guilty pleasures

30-05-2017 16:14 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag zon super goedkope boerencake gekocht , lekker klef , met een half chemisch citroen smaakje , niet omdat het kan , maar omdat het af en toe moet :)
dat geld ook voor bifi , en ravioli uit blik .. sorry :)
meer ?
Afbeelding
anoniem_343603 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 19:05
27.44% gewijzigd
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Groentechips met truffelmayo! ohhhhhh :-)
De Knorr lasagne moet ik ongeveer eens per half jaar/jaar eten. Zo vies lekker!

Een pint ijs van Haagen dasz (of Ben en Jerry's gaat er ook in). Sowieso een smaak met room erin, zoals iets met caramel. Ik kan zo een hele grote bak helemaal in mijn eentje wegwerken.

Chocolademousse, kan niet geloven dat die bakken voor meerdere porties bedoeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een fles wijn van 25 euro in de wetenschap dat er mensen zijn die daar een paar dagen van moeten leven is toch wel een guilty pleasure. Pleasure in de zin van dat het lekker is, en guilty omdat het best wel een hoop geld is voor iets wat niet echt nodig is terwijl anderen niets hebben.
Alle reacties Link kopieren
pocas schreef:
31-05-2017 21:48
De Knorr lasagne moet ik ongeveer eens per half jaar/jaar eten. Zo vies lekker!
Dat heb ik met Kip Tandoori van Knorr. Alleen al die rijst met dat sausje. Mijn man vindt het niet lekker, dus daar blijf altijd veel van over, ik moet me er dan echt van weerhouden om niet heel veel op te scheppen.

Maar omdat ik de enige ben die het lekker vindt, eten we het dus maar heel weinig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Boterham met kaas en hagelslag, met heel veel boter.
Sperziebonen met mayonnaise.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Aardappelsalade uit een bak
Cheezdippers
Broodje knakworst met mosterd mayo en ketchup
Broodje kaassoufle met pindasaus
Instant noodles
Chicken wings van de burger king
Komkommer met suiker
Oeh ik voeg er nog 1 toe. Eens per paar jaar: samen met vriendlief (bij voorkeur als we een kater hebben) een grote bak KFC kipkluifjes voor de televisie opeten in pyjama.

Hartstikke plofkip en hartstikke slecht maar oh zo lekker eens in de zoveel tijd (net al McDonalds op Burger King op zijn tijd).
Alle reacties Link kopieren
Frikandelbroodjes uit de supermarkt :proud:

Eens in de zoveel maanden een BicMac. (Het enige wat naar mijn idee smaakt bij de Mac)
Net als eens in de zoveel maanden een grote bak kapsalon met heel veel knoflooksaus
Alle reacties Link kopieren
Oo een blikje doperwtjes met mayonaise :heart:

En natuurlijk af en toe een menu van de McDonald's. Is alweer een hele tijd geleden......
Veritas vos liberabit
Kadetje met knakworst.
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje: die bakjes pastasalade van Albert Heijn. Vooral die met tonijn.

Een hamburger van McD. Of nog lekkerder: de Angus Beef Burger. Die heb ik maar één keer gegeten, want het is echt een enorm ding, maar echt heerlijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Charlotte717 schreef:
01-06-2017 11:27
Oo een blikje doperwtjes met mayonaise :heart:

En natuurlijk af en toe een menu van de McDonald's. Is alweer een hele tijd geleden......

JAAA, Ik hou helemaal niet van erwten, maar koude erwten met mayo..mmm
Doe jij er ook wat fijngesneden augurk of zilveruitjes er door heen? Zalig...

Verder guilty pleasure..Vers cakebeslag...ik volg het hele recept, ik stop alleen bij: doe het in een bakvorm, en in de oven. Niks ervan...zo oplepelen uit de bak...mennn, wat voel ik me daarna slecht :puh:
Alle reacties Link kopieren
2 bakjes rivier kreeftjes op 1 bakje knof saus, van die groene verse en dan maar opprikken....
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Kersenpitje schreef:
01-06-2017 12:00
JAAA, Ik hou helemaal niet van erwten, maar koude erwten met mayo..mmm
Doe jij er ook wat fijngesneden augurk of zilveruitjes er door heen? Zalig...

Verder guilty pleasure..Vers cakebeslag...ik volg het hele recept, ik stop alleen bij: doe het in een bakvorm, en in de oven. Niks ervan...zo oplepelen uit de bak...mennn, wat voel ik me daarna slecht :puh:
Neen nog nooit gedaan, maar de zilveruitjes wil ik wel proberen ;-))
Veritas vos liberabit
Zachte noga... die met pastelkleurtjes... zalig!
Alle reacties Link kopieren
De lavacakejes van de Ah uit de magnetron... mmmmm
Alle reacties Link kopieren
Mokkataart
De allergoedkoopste kant en klaar lasagne van de Jumbo
Vers lampionnenbrood met mayonaise en Wokkels
Kaasbroodjes van de Lidl of Hema
Chocoladecake van de Lidl
Alle reacties Link kopieren
AH basic chocolate chip cookies
Alle reacties Link kopieren
Kleffe kleverige eierkoeken met dik margarine en witte chocoladepasta.
Bij gebrek aan een eierkoek mag dit ook op bakkers-ontbijtkoek uit de supermarkt.

Een plak Cote d'Or witte chocola gevuld met praline.

Slagroom met ijs.
Van die bescuitjes met een laagje chocola en suiker. En dan bij voorkeur als ze eigenlijk hartstikke slof zijn.

Nescafe-koffie, van die zakjes wiener melange en vanilla latte e.d.


O, en geen eten maar wel een guilty pleasure: Totally Spies.
Ben & Jerry ijs. €5.50 voor een pot die ik in een keer leeg eet.
Alle reacties Link kopieren
Instant Vienna koffie van de Lidl

Nutty buddy cookie e-liquid voor in e-sigaret. Nadeel: smaak is zo lekker dat je zin krijgt in echte koekjes
Alle reacties Link kopieren
Spaghetti of pappardelle met een potje carbonara-saus van de Plus.
Nog eentje. Ik ben zelf Indo en kan verdomd goed koken ( al zeg ik het zelf) maar soms is het zo chill om lekker een bak af te halen, zeker sinds we weer in Amsterdam wonen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van dit topic want ik hoef me niet meer schuldig te voelen, ok daar gaat tie.

- Zo nu en dan en grote puntzak patat van Bramladage met pindasaus ( superbram)
- Een kleine huzaren salade, in een klein goud/zilveren bakje met een plastic lepeltje erbij.
- Kip van de vorige dag uitpluizen en meebakken met mijn spiegelei, en dat op vers afgebakken stokbrood
- Zo nu en dan een moorkop van de marokaanse bakker, die dingen zijn zo groot als grape fruits, en daar achteraan een warme chocomelk, man man man wat voel ik me vies daarna.
- Chips naturel met mayonaise ( ja jullie lezen het goed)
- Appeltaart deeg :facepalm:
- Voorgebakken stokbrood voor de helft bakken, dan uit de oven halen, plakje kaas erop en dan afbakken, de kaas smelt lekker en je kunt er tijdens het eten draden van trekken. ( verbrande tong gegarandeerd)

Dat was het voor nu even.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven