Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
VR

1 JUN

2012

MAGAZINE

Interview Estelle Gullit

‘Ik ben van alles het uiterste’

ESTELLE GULLIT, HAAR ZUS TANIA EN HAAR MOEDER JADRANKA VORMEN EEN DRIE-EENHEID. ZUSLIEF LEEFT IN DE ANONIMITEIT, IN TEGENSTELLING TOT ESTELLE, EN HUN KROATISCHE MOEDER VORMT EEN BAKEN VAN RUST EN LIEFDE VOOR HAAR TWEE DOCHTERS. VADER MAAKT GEEN ACTIEF DEEL UIT VAN HET HECHTE GEZIN. ESTELLE GULLIT ZOU WELEENS DE BN-ER ZIJN WAAR HET MEEST OVER GESCHREVEN IS MAAR DIE WE DESONDANKS HELEMAAL NIET KENNEN! TIJD OM DE WARE ESTELLE OP TE ZOEKEN…

Op een zonnige middag staan we voor het hek van de woning van de familie Gullit in Amsterdam. Het hek opent en Estelle staat in de deuropening in een wit joggingpak. Verontschuldigend dat haar haar niet zit omdat het net gewassen is loopt ze voor ons uit de woonkamer in. We vragen ons af waar ze zich druk om maakt met haar zongebruinde huid, slanke lijf en stralend witte glimlach, hadden haar coupe nog niet eens bekeken. Ja, ze is veel mooier in het echt, voor degenen die het zich afvragen… We nemen plaats aan de keukentafel en het gesprek loopt als vanzelf…

Wat wil je?

‘Ik wil mijn eigen beslissingen nemen. Door mijn onzekerheid liet ik dat vroeger aan anderen over. Dan liet ik me adviseren door anderen, mijn man of management, en dan maakte ik mijn beslissing op basis van hun ideeën. Naarmate ik ouder word ben ik ook zelfverzekerd geworden.’

Waarom koos je voor Ruud?

‘We waren eerst vrienden en kenden elkaar al best goed. Dat was voor mij vertrouwd, hij kende ook mijn familie want mijn ouders hadden een sportzaak. Het was natuurlijk best spannend allemaal, zeker in het begin want het was voor mij ook een nieuwe wereld waar ik in stapte. Maar toen waren die brede schouders van Ruud er die mij konden dragen!

Dit interview is in juni gehouden! Talkies Magazine.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 17:24:

[...]

Ik ben bang voor het laatste.

Dus Leco doet ook alleen aan betaalde vrienden schijnbaar?

Ik vind het grappig.

Uiteraard doet ie dat ghegheghe.

Ik heb net even gegoogled op het zusje van Stelleke.

Lijkt er op maar dan zonder botox.
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 16:40:

[...]

Ho! Je draait de boel een beetje om. Ik bedoelde dat het niet normaal is om je vuisten/voeten te gebruiken als iemand toevallig, per ongeluk een grapje/kutopmerking maakt.

Dus we zijn het schijnbaar minder eens dan ik dacht.

Huh, maar dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zei alleen maar dat het niet normaal is om gekke opmerking te maken uit the blue.. Ik zeg toch niks over iemand in elkaar slaan???

Ik dacht dat we daar nu wel klaar mee waren??
quote:Soya schreef op 26 augustus 2012 @ 17:41:

[...]

Huh, maar dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zei alleen maar dat het niet normaal is om gekke opmerking te maken uit the blue.. Ik zeg toch niks over iemand in elkaar slaan???

Ik dacht dat we daar nu wel klaar mee waren??Soya het is gék om dat in deze context te zeggen. Net zo gek om iets over een kort rokje te zeggen als iemand verkracht is. Dat impliceert namelijk iets.
Wat Frizzy zegt.
quote:louisavuitton schreef op 26 augustus 2012 @ 17:16:

Heeft Leco ook weer een extra klus.

Leco heeft gelukkig nog een klus. Bij SBS6. Estelle niet meer, zo lijkt het. Ze daar zouden samen een beautyprogramma gaan presenteren, zo werd in april nog verkondigd, maar daar horen we niks meer van. Wel is nu bekend gemaakt dat Leco het programma '"Wat dragen de sterren" gaat presenteren bij SBS. Alleen.

http://www.mediacourant.nl/?p=132259

Ik heb ook ergens gelezen dat de Leco en Estel niet meer zulke dikke vriendjes zijn. Dat ze elkaar al een hele tijd veel minder zagen. Het laat zich raden wat of wie hier de reden van zal zijn.
.
Ik denk niet dat ik morgen op tijd thuis ben, dus doen jullie morgenavond wel even een samenvatting van de uitzending?
Soya, ik heb je reacties gelezen.

Ben je wel eens op een gemiddelde zaterdagavond uitgeweest? Ik kan je vertellen dat, naarmate de avond vordert, de opmerkingen van deze of genen schering en inslag zijn. Mensen hebben wat op en durven meer dan dat ze nuchter zijn.

Als iedereen zou reageren op de 'opmerkingen' dan zou elke zaterdagavond eindigen in een waar bloedbad. Het zou Badr gesiert hebben als hij, net als de rest van Nederland, zou hebben gedacht: 'wat een loser is die Everink met zijn dronken kop' . Nee, Badr moet er gelijk op los slaan.

Zeg nu zelf......
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:51:

"Verbinding met videoserver mislukt'.

Hij doet het niet.Nee , er is een storing op Uitz Gemist, lees ik op het forum daar. Jammer hoor.
.
Tuurlijk Astrape, ben blij dat we nu iets terug kunnen doen
quote:impala schreef op 26 augustus 2012 @ 18:10:

[...]

Nee , er is een storing op Uitz Gemist, lees ik op het forum daar. Jammer hoor.Dan kijken we een andere keer.
Impala, het filmpje van Koefnoen staat ook op YouTube. Even Koefnoen intikken en Badr Hari. Link staat ook een aantal pagina's terug.
Ik zit nu te kijken bij UPC, waar uitz gemist het voor de verandering eens een keer wél doet. Wel geinig ja. Maar het blijft Koefnoen he, beetje flauw ook (ik ben geen grote fan).
.
quote:Soya schreef op 26 augustus 2012 @ 16:34:

[...]

We weten idd niet wat er precies is gezegd, maar dat hij wat heeft gezegd is nu al in de media verschenen.

Nogmaals, ik ben het met je eens dat Badr een andere oplossing moeten zoeken, maar eigenlijk zijn we het dus met elkaar eens dat het niet normaal is om een wildvreemde aan te spreken met een kutopmerking.

En dat was eigenlijk het punt dat ik duidelijk wilde maken.

Ben je het misschien toch eens met die rare Soya

Okay, kom ik aan met mijn potje mosterd...

Je gaat er vanuit dat Everink een opmerking heeft gemaakt, omdat dit in de media is verschenen. Maar ik heb iets veel genuanceerders in de media gelezen. Ik heb gelezen dat Bénédicte Ficq ("dit zijn volwassen mensen die karaktermoord plegen!" "het is een goeie jongen!") stelt dat er een provocerende opmerking is gemaakt, maar ik heb ook gelezen dat NIEMAND van de getuigen dit bevestigd heeft. Ook in de verklaring van Everink staat expliciet dat hij niets heeft gedaan waarmee hij dit geweld uitgelokt zou hebben.

Dus jij wil ons nuance opdringen doordat één advocaat, die van de verdachte zelf, dezelfde die eerst beweerde dat Badr Hari er NIETS mee te maken had, nu, in de gewijzigde verklaring, beweert dat er een heel provocerende opmerking gemaakt werd?

Ik denk echt heel genuanceerd over een heleboel dingen, maar net zo min als ik geloofde dat Badr Hari in de skybox met een theedoek glazen stond af te drogen, geloof ik dat Everink in een zo rumoerige omgeving in staat is geweest om bij het verlaten van het toilet een voor Badr Hari alleen (en voor niemand anders, want de andere getuigen staven dit niet) hoorbare provocatieve opmerking heeft gemaakt. Zo provocatief zelfs, dat het een zo zware mishandeling rechtvaardigt of anders op z'n minst zou nuanceren.

Ik denk daarentegen wél dat Bénédicte Ficq er alles aan doet om de schade van haar cliënt te beperken. Door eerst te ontkennen dat hij er iets mee te maken had en door nu te doen voorkomen dat Badr zo'n goede jongen is (ze maakt er nog net geen brave huisvader van...) die tot op het bot geprovoceerd werd. Ze weet dat de provocatie niet te bewijzen is, maar ze weet ook dat het heel moeilijk is om te bewijzen dat het níet gebeurde. En ze hoopt op deze manier in deze totaal ongenuanceerde zaak (want dat is het, als je iemand half dood schopt, dan blijft er verrekte weinig ruimte voor nuance) toch wat nuance aan te brengen. Zodat daarmee de geloofwaardigheid van haar stelling dat Badr Hari zo'n doodgoeie jongen is wat geloofwaardiger wordt.

En wat ik eng vind, is dat dit blijkbaar bij sommige mensen (jou, Mieohmij) werkt. Want immers "in de media is verschenen dat Everink provocerende rotopmerkingen maakte". Ja. En in dezelfde media is ook verschenen, uit monde van dezelfde vrouw, dat Badr Hari glazen stond af te drogen met een theedoek. En dat Badr Hari zijn handen alleen maar gebruikt had om door de lange haren van Estelle te strelen. En dat hij Everink helemaal niet gezien heeft, laat staan aangeraakt. En we weten inmiddels allemaal hoe waar dat is.
Tuurlijk heeft Stel vrienden, de groentejuwelier en de Linda
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 augustus 2012 @ 18:23:

Tuurlijk heeft Stel vrienden, de groentejuwelier en de Linda

Is dát nou waar je groeidiamanten koopt?

Weer een mysterie opgelost.
Nou ja, als het tegenwoordig eng is om voorstander te zijn van een eerlijk proces waarbij alle feiten op tafel komen dan is dat maar zo.

Ik vind het dan weer eng om iemand geen eerlijk proces te gunnen. Ja, woorden uit hun verband rukken kan ik ook.
Het is wel goeíe mosterd qwerttu.

Omdat ik het zelf totaal niet relevant vind of die opmerking überhaupt gemaakt is, heb ik me niet eens afgevraagd hoeveel aanwijzingen er eigenlijk voor waren.

Slimme zet hoor dit van die advocaat, Er zijn kennelijk toch best wat mensen gevoelig voor. Tot mijn afgrijzen hoorde ik een vriendin vanmiddag ook al zeggen dat ze eigenlijk niks van de zaak af wist, maar wel steeds meer sympathie voor Badr kreeg.

Wtf, we hebben onze eigen OJ Simpson !
.
Dus als een eerder op glasharde leugens betrapte advocaat van de vermoedelijke dader iets beweert, dan is het een feit?

Ik vind dat een heel enge gedachtegang ja.
En wie beweert dat Badr Hari geen eerlijk proces krijgt? Ik ben er van overtuigd dat hij dat wel krijgt. Ik denk alleen ook dat iemand die verdacht wordt van 6 mishandelingen, waaronder een poging tot doodslag, zijn recht op sympathie bij het publiek wel behoorlijk verspeeld heeft ja.
Ah, nu weten we waarom SBS de primeur krijgt:

Estelle Cruijff blijft op haar partner Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden. Nadat bekend werd dat Hari wordt verdacht van zes mishandelingen legde Estelle een nieuwe verklaring bij de politie af. Volgens roddelkoning Evert Santegoeds blijft de blondine erbij dat ze niets heeft gezien of gehoord wat zich afspeelde tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena.

'De twee hebben sinds een paar dagen telefonisch contact', liet Santegoeds los in de show van Edwin Evers op Radio 538. 'Estelle ergert zich vooral aan de berichtgeving dat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd en voor Badr zou hebben gelogen'.

Santegoeds heeft als goede vriend van Estelle haar relatie met Hari nooit afgeraden. 'Dat werkt niet en dat vindt ze ook niet. Ze wacht op hem en wacht hoe het afloopt. Ze zal zich heus wel eens achter de oren hebben gekrabt omdat ze op 6 juni aan Ruud (Gullit, red.) vertelde te willen scheiden en op 6 juli dat incident in de Arena gebeurde, en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde. Ze dacht deze gevonden te hebben en dat loopt deze zomer allemaal anders, zoals het voor heel veel andere mensen anders loopt'.
En - Estel stond toch wellicht al officieel onder contract bij SBS ? En in plaats van een beautyprogramma met Leco, doet ze nu dit (voor hetzelfde geld) ?
.
Dat vind ik ook zoiets wonderlijks, dat Estelle zich ergert aan de berichtgeving dat ze een valse verklaring afgelegd zou hebben.

Dus de berichtgeving over alle geweldsdelicten waar haar liefje van verdacht wordt, daar ergert ze zich niet aan? De berichtgeving over de valse verklaringen van haar liefje, daar ergert ze zich ook niet aan? De oude zaken waarvoor onvoldoende bewijs was om Badr Hari te veroordelen (zoals het in brand steken van de woning van een zwangere vrouw) daar kan ze ook gewoon mee leven? En de mishandelingen waar hij voor veroordeeld is en die nu ook weer opgerakeld worden, is verder ook geen probleem?

Maar nee, ga niet zeggen dat ons arme Estelletje liegt. Wonderlijk.
Ik gok dat Mari morgen ook op de aftiteling staat.

Ah...Santegoeds een goede vriend van Stellie die nu ook een graantje mee wil pikken van deze hele tragedie. Het zou hem sieren als hij haar had geadviseerd om een nieuwe verklaring af te geven en daarna te zwijgen totdat de rechter zijn oordeel had geveld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven