Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
fairtrade chocolade melk en puur 99 cent, erg lekker.
Chocolade en bosbessenmuffins bij de afbak afdeling.
Lekker!
Vorige week de eendenborstfilets gebakken. Z|e waren echt heel erg lekker.
Afbeelding

Deze vond ik heerlijk, de kaasvariant.
Ik zie dat de aanbieding voorbij is, maar misschien vind je ze nog in de diepvries.
En makkelijk uit de oven.
Alle reacties Link kopieren Quote
momenteel als seizoensproduct: houtoven pizza met porcini-paddenstoelen en truffelsaus. Ik vind hem erg lekker.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lust de wildpaté wel :cheer:
Kloddertje cranberrieprut op een plakje paté en happen maar :-9
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Beter.Laat schreef:
09-10-2018 16:12
Afbeelding

Deze vond ik heerlijk, de kaasvariant.
Ik zie dat de aanbieding voorbij is, maar misschien vind je ze nog in de diepvries.
En makkelijk uit de oven.

Ze staan deze week weer in de folder.

Helaas zijn de kaasbitterballen niet geschikt voor vegetariërs. Waarom er toch altijd gelatine in moet?
Alle reacties Link kopieren Quote
De rundvleeskroketten zijn erg lekker, volgens m'n man de allerlekkerste ten opzichte van andere (huis)merken.

Zie nu in de folder dat (bepaald) ondergoed van het merk Esmara vanaf de 22e in de aanbieding is. Ziet er leuk uit, maar: is het ook wat? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en hoe de maten vallen. Iemand ervaring?
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit weekend in de aanbieding Frikandel speciaal pizza, ik heb het laten liggen maar ben benieuwd of dit te eten was. Iemand geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
De gestoofde appelpartjes vind ik echt heel lekker. De stoofperen vond ik niet zo bijzonder.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijdehoentje schreef:
14-10-2018 15:17
De rundvleeskroketten zijn erg lekker, volgens m'n man de allerlekkerste ten opzichte van andere (huis)merken.

Zie nu in de folder dat (bepaald) ondergoed van het merk Esmara vanaf de 22e in de aanbieding is. Ziet er leuk uit, maar: is het ook wat? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en hoe de maten vallen. Iemand ervaring?
Alleen ervaring met de broeken de kat en daarvan vallen erg krap. Heb normaal 46/48 en broek maar 52 past net
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
14-10-2018 16:20
Alleen ervaring met de broeken de kat en daarvan vallen erg krap. Heb normaal 46/48 en broek maar 52 past net
Ai, zou wel jammer zijn als dat ook zou gelden voor ondergoed. Zit nu te twijfelen welke maat ik zal nemen. Ach, ik heb nog even om na te denken. Zou het ook geruild / teruggebracht mogen worden? Geen idee of dat kan met ondergoed... :-$
In this mad house we must all survive
Het is bij Lidl heel verschillend hoe de maat valt. Heb er afgelopen zomer van die Capri broeken gekocht voor 5 euro in maat L. Die zijn verbazingwekkend goed gebleven in de was. Heb er ook een vest van in een maat M en een huispak weer in XL. Heb normaal 44/46.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die maattabel die je kan in vullen geeft wel een aardige indicatie
De mannenkleding valt ruim. Damesondergoed valt op maat, ik vind de kwaliteit prima
Alle reacties Link kopieren Quote
Ein-de-lijk. De Lidl hier gaat verbouwen en er komt een afbakafdeling bij, ben benieuwd :yes:
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij de lidl een emmertje tomatenbasis saus gekocht, 69 cent. Zelf kruiden en groenten toevoegen en je hebt lekkere saus
Op zich niets bijzonders maar het was van het merk "Verspil me nietjes"
Gemaakt van niet perfecte tomaten.
Ik heb altijd een zwak voor dat soort dingen.
Ik woon in een agrarisch gebeid en ik vind het echt van de gekke dat boeren met pruimen/appels/uien of pompoenen blijven zitten omdat ze 2 mm te klein zijn of een beetje anders dan anders zijn gegroeid
Alle reacties Link kopieren Quote
Luuun schreef:
14-10-2018 15:45
Dit weekend in de aanbieding Frikandel speciaal pizza, ik heb het laten liggen maar ben benieuwd of dit te eten was. Iemand geprobeerd?
Ja, ik! Ik was zo benieuwd dat ik hem gewoon moest proberen, en hij was verrassend lekker. Er zat geen tomatensaus op de bodem, maar curry en de bodem was lekker krokant bladerdeegachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
bojoti schreef:
14-10-2018 23:55
Ein-de-lijk. De Lidl hier gaat verbouwen en er komt een afbakafdeling bij, ben benieuwd :yes:
oooooh jaloers! Hier is nog helemaal geen lidl wel al jaren en jaren geruchten waar die gaat komen. Volgens mij openen ze alleen nog lidl's met verse bakafdeling dus wie weet.... over een paar jaar.....
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
14-10-2018 17:55
Die maattabel die je kan in vullen geeft wel een aardige indicatie
Dank je voor de tip!
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
bojoti schreef:
14-10-2018 23:55
Ein-de-lijk. De Lidl hier gaat verbouwen en er komt een afbakafdeling bij, ben benieuwd :yes:
Hier zou 1,5 geleden een nieuwe Lidl komen. 50 meter verderop. Nu is er... een bouwput! Duurt hier dus nog wel even:)
De leverworst. Wij hadden die gekocht vanwege een kinderfeestje (skeer gedacht eten die toch alles) maar die is echt heel lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
mano28 schreef:
19-09-2018 21:09
Na dit topic gelezen te hebben over de sneeuwballen ben ik bij onze lidl gaan kijken,laatste 2 doosjes meegenomen.

En wat zijn ze lekker zeg! :kwijl:
Sta ik bij de kassa, zie ik ineens deze alom geprezen (door jullie :lol: ) sneeuwballen liggen. Daar ik toch best een zoetekauw ben (understatement of the year) toch maar meegenomen (30% stickertje hielp om twee doosjes mee te nemen) en OH.MY.GOD wat lekker! :kwijl:
Weet ik eindelijk waar jullie het nou steeds over hadden :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry Ibi en Vitamined, ik heb 17 jaar in een stad gewoond waar de Lidl niet in mijn boodschappengebied zat, moest er te ver voor om dus kwam der nooit. En in deze stad waar ik nu woon kom ik er dus wel wekelijks.
Ik las hier heel vaak over die afbakafdeling en dacht dan tja jammer hier niet, dus zodoende ben ik een beetje enthousiast nu :$
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de kruidnoten zeezout karamel lekker. Heerlijk om op te sabbelen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven