En? Wat eten we vandaag?

11-01-2011 22:17 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorige topic: Wat eten we vandaag?

De topics daarvoor:

En wat eten we vandaag?

En wat eten we vandaag?

En wat eten we vandaag?
Er zijn plannen om met vakantie naar Italië te gaan, dus dan kan ik dan groot gnocchi inslaan. Dan zijn we toch met de auto.
Ik zag de naam COOP-supermarkt voorbij komen... Had alweer het idee dat die toch niet bij mij in de buurt zou zitten. Kijk ik net op de site... zit er zelfs 1 in mijn durpje!

Ga van de week maar eens kijken voor dat zakje Gnocchi daar. Heb ooit die van de AH gehad (merk is Delverde), bah bah bah die waren echt niet te eten. Leek wel rubber.

Hier vanavond zuurkool-stamppot met lekker vette Hema-rookworst.
En natuurlijk nog even wat plaatjes om het nieuwe topic te vieren!!!

Ik weet niet of COOP Italie en COOP NL hetzelfde assortiment hebben Winnie, Ik vrees dat je voor de goede gnocchi toch naar Italië af zult moeten reizen.

Net gecheckt, geen COOP in de buurt waar ik zit en ook niet op weg naar het vliegveld.
GB, hier om de hoek zit een COOP. Kan wel even voor je kijken of ze de gnocchi verkopen. Zo ja, dan neem ik het wel voor je mee.
Ik bedoel wel de Italiaanse site van de COOP, Winnie. Ik wist niet eens dat er in NL COOP supermarkten waren en ik weet ook niet of dat wel dezelfde keten is eigenlijk. Je kunt het altijd proberen, Winnie, je weet nu hoe de zakjes eruit zien in elk geval.
De COOP-vormgeving ziet er niet helemaal hetzelfde uit, maar lijkt wel iets met elkaar te maken te hebben. Ben benieuwd. Ga vandaag of morgen wel even kijken of ze de gnocchi hebben.
Ik zit de NL COOP site 'ns te bekijken, maar ik vermoed dat het een hele andere keten is met in elk geval een volkomen ander assortiment. Kan ook haast niet anders, eerlijk gezegd, de IT COOPs zijn waanzinnige supermarkten, daar kan ik echt uren in ronddwalen.
Haha, de COOP hier is echt andere koek. Uren ronddwalen is er niet bij; gaat om een kleine buurtsuper.
Happy New Topic!!!!

Vanavond eten we wraps met kip en groente!

Zit ineens te denken...met kerst ben ik uit eten geweest en we kregen toen ook iets, dat heel erg lekker was, op rijst leek (qua uiterlijk) en de naam begint met een G. Gort? Gerst? Weet iemand van jullie de naam van wat ik zoek en maakt iemand dat wel eens...?
Ik zie ook dat de Unox leverpastei en de HAK appelmoes van de week in de aanbieding zijn... Ik kan je verzekeren dat dat in de IT COOP niet het geval zal zijn...

Klik op het plaatje om te vergroten.
Haha, die COOP ziet er heeeel anders uit dan de COOP die ik in NL wel wens heb gezien...

Ik weet niet wat het geweest kan zijn, Mittens. Grutten kan ook nog
quote:Mittens schreef op 12 januari 2011 @ 11:16:

Happy New Topic!!!!

Vanavond eten we wraps met kip en groente!

Zit ineens te denken...met kerst ben ik uit eten geweest en we kregen toen ook iets, dat heel erg lekker was, op rijst leek (qua uiterlijk) en de naam begint met een G. Gort? Gerst? Weet iemand van jullie de naam van wat ik zoek en maakt iemand dat wel eens...?Parel gort misschien? Dat heb ik weleens gegeten en vond ik lekker. Had iets rijst-achtigs.
Ik ben in Italië weleens in zo'n ipercoop geweest. Die zijn idd geweldig ja. Enig nadeel, je loopt je rot, want je moet zoeken en de afstanden zijn enorm.
He een nieuw topic! Leuk!

Gisteren souvlakisteaks(gewone steaks maar gemarineerd) met aardappelgratin uit de oven(kant en klaar) en erbij spinazie.

Vandaag eet ik alleen en heb nog geen idee wat ik wil wel even naar de winkel maar het regent dus ik heb geen zin.

Misschien dat ik straks op de terugweg van mijn werk wat ga halen maar anders heb ik nog wel yumyum noodles of bak een ei ofzo.

Morgen heb ik een of andere kant en klaar diepvriesmaaltijd van de toko en vrijdag verzin ik wel weer wat.

Denk dat we zaterdag gaan gourmetten samen omdat dat met kerst niet doorging omdat ik ziek was en heb nog vlees in de diepvries ervoor.
Ik heb er gewoon helemaal overheen gelezen dat het om de COOP in Italie ging... Was geloof ik nog niet helemaal wakker vanochtend.

Moet vanmiddag toch in de buurt van de COOP in mijn durpje zijn, dus dan schiet ik ook wel even naar binnen.
Happy New Topic!

Sabb: Nog even antwoord op je vraag over de Rogan Josh Curry in het vorige topic. In het recept staat dat je lamsnek zonder bot kunt gebruiken. Ik had varkensvlees ontdooid, dus dat heb ik ervoor gebruikt. Was ook lekker.

Vanavond maak ik kalkoenfilets en broccoli met een mosterd-kappertjessausje.
Dankje Luneth!

Ik wou vandaag een gevulde curry met rundvlees maken, maar voel me ziek en heb ontzettende migraine dus denk dat ik maar een makkelijk soepje maak (of Lief een soepje laat halen). Nu weer terug me bedje in.

Btw. dit plaatje is veeel leuker
Hallo nieuw topic

Vandaag maak ik een broccolistamppotje met brieblokjes, daarbij een zalmfilet.
Haha, Winnie, bij mij flitste even de gedachte door m'n hoofd "huh, Winnie woont toch niet in een durpje in Italië??", vooral omdat ik nog nooit van de COOP in NL gehoord had tot vandaag.

Beterschap, sabbb!

De roti wordt doorgeschoven, want de toko had geen verse rotivellen vandaag. Alleen op vrijdag en zaterdag. Vanavond wordt het dan kipfilet met paksoi, courgette, rode ui en paprika uit de wok. Ook lekker..
Hahaha nou zou best in een durpje in Italie willen wonen hoor Lampje! Hahaa al is het dorp waar ik nu woon ook best leuk.

Zo maar eens een bordje zuurkoolstamp in de pling gooien. Heb trek!
Pizza
Zo op tafel: roerbak van spruitjes, rode paprika, gember, ui en knoflook met een scheut sojasaus en wat sesamzaad erover. Daarbij kipfilet, zelfgemaakte satésaus en pandanrijst.
quote:Llama schreef op 12 januari 2011 @ 00:05:

@ Yette: risottomuffins? Hoe zit dat?

Nou, men neme een kliek risotto en wat fantasie

De risotto met wat losgeklopte eieren, flink peper en wat zout mengen en in een beboterde en met paneermeel bestoven muffinvorm doen. Op 180 C een minuut of 20 in de oven.
Oh wacht Llama, heb jij niet ook Fahrenheit? Zit ik het voor niks om te rekenen In Fahrenheit moet de oven op 350.

Voor vanavond dacht ik aan pasta met een saus van in elk geval gepofte knoflook, verse geitenkaas en spinazie. Met een salade, want de tomaten moeten op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven