Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Mayapril schreef:
15-08-2018 21:34
Vanmiddag de sneeuwballen gevonden....oooohhhhh.....
Waar liggen deze? Bij de chocolade?
Alle reacties Link kopieren Quote
Takkie1 schreef:
16-08-2018 15:08
Waar liggen deze? Bij de chocolade?
Hier liggen ze bij de kassa
Takkie1 schreef:
16-08-2018 15:08
Waar liggen deze? Bij de chocolade?
Hier ook in het kortingschap bij de kassa's.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
16-08-2018 14:59
Ik vind de veggieMousaka wel lekker! Uit de vriezer.
Ja die was echt om te smullen. Had er meer mee moeten nemen toen Lidl ze nog had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die nep 43 is lekker zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
ModuleX schreef:
17-08-2018 19:27
Die nep 43 is lekker zeg!
En hoe heet deze?
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
17-08-2018 20:28
En hoe heet deze?
Licoretta de vanilla
Alle reacties Link kopieren Quote
ModuleX schreef:
17-08-2018 21:38
Licoretta de vanilla

Dat is vanille likeur. Geen 43.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
17-08-2018 20:28
En hoe heet deze?
Shirleys
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop al jaren vochtig toiletpapier in de roze verpakking. Hebben ze andere doekjes in dezelfde verpakking, echt niet te vergelijken met de vorige. Koop ze nooit meer, wat een rotzooi!!
Nu mooie waterkoker, broodrooster etc te koop. In leuke vorm en leuke kleuren. Iemand ervaring met dergelijke spullen. Ze hebben regelmatige een gehele lijn te koop die bij elkaar hoort. Keukenspullen electra. Soms heel mooi vwb uiterlijk/vormgeving.
Merel...productiefout? Of echt vervangen door andere doekjes?
Ttroeteltje schreef:
25-08-2018 20:13
Nu mooie waterkoker, broodrooster etc te koop. In leuke vorm en leuke kleuren. Iemand ervaring met dergelijke spullen. Ze hebben regelmatige een gehele lijn te koop die bij elkaar hoort. Keukenspullen electra. Soms heel mooi vwb uiterlijk/vormgeving.
Ik heb vorig jaar en mintkleurige aluminium waterkoker gekregen. Hij werkt prima en ziet er heel mooi uit. Het enige minpunt vind ik dat ie aan de buitenkant ook ontzettend heet wordt. Had hiervoor een kunststof exemplaar en die werd hooguit warm.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben al jaren een broodrooster van de Lidl (aluminiumkleurig, niet die fancy die ze nu hebben). Voldoet prima! (Maar we gebruiken ‘m dan ook hooguit eens per maand).

Vandaag had onze Lidl weer carpaccio-tapenade in het assortiment :cheer2: !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
25-08-2018 20:14
Merel...productiefout? Of echt vervangen door andere doekjes?
Nee het zijn echt andere doekjes.
Ander materiaal, als je ze uit de verpakking trekt is het een heel dun vodje dat er een beetje verfrommeld uit komt. Je moet het eerst een beetje recht trekken voordat je het kunt gebruiken.
Ttroeteltje schreef:
25-08-2018 20:13
Nu mooie waterkoker, broodrooster etc te koop. In leuke vorm en leuke kleuren. Iemand ervaring met dergelijke spullen. Ze hebben regelmatige een gehele lijn te koop die bij elkaar hoort. Keukenspullen electra. Soms heel mooi vwb uiterlijk/vormgeving.
Ik heb al jaren een staafmixer van de Lidl. Doet het uitstekend en was inclusief hakmolentje en garde voor nog heen twee tientjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de elektrische zeepdispenser al een paar jaar, prima ding. Hoeft ook geen speciale zeep in gewoon die ik lekker vind. Kostte 15 euro dacht ik.
Niemand is onmisbaar
Mayapril schreef:
25-08-2018 20:29
Ik heb vorig jaar en mintkleurige aluminium waterkoker gekregen. Hij werkt prima en ziet er heel mooi uit. Het enige minpunt vind ik dat ie aan de buitenkant ook ontzettend heet wordt. Had hiervoor een kunststof exemplaar en die werd hooguit warm.

Wij hebben een (dure) rvs waterkoker van Tefal maar die wordt ook heet.
Kocht laatst Lidl wasmiddel nav positieve recensies hier.
Weet het niet zeker, echer vermoed dat ik er allergisch op reageer.
Ineens jeuk op benen, niet te harden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Na dit topic gelezen te hebben over de sneeuwballen ben ik bij onze lidl gaan kijken,laatste 2 doosjes meegenomen.

En wat zijn ze lekker zeg! :kwijl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
19-09-2018 20:12
Kocht laatst Lidl wasmiddel nav positieve recensies hier.
Weet het niet zeker, echer vermoed dat ik er allergisch op reageer.
Ineens jeuk op benen, niet te harden.
dat kan heel goed, mijn broer heeft dat ook
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik ga het in de gate houden. Zegt niets over het product zelf of over de Lidl, wel over mijn huid. Ik heb een gevoelige huid, dus op zich zou het niet vreemd zijn.
Nadien geen jeuk gehad.
De bak Creme Brullee ijs is bijna op, zo lekker :$
Alle reacties Link kopieren Quote
De Milbona greek style yoghurt cocos is ook erg lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven