Wat zielig voor die beesten. Vind het helemaal niet om te lachen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Anoniem_130834
zondag 11 december 2011 om 11:22
Haha, ja laat hem maar even naar boven komenin de lift met die koeien, zet ik de flessen alvast klaar.
Anoniem_648c77c6b149a
zondag 11 december 2011 om 11:23
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2011 @ 11:21:
Wat zielig voor die beesten. Vind het helemaal niet om te lachen.Daar waar de foto' s gemaakt zijn is het dé manier om mensen zonder eigen vervoer aan de dagelijkse portie calcium te helpen ..
quote:dunschiller schreef op 11 december 2011 @ 11:23:
[...]
Daar waar de foto' s gemaakt zijn is het dé manier om mensen zonder eigen vervoer aan de dagelijkse portie calcium te helpen ..Dan nog vind ik het zielig voor die dieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Anoniem_648c77c6b149a
zondag 11 december 2011 om 11:27
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2011 @ 11:24:
[...]
Dan nog vind ik het zielig voor die dieren.
Bekijk het van de zonnige kant,met een bril van humor.
Het is GEEN NL dus daar gelden andere normen en waarden ..
Anoniem_130834
zondag 11 december 2011 om 11:30
MV, je kan het ook zo bekijken, als het niet op deze manier in dat soort landen zo word gedaan, hadden de mensen en kinderen geen melk meer.
En of dat nu de juiste oplossing is..
Ach, je moet toch wel de humor er van inkunnen zien.
Verdraaid, word nu wel erg nieuwschierig naar wat er op die plaatjes staat...5 geiten tegen elkaar aan geplakt in de kofferbak van een auto, waar een man achter zit met een emmertje om ze te melken en de straatbewoners staan er omheen.