Deel hier je kookfiasco!!

29-01-2010 12:02 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het topic over kabouters spaghetti drama(waar ik erg om moest lachen, ze beschrijft het zo leuk) dacht ik 'laat ik een topic openen over fiasco's in de keuken'. Bij deze dus een van mijn fiasco's: Ik wou soep maken, dus groente gekookt en stop het met water en al in de blender(heet). gevolg: omdat ik het niet had laten afkoelen zaten de muren van de keuken(en ik ook) onder de stukjes broccoli. vervolgens was ik nog zo dom om het nog een keer te proberen(want misschien had ik de deksel er wel niet goed op gezet) en nog een keer. pas na poging 3 herinnerde ik me dat mijn moeder me nog zo verteld had geen hete dingen in de blender te stoppen....zo, en nu jullie.
Zag hier al de alufolie in de magnetron. Ik heb ooit geprobeerd effe snel een eitje te koken in de magnetron. Omdat ik wist dat je het ei er niet zo in kon leggen dacht ik dat het wel mogelijk was om een ei te koken als het in water ligt. Nou, kan ook niet... En het gaf niet alleen knal maar ook extra schoonmaakwerk.
waarom zou je een ei in de magnetron willen koken?
Ik dacht lekker snel te zijn...
Nog een andere... toen ik in Parijs woonde ging ik kip halen bij de poelier. Ik vroeg om poulet, maar de poelier verstond poule. Een lettertje extra, een groot verschil. De poulet is schoongemaakt maar bij de poule zitten alle ingewanden, darmen etc. er nog in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven