Aloe Vera Drink
donderdag 24 februari 2011 om 19:38
Omdat ik als slechte drinker (max 1 liter per dag, ja ik weet dat het slecht is!) lastig iets kan vinden wat ik een beetje naar binnen kan klokken drink ik tegenwoordig (klein jaartje) Aloe Vera Drink. Niet voor de gezondheid maar omdat ik dat eigenlijk best lekker vind en redelijk makkelijk weg krijg. Toevallig staat er op de verpakking dat het vet verbrand en goed is voor de spijvertering, maar daar gaat het mij eigenlijk helemaal niet om. Ik moet gewoon vocht innemen.
Nu sprak laatst iemand me aan op het feit dat deze persoon had gehoord dat het zwaar kankerverwekkend zou zijn. Dat lijkt me stug, want dan zou het in mijn beleving niet verkocht mogen worden. Een beetje googlen levert daar in ieder geval niets over op, en alleen maar veel positiefs van de nodige gezondheidsgoeroe's.
Iemand anders toevallig bekend met dit drankje en eventuele slechte eigenschappen?
Nu sprak laatst iemand me aan op het feit dat deze persoon had gehoord dat het zwaar kankerverwekkend zou zijn. Dat lijkt me stug, want dan zou het in mijn beleving niet verkocht mogen worden. Een beetje googlen levert daar in ieder geval niets over op, en alleen maar veel positiefs van de nodige gezondheidsgoeroe's.
Iemand anders toevallig bekend met dit drankje en eventuele slechte eigenschappen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 24 februari 2011 om 19:49
donderdag 24 februari 2011 om 19:50
quote:Star schreef op 24 februari 2011 @ 19:44:
Wat zou er dan kankerverwekkend aan zijn? Zit er aspartaam in? Want dan was het misschien iemand van de anti-aspartaam maffia
Nope, de ingredienten zijn;
Aloe vera gel en poeder
mineraal water
vruchtensuiker
citroenzuur en druivenaroma
Meer niet.
Wat zou er dan kankerverwekkend aan zijn? Zit er aspartaam in? Want dan was het misschien iemand van de anti-aspartaam maffia
Nope, de ingredienten zijn;
Aloe vera gel en poeder
mineraal water
vruchtensuiker
citroenzuur en druivenaroma
Meer niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 24 februari 2011 om 20:15
donderdag 24 februari 2011 om 21:50
donderdag 24 februari 2011 om 22:05
dinsdag 31 mei 2011 om 00:08
Sja, van teveel water ga je ook dood.
Aloë vera werkt juist tegen allerlei kwaaltjes . Maar teveel is nooit goed.
Ik heb weleens pure aloë vera geproefd (ik was nieuwsgierig) en djeez wat is dat ontzettend smerig. De drankjes trekken me dus niet echt aan .
Aloë vera werkt juist tegen allerlei kwaaltjes . Maar teveel is nooit goed.
Ik heb weleens pure aloë vera geproefd (ik was nieuwsgierig) en djeez wat is dat ontzettend smerig. De drankjes trekken me dus niet echt aan .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson