Fototopic: Wat eet jij nu?

24-08-2011 15:54 332 berichten
Ik had net een bakje fruitsalade gemaakt en dat vond ik er zo kleurig en gezond uitzien dat ik er even een foto van heb gemaakt.

Nu leek het me leuk als hier allemaal foto's worden geplaatst van wat jij op dit moment aan het eten bent/gaat eten/net hebt gegeten. Dat kunnen zelfgemaakte foto's zijn, maar bij simpele tussendoortjes kan dat natuurlijk ook gewoon een foto zijn die van google is geplukt.

Wie weet doe we op deze manier wel een beetje inspiratie op van elkaars 'gerechten'.

Ik trap af:

Fruitsalade van aardbeien, galiameloen en nectarine, jum!

Alle reacties Link kopieren
Een beker melk met een half anijsblokje. Heerlijk!!!

Lehekker!
Mac and cheese een beetje opgeleukt met Italiaanse ham, champignons, en hete pepers

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik was niet zo lekker en van soep had ik alleen een blik groente die ik gehad heb, oh wat was die vies. Ik heb nog tabasco in gegooid maar kreeg het niet goed. Ga zo maar een broodje gebakken ei maken.

Deze soep is dus echt geen aanrader (ik ben al niet gek op groentesoep maar zo vies heb ik het nog nooit gegeten);

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 25 september 2011 @ 19:34:

Mac and cheese een beetje opgeleukt met Italiaanse ham, champignons, en hete pepers

[afbeelding]Ziet er lekker uit Sum, daar had ik wel trek in gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gister en vandaag iets makkelijks gegeten (en dacht eerst ik maak het bord mooi op maar had er geen puf voor);

(rauwe)Andijviestamppot met worst die gemarineerd en gebakken is in rode pesto/tomatentapenade en gebakken rode ui, verder wat kruiden. Bovenop een beetje gebakken uitjes.

Doen er nog mensen mee met foto's? Voel me zo alleen anders .
Leuk MV!

Ik weet nog niet wat ik ga eten straks, maar ik maak er wel even een foto van straks voor je haha!

Momenteel eet ik nog dit:

Ik ben doordat ik mij niet goed voelde vanochtend een beetje inspiratieloos. Nou heb veel Griekse kookboeken om in te kijken maar geen energie om uren in de keuken te staan dus het gaat iets makkelijks worden;

(vergeten de sausen apart op de foto te zetten, ik heb ze in allerlei soorten maar net niet apart)

Daarbij tsatzikisaus;

Ik loop een beetje achter, gister broodje bapao sate met zoetzure saus gegeten;

Vanavond moet ik kiezen of ik een boerenkool stamppot maak of een andijvie stamppot. Ik ben vergeten salami, chorizo of hamblokjes te kopen.

Ik wilde eigenlijk een aardappeltortilla maken maar zie boven, had ik wel dat ervoor moeten halen. De supermarkt is hier wel open hoor maar geen zin om erheen te gaan. Morgen haal ik het wel.

Bij de stamppot heb ik gelukkig nog wel een worst.

Lekker M&M's met coco's :D

en daarbij:

quote:Chantalo1984 schreef op 03 oktober 2011 @ 14:21:

[afbeelding]

Oh, die waren zo lekker

Ik kan niet slapen maar wel trek (m'n kaasstokbrood uit de vriezer was niet niet te eten dus veels te weinig gegeten vandaag), dus ik heb net een gekookt ei gegeten met ketchup. Ik hoop zo in slaap te vallen maar ik heb nog trek en er liggen nog 3 hard gekookte eieren.

Over een uurtje boeren-omelet.

Deze foto is van internet omdat een foto met mijn cameraatje niet goed lukt.

Zelf doe ik er altijd deze ingrediënten in;

aardappelen, uien, champignons, gehakt, blik erwten/wortelen, kruiden en een half bouillontabletje.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik heb vanochtend 3 pakken van onderstaand gehad. Moet zeggen dat het heel lekker is.

Morgen zal ik het vlees met saus mengen met wat groente en aardappelpuree. 3e pak ga ik denk ik in de vriezer doen.

Oja wat het is, een Indische rundvleesschotel met pilaf.
Net gegeten na een heerlijk dagje sauna (geen puf meer om te koken en manlief geen zin om iets te halen, dus de chinees gebeld)

En nu:

Met:

Ik onderbreek even jullie topic.... maarree waar koop je die M&M met kokos? Dat lijkt me super lekker zeg!!
He wat rustig hier.

Heb vanavond wat foto's gemaakt van mijn pasta;

Spinazie tagliatella met een tomaten-basilicum-champignonsaus met mini Italiaanse gehaktballetjes.
http://31chan.org/b/src/131774110658.jpg

@Snoekkie

Stuur even een PB. Ik kan binnenkort M&M's kokos voor je meenemen uit de VS. Tenzij ze natuurlijk ook hier verkrijgbaar zijn, maar dat zal vast nog tien jaar duren Met pindakaas, pretzel, amandel en mint hebben ze hier ook nog niet.
quote:Lizzl schreef op 02 november 2011 @ 05:01:

Stuur even een PB. Ik kan binnenkort M&M's kokos voor je meenemen uit de VS. Tenzij ze natuurlijk ook hier verkrijgbaar zijn, maar dat zal vast nog tien jaar duren Met pindakaas, pretzel, amandel en mint hebben ze hier ook nog niet.In utrecht zit een winkeltje dat ze ook verkoopt, maar wel onwijs duur (helaas want ze zijn zo lekkerrrrrr (de pindakaasvariant) 1,50 voor zo'n klein zakkie.... is dat in amerika ook zo erg of heeft dat soms met de invoer te maken?
Ik ken dat winkeltje. ¤1,50 voor een klein zakje Logisch dat ze winst willen maken en afhankelijk van de hoeveelheid, zullen ze wellicht ook invoerrechten moeten betalen.

Nee, in de VS kost zo'n klein zakje zo'n $0,60
Owja, dat zou super zijn zeg! Ben namelijk gek op kokos en ze lijken me erg lekker. Ik heb je net een vriendschapverzoek gestuurd, PB sturen kon niet?

Je mag me anders ook even mailen op bladiebla

Thanks!!!
Haal je adres maar weer weg, heb 'm genoteerd. Ik mail je later vandaag, ben nu mobiel (onhandig).

Miertje? M&M's pindakaas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven