Een rups in de spinazie
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:19
Stond ik net dus het water uit de spinazie te drukken in een vergiet...zie ik iets wittigs. Eerst schonk ik er geen aandacht aan, maar toen ik het nog een keer zag heb ik het er met een vork uitgehaald... Blijkt het gewoon een rups te zijn
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
Nja, de spinazie ligt dus in de vuilnisbak. Maar moet ik hier nou nog iets van zeggen tegen de AH?
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:22
quote:Moonlight82 schreef op 15 oktober 2010 @ 17:21:
Je had het nog best kunnen eten hoor. Gewoon goed wassen.
Nou, ik gooi niet snel iets weg maar die rups is dus doodleuk meegekookt met mijn spinazie. En dan vind ik het opeens toch niet zo ehm...prettig!
@ zwup, ik had je mail idd nog gehad alleen in de drukte totaal vergeten te antwoorden! Sorry! ga het wel binnenkort even goed bekijken en dan je terug mailen wat ik ervan vond.
Je had het nog best kunnen eten hoor. Gewoon goed wassen.
Nou, ik gooi niet snel iets weg maar die rups is dus doodleuk meegekookt met mijn spinazie. En dan vind ik het opeens toch niet zo ehm...prettig!
@ zwup, ik had je mail idd nog gehad alleen in de drukte totaal vergeten te antwoorden! Sorry! ga het wel binnenkort even goed bekijken en dan je terug mailen wat ik ervan vond.
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:23
Tja, misschien dat je dan een nieuwe zak spinazie krijgt... Maar verder schiet je er denk ik weinig mee op. Kan denk ik eens gebeuren... Wij hebben wel eens een rups in de broccoli gevonden. Hebben toen een tijd geen broccoli meer gegeten Maar nu ik er over nadenk controleer ik de laatste tijd de broccoli echt niet uitvoeriger dan eerder...
Gewoon domme pech, even geen zin meer in spinazie, wat begrijpelijk is en proberen er niet meer aan te denken! Bestel maar een pizza
Gewoon domme pech, even geen zin meer in spinazie, wat begrijpelijk is en proberen er niet meer aan te denken! Bestel maar een pizza
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:23
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:24
Waarom zou je dat melden bij de AH dan?
Het is een natuur produkt toch?
Daar kan dus nog wel eens een ander natuurprodukt tussen zitten.
Je gaat toch ook niet naar de klantenservice als er zand in je spinazie zit?
Kijk kom je nou een schroef in je yoghurt tegenkomt dan zou ik er wel melding van maken.
Niet alleen bij de Appie, maar ook even bij de Mona...
Het is een natuur produkt toch?
Daar kan dus nog wel eens een ander natuurprodukt tussen zitten.
Je gaat toch ook niet naar de klantenservice als er zand in je spinazie zit?
Kijk kom je nou een schroef in je yoghurt tegenkomt dan zou ik er wel melding van maken.
Niet alleen bij de Appie, maar ook even bij de Mona...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:24
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:26
quote:Ruza schreef op 15 oktober 2010 @ 17:19:
Stond ik net dus het water uit de spinazie te drukken in een vergiet...zie ik iets wittigs. Eerst schonk ik er geen aandacht aan, maar toen ik het nog een keer zag heb ik het er met een vork uitgehaald... Blijkt het gewoon een rups te zijn
Wees blij dat ze de spinazie kennelijk niet vol gif pompen!
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je reactie erg overtrokken. Waarom gooi je het in godsnaam weg? Haal de rups eruit (of niet, misschien best lekker) en eet het gewoon op. Rups is dood, da's jammer voor hem, maar zelfs als de rups vieze voetjes had voor hij in jouw pannetje spinazie belandde, zijn alle bacteriën gedood door het verhitten. Niks aan de hand dus.
Wees blij dat ze de spinazie kennelijk niet vol gif pompen!
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je reactie erg overtrokken. Waarom gooi je het in godsnaam weg? Haal de rups eruit (of niet, misschien best lekker) en eet het gewoon op. Rups is dood, da's jammer voor hem, maar zelfs als de rups vieze voetjes had voor hij in jouw pannetje spinazie belandde, zijn alle bacteriën gedood door het verhitten. Niks aan de hand dus.
vrijdag 15 oktober 2010 om 17:26
quote:Ruza schreef op 15 oktober 2010 @ 17:25:
[...]
Als hij vers was had ik er nieteens van opgekeken. Maar dat issie dus niet Ja je schreef het terwijl ik dit typte. Maar bah bleh ieuw.
[...]
Als hij vers was had ik er nieteens van opgekeken. Maar dat issie dus niet Ja je schreef het terwijl ik dit typte. Maar bah bleh ieuw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.