Chips met .... smaak
maandag 20 september 2010 om 13:29
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
- babi pangang
- patatje jopi
- mango red chili
Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.
Welke smaak trekt jou het meest aan?
Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?
Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak
maandag 18 oktober 2010 om 14:48
woensdag 20 oktober 2010 om 06:47
zondag 24 oktober 2010 om 20:01
Hey Lotte, ik vond de babi pangang ook best ok hoor! Vriendlief vond ze ook niet echt smaken naar babi pangang en mij deed de smaak denken aan de noodles die ik hier weleens klaarmaak met die kruiden die daar dan bij zitten 
mango chili lijkt me echt niet lekker. De joppie wilde ik wel proberen maar die was nergens meer te krijgen
mango chili lijkt me echt niet lekker. De joppie wilde ik wel proberen maar die was nergens meer te krijgen
zondag 24 oktober 2010 om 20:15
zondag 24 oktober 2010 om 20:15
maandag 25 oktober 2010 om 13:13
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:28
Gisteren eindelijk de bami pangang en de mango red chilli tegen gekomen bij de appie en gelijk gekocht. de bami pangang heb ik na 3 happen in de prullebak gegooid echt niet lekker smaak een hap zout en naar kant en klare chinese vlees saus. blehh!
Bij de mango red chilli vond ik de 1e 3 happen wel even wennen wist niet zo goed want ik er van moest vinden maar na 3 happen is het best weg te kanen en ligt die zak inmiddels ook in de prullebak alleen dan leeg.
Maar nu wil ik de patatje joppie proeven!! want ik hou van joppiesaus!
Bij de mango red chilli vond ik de 1e 3 happen wel even wennen wist niet zo goed want ik er van moest vinden maar na 3 happen is het best weg te kanen en ligt die zak inmiddels ook in de prullebak alleen dan leeg.
Maar nu wil ik de patatje joppie proeven!! want ik hou van joppiesaus!
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:36
quote:Starshine schreef op 06 oktober 2010 @ 08:11:
de allerlekkerste chips blijft naturel met een zelfgemaakt dipsausje.
En dat was dus de smaak die ik had willen voorstellen in de wedstrijd
Ben benieuwd naar het mango/chili spul en mss de Joppiechips. Maar ook weer niet zo benieuwd dat ik meteen naar de winkel ren.
de allerlekkerste chips blijft naturel met een zelfgemaakt dipsausje.
En dat was dus de smaak die ik had willen voorstellen in de wedstrijd
Ben benieuwd naar het mango/chili spul en mss de Joppiechips. Maar ook weer niet zo benieuwd dat ik meteen naar de winkel ren.