut! Maar was Koen gewoon voorbij gelopen en had niets gezegd, dan was het zeer waarschijnlijk niet gebeurd... Bepaald gedrag roept een bepaalde reactie op. Om iedereen maar voor te zijn, nee ik vind niet dat een vrouw die in een kort rokje loopt verkracht mag worden.

Ik weet zeker dat Koen niet had verwacht om inelkaar te worden geslagen, maar waarom zeg je zoiets?

Mijn oprechte vraag is vooral waarom mensen het idee hebben dat ze alles maar mogen en kunnen zeggen.

Maar kijk eens hoe bijvoorbeeld Frizzy en Impala geloof ik op mij reageren als ik iets anders inbreng. Ik heb het idee dat zij zich gesterkt voelen omdat ze niet alleen zijn in hun mening en hebben daardoor het gevoel dat ze alles maar kunnen zeggen. En wanneer ik dat aangeef, was het maar een grapje natuurlijk. Ik vind dat raar.
quote:yesido schreef op 26 augustus 2012 @ 15:13:

[...]

Wie zegt dat hij zijn voet daar is kwijtgeraakt, kan wel heel ergens anders zijn gebeurd.

En nu krijgt Hari de schuld van alles.

Dat arme jong toch!

Zoals ik al zei; die arme Badr heeft ook altijd pech!

Altijd als hij ergens komt heeft iemand een blauw oog, een gebroken kaak, een voet die een beetje kwijt is of een huis wat in de brand vliegt.

Arme man. Hij treft het niet.
quote:Star schreef op 26 augustus 2012 @ 15:15:

[...]

Ja want dat is niet erg, da's cool. Leuk toch, zo'n badboy? Beter dan een saaie man met krant en sloffen op de bank. Zo'n debiteuren/crediteuren mannetje.Nou, ik denk niet dat Estelle zo denkt. Zij vindt Badr vast geen badboy, maar een schatje. Ik denk alleen dat die bezoekjes aan de gevangenis niet erg lang leuk blijven.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 15:16:

[...]

Nou, die heeft moeten kiezen tussen Ruud en Estelle , staat dat niet los van dit hele gedoe? Kweenie hoor.Denk niet dat het er volledig los van staat aangezien Ruud had aangedragen de kinderen in ieder geval voorlopig te willen, tot de zaak voorbij is. Dus het is daar ongetwijfeld wel over gegaan.
" Maar was Koen gewoon voorbij gelopen en had niets gezegd, dan was het zeer waarschijnlijk niet gebeurd... Bepaald gedrag roept een bepaalde reactie op"

Ik doe eens een gok.

Verbaal?

Of moet iemand maar direct in elkaar getimmerd worden?

Ga heen, zeg!
quote:impala schreef op 26 augustus 2012 @ 15:13:

Maar dat wegwerken van bewijsmateriaal, is dat niet strafbaar?Heb wetboek niet bij de hand, maar volgens mij bestaat er in NL geen algemeen artikel over 'obstructie van de rechtsgang'. Er zijn wel allerlei varianten op (het plegen meineed, beïnvloeding getuige, niet voldoen ambtelijk bevel e.d.) die strafbaar zijn.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:17:

[...]

Nou, ik denk niet dat Estelle zo denkt. Zij vindt Badr vast geen badboy, maar een schatje. Ik denk alleen dat die bezoekjes aan de gevangenis niet erg lang leuk blijven.Dan is ze nog (vul maar in) dan ik al dacht.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 15:19:

" Maar was Koen gewoon voorbij gelopen en had niets gezegd, dan was het zeer waarschijnlijk niet gebeurd... Bepaald gedrag roept een bepaalde reactie op"

Ik doe eens een gok.

Verbaal?

Of moet iemand maar direct in elkaar getimmerd worden?

Ga heen, zeg!Makkelijk he, slechts een klein deel citeren. Ik zeg toch juist al 1000x dat iemand niet gelijk inelkaar getimmerd moet worden.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:17:

[...]

Nou, ik denk niet dat Estelle zo denkt. Zij vindt Badr vast geen badboy, maar een schatje. Ik denk alleen dat die bezoekjes aan de gevangenis niet erg lang leuk blijven.Dat gaat allemaal van haar shoptijd af .
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:12:

[...]

En dat willen we graag zo houden!

(Oooooooh als Soya dat leest! )I rest my case.
Deze zin doet het hem:

" Bepaald gedrag roept een bepaalde reactie op"

Normale mensen draaien zich om en lopen weg. Maar het kan zijn dat ik in het verkeerde milieu zit. Dat kán natuurlijk.
Soya, op jouw post wil ik best even ingaan. En dan ga ik er op in als medeburger en medemoeder. Ik vond nooit wat van Estelle. Ik vond het allemaal best. Moet zij weten.

Bij het krantenartikel in de telegraaf heb ik heel even mijn wenkbrauwen opgetrokken onder het mom van; huh? Ruud en zij hadden toch ook kinderen? Waarom ga je ze dit aandoen, zo'n gevecht via de media?'

Van dat leuke vriendje van d'r had ik nog nooit gehoord. Dat ik nu weet wie Badr is, hoe zijn karakter in elkaar steekt, hoe zijn verleden eruit ziet, hoe haar relatie met haar familie eruit ziet. Dat heeft ze allemaal op zichzelf afgeroepen. En dat vind ik dom, oerstom en zielig voor de kinderen, want die zijn nog klein.
quote:Soya schreef op 26 augustus 2012 @ 15:17:

[...]

Ik vind de toon van veel schrijfster hier nogal... naar. Kijk, dat die Badr geen lekkertje is, ben ik met iedereen eens. Dat heb ik altijd gezegd en hij verdient zijn straf. Dus zo veel verschilt mijn mening niet eens van anderen hier. Maar ik vind het leedvermaak om bijvoorbeeld Estelle neer te halen erg typisch. Hoge bomen vangen veel wind, het zal daar wel mee te maken hebben. Ze is lelijk, dom, slechte moeder, etc. Ik vraag me af of mensen dit soort opmerkingen nodig hebben om zichzelf beter te voelen?

Ik vind het heel apart dat men hier het idee heeft dat alles gezegd mag worden, en daar ben ik het niet mee eens. En ik heb het idee dat Koen een beetje hetzelfde dacht toen hij een opmerking maakte richting EStelle/Badr. Dat betekent niet dat hij terecht in elkaar is geslagen, maar er is wel een context waarin Koen misschien gewoon zijn mond had moeten houden. Is Badr veel te ver gegaan? Absoluut! Maar was Koen gewoon voorbij gelopen en had niets gezegd, dan was het zeer waarschijnlijk niet gebeurd... Bepaald gedrag roept een bepaalde reactie op. Om iedereen maar voor te zijn, nee ik vind niet dat een vrouw die in een kort rokje loopt verkracht mag worden.

Ik weet zeker dat Koen niet had verwacht om inelkaar te worden geslagen, maar waarom zeg je zoiets?

Mijn oprechte vraag is vooral waarom mensen het idee hebben dat ze alles maar mogen en kunnen zeggen.

Maar kijk eens hoe bijvoorbeeld Frizzy en Impala geloof ik op mij reageren als ik iets anders inbreng. Ik heb het idee dat zij zich gesterkt voelen omdat ze niet alleen zijn in hun mening en hebben daardoor het gevoel dat ze alles maar kunnen zeggen. En wanneer ik dat aangeef, was het maar een grapje natuurlijk. Ik vind dat raar.

Wat ik niet helemaal begrijp, kun je als normaal mens geen mening over iemand hebben? Moet je dan meteen een mens zijn die zich slecht voelt over zichzelf en dáárom een mening over een ander heeft?

En dan krijgen we ook weer de pot die de ketel verwijt, want jij hebt óók een mening over mensen die hier schrijven. Voel jij je dan ook beter als je dat doet, ofzo?

Bepaald gedrag roept een reactie op, das een waarheid als een koe. Maar feitelijk weten we niet wat Koen heeft gezegd of gedaan, en het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen die NIKS hebben gedaan toch flink zijn aangepakt door Badr. Met andere woorden: Badr is een gevaarlijke gek. Dus wat doet het er nu toe dat jij denkt dat Badr niks zou hebben gedaan als Koen niks zou hebben gezegd? Die bewering slaat echt helemaal nergens op en is totaal onnodig.

Verder, lees voor de grap eens het begin van dit topic. Toen er nog niet zoveel bekend was over Badr als nu, toen de meningen ook wat gematigder waren. Ook toen als was ik flink negatief over deze man, daar heb ik echt geen anderen voor nodig hoor. Dat jij zo'n denkwijze hebt lijkt me eerder iets zeggen over jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven