X-Factor deel 3
vrijdag 9 april 2010 om 20:52
Deel 3 al weer ! Hier mag je zeggen wat je wilt, hier kun je niet on off naja "iets" met topic .
De live-shows zijn begonnen, kom erbij en deel hier je mening over de zangkunsten , kapsels en outfits van:
- Danielle
- Sarina
- Sumera
- Bad Boyz
- Janna
- Dony
- Maaike
- Jaap
- 4Granted
- Fierce
- Mathijs
- Kelvin
En niet te vergeten:
Steeesie , Go(o)rdon, Angela en Eric .
De live-shows zijn begonnen, kom erbij en deel hier je mening over de zangkunsten , kapsels en outfits van:
- Danielle
- Sarina
- Sumera
- Bad Boyz
- Janna
- Dony
- Maaike
- Jaap
- 4Granted
- Fierce
- Mathijs
- Kelvin
En niet te vergeten:
Steeesie , Go(o)rdon, Angela en Eric .
vrijdag 16 april 2010 om 21:20
quote:nostradame schreef op 16 april 2010 @ 21:19:
Kan Angela niet alsnog voor Janna kiezen ipv voor Danielle?NNNNNNNNNNNNNNnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kan Angela niet alsnog voor Janna kiezen ipv voor Danielle?NNNNNNNNNNNNNNnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vrijdag 16 april 2010 om 21:21
quote:biebelie schreef op 16 april 2010 @ 21:18:
[...]
ja is vers nieuws (mijn eigen beslissing maar wel heftig)
lekker ding zoeken moet ik nog aan gaan werken.
(Ik ga lekker gewoon offtopic, puh!)
Van wie de beslissing ook komt, het is altijd moeilijk. Hopelijk heb je wel wat leuke plannen op de agenda als fijne afleiding?
Anders moeten we met de niet-zwangeren en vrijgezellen op lekkere-dingen-jacht
[...]
ja is vers nieuws (mijn eigen beslissing maar wel heftig)
lekker ding zoeken moet ik nog aan gaan werken.
Van wie de beslissing ook komt, het is altijd moeilijk. Hopelijk heb je wel wat leuke plannen op de agenda als fijne afleiding?
Anders moeten we met de niet-zwangeren en vrijgezellen op lekkere-dingen-jacht
vrijdag 16 april 2010 om 21:22
vrijdag 16 april 2010 om 21:23
quote:_Soleil_ schreef op 16 april 2010 @ 21:21:
[...]
Anders moeten we met de niet-zwangeren en vrijgezellen op lekkere-dingen-jacht Dan ga ik mee hoor!!
[...]
Anders moeten we met de niet-zwangeren en vrijgezellen op lekkere-dingen-jacht Dan ga ik mee hoor!!