X-Factor
vrijdag 11 februari 2011 om 20:33
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 februari 2011 @ 20:31:
Vriend en ik zijn min (ik) of meer (vriend) ziek. Vriend heeft echt buikgriep, ik pak de staart mee. Dus maar even geen wijn en chips. Wel thee en Langetjes...
X-Factor kijken is ineens een stuk saaier... Met zo'n zeurende vriend naast me!
Erg hè zieke mannen. Kun je niet vragen of hij even iets voor zichzelf kan gaan doen?
Las in een ander topic dat de man met butplug en dildo onder de douche dook. Misschien een ideetje?
Vriend en ik zijn min (ik) of meer (vriend) ziek. Vriend heeft echt buikgriep, ik pak de staart mee. Dus maar even geen wijn en chips. Wel thee en Langetjes...
X-Factor kijken is ineens een stuk saaier... Met zo'n zeurende vriend naast me!
Erg hè zieke mannen. Kun je niet vragen of hij even iets voor zichzelf kan gaan doen?
Las in een ander topic dat de man met butplug en dildo onder de douche dook. Misschien een ideetje?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 11 februari 2011 om 20:35
quote:Tickel schreef op 11 februari 2011 @ 20:33:
[...]
Las in een ander topic dat de man met butplug en dildo onder de douche dook. Misschien een ideetje? Allebei tegelijk? auch
[...]
Las in een ander topic dat de man met butplug en dildo onder de douche dook. Misschien een ideetje? Allebei tegelijk? auch
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 11 februari 2011 om 20:36