Confit de canard
maandag 14 november 2011 om 10:00
Zo saai vind ik dat niet, ik mag graag zo'n saai blik opentrekken, serveren met rode kool en appelcompôte (niet uit een potje), aardappeltjes gebakken in een flinke lepel van het vet uit het blik, heerlijk. Gekaramelliseerde witlof i.p.v. rode kool is ook lekker erbij, of doodgewone spruitjes.
verba volant, scripta manent.
maandag 14 november 2011 om 10:21
Inderdaad MD, met een lekker hapje rode kool en gebakken aardappels.
Uit de google kwam zuurkool, wat natuurlijk een van de meest voor de hand liggende combi's is. Zat al te denken aan iets met een appeltje erbij.
En natuurlijk Nouschi, tis gewoon ook heerlijk! Wil het een beetje opleuken voor eters!
Uit de google kwam zuurkool, wat natuurlijk een van de meest voor de hand liggende combi's is. Zat al te denken aan iets met een appeltje erbij.
En natuurlijk Nouschi, tis gewoon ook heerlijk! Wil het een beetje opleuken voor eters!
maandag 14 november 2011 om 16:22
Er is ooit een kandidaat geweest bij Smaken Verschillen op tv die het had gemaakt uit blik. Scheen geweldig lekker te zijn. Misschien kan je het nog vinden met google.
Ik zou het denk ik gewoon eten met wat aardappegratin en harricots vert.
Ik heb het nog nooit gegeten maar het lijkt me verrukkelijk. Hou ook steeds in de gaten of er iemand een keer op vakantie gaat naar Frankrijk, mag die heel graag een blik meenemen.
Ik zou het denk ik gewoon eten met wat aardappegratin en harricots vert.
Ik heb het nog nooit gegeten maar het lijkt me verrukkelijk. Hou ook steeds in de gaten of er iemand een keer op vakantie gaat naar Frankrijk, mag die heel graag een blik meenemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 14 november 2011 om 20:01
maandag 14 november 2011 om 21:25
quote:Moosey schreef op 14 november 2011 @ 20:10:
Ja, maar jij bood niks te ruilen aan MV
Ik nam aan dat ze dat wel begreep. Ik heb nog tig blikken perzikken waar ik niet doorheen kom. En nog heul veul andere lekkere meuk .
Maar als jij het wordt is het ook goed hoor Moos, kom ik gezellig bij jou eten.
Ja, maar jij bood niks te ruilen aan MV
Ik nam aan dat ze dat wel begreep. Ik heb nog tig blikken perzikken waar ik niet doorheen kom. En nog heul veul andere lekkere meuk .
Maar als jij het wordt is het ook goed hoor Moos, kom ik gezellig bij jou eten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven