Chips met .... smaak

20-09-2010 13:29 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug was hier het topic over de nieuwe smaak wedstrijd die een grote chipsfabrikant had uitgeschreven. De drie smaken die binnenkort in de winkel liggen, zijn:

- babi pangang

- patatje jopi

- mango red chili

Tot 12 december kan er gekocht, geproef en gestemd worden. De winnende smaak zal een jaar lang verkocht worden.

Welke smaak trekt jou het meest aan?

Of had je zelf een lumineus idee en is het dat stom genoeg niet geworden?

Ik mis nog steeds de chips in bitterballensmaak

Mijn favoriet is ...

Totaal aantal stemmen: 108

babi pangang (8%)
patatje jopi (39%)
mango red chili (41%)
anders, namelijk ... (12%)
Nou, de Babi Pangang gehad, maar ik vind het niks... Echt niet lekker.

De andere twee smaken zijn steeds uitverkocht.
doe mij maar een chippie joppie
Joppiesmaak is echt de lekkerste!!
Zojuist alle drie de smaken geproeft en Joppie kwam met stip op nr 1, dan mango/red chili & de pangang was ronduit vies, brrr
Ik vond de mango/red chili ook écht vies! De andere smaken wil ik graag proberen, maar helaas ook steeds uitverkocht hier.
Ik vind ze alledrie smerig!
Het is wel een goede actie van Lays. De schappen zijn hier helemaal leeg.
Vrijdag heb ik de joppie smaak geprobeerd. Ik vond hem helemaal niet zo lekker. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, zo'n vettige smaak werd er een beetje misselijk van. En ik ben zo'n chips liefhebber! Misschien dat ik mango chili nog ga proberen.
Ik heb al 2 zakken Joppie leeg gegeten. Best lekker die smaak. Ik weet alleen niet of ik tzt (als Joppie wint) zo'n grote zak ga kopen. Die kleine zakjes vind ik wel handig.
Ik ben erg nieuwsgierig nar de joppie-chips. Maar helaas ... bij mij in het dorp geen Joppie-zak meer te vinden. WANNEER KOMEN ZE WEER IN DE SCHAPPEN???????
ligt het aan mij of ligt bij jullie ook overal dooozen vol met babi pangang en zijn die twee andere smaken al 2 weken lang overal uitverkocht...ik heb die babi pangang nog steeds liggen...durf m niet te openen....
Babi pangang is hier ook altijd verkrijgbaar. Ik word een beetje misselijk van die (na)smaak.
Wat is Patatje Jopi? Smaakt waarschijnlijk naar patat?

Ik eet nooit patat en ook nooit chips. Dus als ik wel 's een keer chips eet, dan is het misschien wel handig om die smaak te hebben: 2-in-1

Mango: bah.

Babi pangang: lijkt me best lekker, maar vind chips niet lekker genoeg om het te proeven...
hier is alleen babipangang in de c1000 verkrijgbaar (moet maar eens gaan snuffelen bij anderen)...maar die babi pangang vind ik echt niet lekker.bezoek gister ook niet.....dus dat wordt em hier niet...
Puck
Ik begin me echt heel uniek te voelen, want ik vind de babi pangang dus wél lekker.

Ach, ben altijd al een beetje apart geweest.
Hey Lotte, ik vond de babi pangang ook best ok hoor! Vriendlief vond ze ook niet echt smaken naar babi pangang en mij deed de smaak denken aan de noodles die ik hier weleens klaarmaak met die kruiden die daar dan bij zitten :P

mango chili lijkt me echt niet lekker. De joppie wilde ik wel proberen maar die was nergens meer te krijgen :P
Met stip op 1 de Joppiechips. Babi pangang vonden vriend en ik allebei vreselijk vies en meteen in de prullenbak gegooid.

Net de mango geprobeerd. Niet heel slecht maar mocht ie winnen dan zal ik 'm niet nog een keer kopen. Joppie wel daarentegen.
Met stip op 1 de Joppiechips. Babi pangang vonden vriend en ik allebei vreselijk vies en meteen in de prullenbak gegooid.

Net de mango geprobeerd. Niet heel slecht maar mocht ie winnen dan zal ik 'm niet nog een keer kopen. Joppie wel daarentegen.
Nee, ik vond geen 1 smaak zo lekker dat ik hem nog eens zou kopen.
Mijn vreind en ik hebben ze van het weeken dook maar eens uitgeprobeerd, maar ik vond ze erg tegenvallen. De Joppie vond ik redelijk, de mango te zoet en de babi pangang erg vies.Mijn vriend vond de babi pangang daarentegen erg lekker.

Ik koop ze in ieder geval niet weer.
De babi pangang vonden wij naar aangebrand vlees smaken. De inhoud van de zak is dan ook grotendeels in de prullenbak beland. En geloof me, dat doen we niet snel.
Inmiddels ook de Joppie chips gehad. Minder vies dan Babi Pangang, maar ik zou er nooit een grote zak van gaan kopen.
Gisteren eindelijk de bami pangang en de mango red chilli tegen gekomen bij de appie en gelijk gekocht. de bami pangang heb ik na 3 happen in de prullebak gegooid echt niet lekker smaak een hap zout en naar kant en klare chinese vlees saus. blehh!

Bij de mango red chilli vond ik de 1e 3 happen wel even wennen wist niet zo goed want ik er van moest vinden maar na 3 happen is het best weg te kanen en ligt die zak inmiddels ook in de prullebak alleen dan leeg.

Maar nu wil ik de patatje joppie proeven!! want ik hou van joppiesaus!
quote:Starshine schreef op 06 oktober 2010 @ 08:11:

de allerlekkerste chips blijft naturel met een zelfgemaakt dipsausje.

En dat was dus de smaak die ik had willen voorstellen in de wedstrijd

Ben benieuwd naar het mango/chili spul en mss de Joppiechips. Maar ook weer niet zo benieuwd dat ik meteen naar de winkel ren.
Wat zonde zeg, van al die babi pangangchips die door jullie in de vuilnisbak is gedeponeerd!

Had het maar naar mij gestuurd, ik lust het wel!

Bovendien moet ik nog een paar kilo aankomen, dubbel nuttig dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven