hapjes trends?

02-11-2019 12:03 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar wat hapjes maar iets anders dan bv enkel een kaasblokje /augurk op prikker ;-) .
Zodat ik wat lekkers op tafel kan zetten , variatie en toch simpel.
Zijn er "trends" en wat is "in" nu ?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
heel eerlijk, ik vind wraps ook gewoon smerig
De structuur, de substantie, Muf met muf
brrrr
lilalinda schreef:
02-11-2019 15:34
heel eerlijk, ik vind wraps ook gewoon smerig
De structuur, de substantie, Muf met muf
brrrr
Eens, nu en 15/20 jaar geleden. Nooit lekker gevonden.

Doe mij dan maar een kaasblokje, smeersels en een gevuld eitje dan. Ook retro en wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Of lekker boursin of paturain op stukjes stokbrood....mmm
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
02-11-2019 16:12
Of lekker boursin of paturain op stukjes stokbrood....mmm

Oh héérlijk idd. Wat een lekkere dingen stel jij allemaal voor!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-11-2019 16:16
Oh héérlijk idd. Wat een lekkere dingen stel jij allemaal voor!!

Strafwerk!

Afbeelding
Als je écht trendy wil doen serveer je niets.
Of een glas water.

Iedereen is gluten-intolerant, lactose-intolerant, is op dieet, heeft één of andere allergie, eet halal, ...

Doe dus eens origineel en skip de hapjes gewoon.
Marnamai schreef:
02-11-2019 16:18
Als je écht trendy wil doen serveer je niets.
Of een glas water.

Iedereen is gluten-intolerant, lactose-intolerant, is op dieet, heeft één of andere allergie, eet halal, ...

Doe dus eens origineel en skip de hapjes gewoon.
Och, och.
Star² schreef:
02-11-2019 16:17
Strafwerk!

Afbeelding
Ik zeker ook nu. ;-)
Lucifer2018 schreef:
02-11-2019 16:19
Och, och.
Ik lees hier bovendien vaak genoeg "waarom zou je hapjes serveren om het gezellig te maken?" of "waarom moet er altijd eten zijn?".

Gewoon weglaten dus.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-11-2019 15:30
Ja, Gevulde eieren zijn heerlijk, maar TO vraagt om 'trendy'hapjes.

En dan heb je het toch meer om de borrelplanken, graag ook met vega(n) opties, want geen-dier eten is zeer trendy
Ik hoef geen trendy hapjes , ik wilde weten òf en wàt evt trends zijn puur om ideeën op te doen het zal wel verschillen ,in onze vrienden groep en familie komen we toch vaak hetzelfde tegen wat lekker is en blijft maar we willen ook wel wat anders proberen .Ik heb wel zoveel langs zien komen nu de ik nog niet geprobeerd heb en die me wel wat lijken :thumbsup: . Vega(n) hoeft ook niet , mag er wel bij :als het maar lekker is .
Dankje voor de tips allemaal
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
02-11-2019 16:22
Ik hoef geen trendy hapjes , ik wilde weten òf en wàt evt trends zijn puur om ideeën op te doen het zal wel verschillen ,in onze vrienden groep en familie komen we toch vaak hetzelfde tegen wat lekker is en blijft maar we willen ook wel wat anders proberen .Ik heb wel zoveel langs zien komen nu de ik nog niet geprobeerd heb en die me wel wat lijken :thumbsup: . Vega(n) hoeft ook niet , mag er wel bij :als het maar lekker is .
Dankje voor de tips allemaal
Pinterest heeft ook echt veel leuke borrelhapideetjes.
Radijs in sinaasappelglazuur, kerriegehakt in bladerdeeg, met groenten gevulde paddestoelen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
02-11-2019 16:20
Ik lees hier bovendien vaak genoeg "waarom zou je hapjes serveren om het gezellig te maken?" of "waarom moet er altijd eten zijn?".

Gewoon weglaten dus.
Dat kan natuurlijk ook misschien is het een ander topic waard ?
maar het is niet mijn vraag .
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
[quote=feow post_id=30573695 time=1572708494 user_id=111603]
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
dat van feow ziet er echt lekker uit heb je daar een recept van.

Er kan trouwens lacherig gedaan worden over stokbrood met boursin maar dat is in de regel wel iets wat mensen gewoon lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
02-11-2019 16:22
Ik hoef geen trendy hapjes , ik wilde weten òf en wàt evt trends zijn puur om ideeën op te doen het zal wel verschillen ,in onze vrienden groep en familie komen we toch vaak hetzelfde tegen wat lekker is en blijft maar we willen ook wel wat anders proberen .Ik heb wel zoveel langs zien komen nu de ik nog niet geprobeerd heb en die me wel wat lijken :thumbsup: . Vega(n) hoeft ook niet , mag er wel bij :als het maar lekker is .
Dankje voor de tips allemaal
Chips zijn vegan :)
lilalinda schreef:
02-11-2019 15:34
heel eerlijk, ik vind wraps ook gewoon smerig
De structuur, de substantie, Muf met muf
brrrr

Altijd gedacht dat dat aan mij lag....
Rivermoana schreef:
02-11-2019 16:31
dat van feow ziet er echt lekker uit heb je daar een recept van.

Er kan trouwens lacherig gedaan worden over stokbrood met boursin maar dat is in de regel wel iets wat mensen gewoon lekker vinden.

Zoiets heb ik altijd nog het liefste. Lekker hoor.
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
02-11-2019 16:31
dat van feow ziet er echt lekker uit heb je daar een recept van.

Er kan trouwens lacherig gedaan worden over stokbrood met boursin maar dat is in de regel wel iets wat mensen gewoon lekker vinden.
Nou echt wel! Heb je deze al gespot? Ook heerlijk op een feestje!!

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rivermoana schreef:
02-11-2019 16:31
dat van feow ziet er echt lekker uit heb je daar een recept van.

Er kan trouwens lacherig gedaan worden over stokbrood met boursin maar dat is in de regel wel iets wat mensen gewoon lekker vinden.
Je bedoelt ... gortdroog uitgedroogd stokbrood dat al veel te lang staat met smerige kaas?

Ik pas er toch voor.

Doe mij dan toch eerder wraps met zalm.


(Ik ben sowieso geen fan van stokbrood tenzij het recht uit de oven komt. En niet in kleine stukken gesneden is.)
Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoel niet gortdroge stokbrood anders had ik dat wel geschreven. Goed lezen haha
Rivermoana schreef:
02-11-2019 16:46
Nee ik bedoel niet gortdroge stokbrood anders had ik dat wel geschreven. Goed lezen haha
Ik ben op feestjes nog nooit iets anders tegengekomen.

Stokbrood dat je in schijfjes hakt wordt gewoon binnen de 5 minuten hard.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is een kaasplank, met goeie kazen (op kamertemperatuur) een stilton of Hollandse echte oude kaas.
Of kleine pittige gehaktballetjes
Alle reacties Link kopieren
Vreemde feestjes bezoek jij dan. Ik eet altijd lekker stokbrood wat zeker niet te hard is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven