Hoe vers wilt U Uw melk hebben?

11-12-2011 11:03 34 berichten
Vers aangeleverde melk, wie wil dat niet?

De melkboer komt het ( in China? ) zélf bij de klanten brengen!

Dan zo, Verse Melk!

Ik zie de plaatjes niet...
Alle reacties Link kopieren
En de melk van Jan Stam dan? Lekker!

(Voor de Man Bijt Hond Die Hards!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Plaatjes zijn niet te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie geen plaatjes!

Oh Jan Stam, super schattige man. Hij is de buurman van mijn nicht.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hahaha, wat grappig.
Wat zielig voor die beesten. Vind het helemaal niet om te lachen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, ja laat hem maar even naar boven komenin de lift met die koeien, zet ik de flessen alvast klaar.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2011 @ 11:21:

Wat zielig voor die beesten. Vind het helemaal niet om te lachen.Daar waar de foto' s gemaakt zijn is het dé manier om mensen zonder eigen vervoer aan de dagelijkse portie calcium te helpen ..
quote:dunschiller schreef op 11 december 2011 @ 11:23:

[...]

Daar waar de foto' s gemaakt zijn is het dé manier om mensen zonder eigen vervoer aan de dagelijkse portie calcium te helpen ..Dan nog vind ik het zielig voor die dieren.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2011 @ 11:24:

[...]

Dan nog vind ik het zielig voor die dieren.

Bekijk het van de zonnige kant,met een bril van humor.

Het is GEEN NL dus daar gelden andere normen en waarden ..
MV, je kan het ook zo bekijken, als het niet op deze manier in dat soort landen zo word gedaan, hadden de mensen en kinderen geen melk meer.

En of dat nu de juiste oplossing is..

Ach, je moet toch wel de humor er van inkunnen zien.
Zat ik ook te denken, is dit zielig voor de dieren?. Tja.

Alles wat uit het wild geplukt is is natuurlijk zielig. Maar je weet toch niet hoe die beesten verder worden behandeld.

Andere landen, andere zeden.
En nog een bijkomend voordeel hierbij is dat ze geen hele dag hoeven te lopen om bij de klanten te komen, is toch óók wat voor te zeggen MV ?

En ten 2e is zo wel het bewijs geleverd dat er niet met de melk geknoeid is, hoe biologisch wil je het hebben ... ?
Inmiddels gezien
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mensen kunnen prima zonder melk leven hoor. Calcium kan je ook uit groente en noten halen

Ik zie ook niet zo goed wat er grappig aan is.
Nouja Biologisch? wil ook nog wat zeggen over al het eten en medicatie die die dieren krijgen, dat weet je natuurlijk niet.
Ziet er zeker niet erger uit dan de Nederlandse bio-industrie... Deze geiten komen nog eens ergens.
Tsja, ik ben zelf in China geweest en hoe ze daar met beesten omgaan vind ik geen humor. Welke bril ik ook op zet.
quote:mali30 schreef op 11 december 2011 @ 11:34:

Verdraaid, word nu wel erg nieuwschierig naar wat er op die plaatjes staat...5 geiten tegen elkaar aan geplakt in de kofferbak van een auto, waar een man achter zit met een emmertje om ze te melken en de straatbewoners staan er omheen.
Er zijn in China diverse schandalen geweest met vergiftigde melk en melkpoeder. Daar zijn doden bij gevallen.

Mensen met geld kopen daarom melkprodukten van Westers fabrikaat omdat ze weten dat hier in het Westen de kwaliteitscontroles in orde zijn.

Arme mensen hebben daar geen geld voor maar willen ook graag de zekerheid dat er niet met hun melk geknoeid is.

Dan vind ik dit een zeer begrijpelijke oplossing.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou, ik ga over op nuttige dingen.

Voor het een compleet afkraak topic gaat worden.

Tjonge jonge jonge.

Stelletje..( vul de rest maar zelf in)
Verser kan niet nee maar lijkt me wel erg vette melk.
Overigens, wat een misselijk forum waar dit op staat.
quote:pilous1 schreef op 11 december 2011 @ 11:42:

Overigens, wat een misselijk forum waar dit op staat.Wie verplicht je om verder te graven daar ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven