Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaring met de bakvormen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee geen ervaring mee
Alle reacties Link kopieren Quote
chentolove schreef:
09-08-2018 15:34
Iemand ervaring met de bakvormen?
Ja ik wel. Ik heb laatst zo'n kleine ronde gehaald, die past mooi in de Airfryer. prima ding, lijkt goede kwaliteit te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was precies op tijd terug van vakantie voor de glutenvrije producten! Weer pizza's en kipnuggets ingeslagen, de koekjes laten staan, hoewel die lekker zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
De maaltijdsalades geitenkaas en caeser kwam hoog in de vergelijkingstest bij de consumentenbond. Van de ah vind ik ze altijd vies/niet lekker smaken, maar deze 2 waren verrukkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
06-08-2018 11:48
De sneeuwballen lagen hier.

Hier ook!

Heerlijke dingen 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
De bak bacon van de Engelse week is ook erg lekker, ik neem altijd de unsmoked.
Erg lekker met scrambled eggs.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist terug van boodschappen doen, en ze hebben hier op de versafdeling Pastel de Nata! (Van die lekkere Portugese custard-taartjes). Ze smaken ook echt heerlijk! Die van ons waren nog een beetje warm, echt goddelijk :yum:
-Nienke- schreef:
11-08-2018 11:36
Zojuist terug van boodschappen doen, en ze hebben hier op de versafdeling Pastel de Nata! (Van die lekkere Portugese custard-taartjes). Ze smaken ook echt heerlijk! Die van ons waren nog een beetje warm, echt goddelijk :yum:
Zaaalig hè? Net zo lekker als in Portugal vind Ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit al eens eerder gezegd. Mijn Lidl heeft geen warme bakker helaas. Wordt daar wel een beetje jaloers van.

Maar aan de andere, ook beter voor mijn lijn :biggrin:

Ik heb vandaag wel lekkere chorizo snackstaafjes gehaald dat dan weer wel.
Niemand is onmisbaar
Die Pasta Del Nata idd lekker volgens partner. Bij AH verkopen ze een klein tartelette met room-rijst achtige vulling. Naam....iets met pie. Schijnt er wat op te lijken. Voor als Lidl hem niet meer verkoopt een tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet een van jullie of Lidl een versie van likeur 43 heeft??
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb laatst die maaltijdpakketten geprobeerd, madras en die met couscous.
Ze hebben ook nog een met groene curry dacht ik, die ga ik volgende keer proberen.
Vind ze erg lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Frietmetmayo schreef:
13-08-2018 21:46
Weet een van jullie of Lidl een versie van likeur 43 heeft??
Yep! Toevallig afgelopen week gezien! Het heet iets met ‘Spanish’ en ‘vanilla’ volgens mij, maar het zag er precies uit als Licor 43. Naast de nep-Bailey’s. ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
-Nienke- schreef:
13-08-2018 22:18
Yep! Toevallig afgelopen week gezien! Het heet iets met ‘Spanish’ en ‘vanilla’ volgens mij, maar het zag er precies uit als Licor 43. Naast de nep-Bailey’s. ;)


Spanish delight.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Nienke- schreef:
13-08-2018 22:18
Yep! Toevallig afgelopen week gezien! Het heet iets met ‘Spanish’ en ‘vanilla’ volgens mij, maar het zag er precies uit als Licor 43. Naast de nep-Bailey’s. ;)
Good to know! Ik ga eens kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die broodjes in de vorm van een ruitje (met gesmolten kaas er over) met carpaccio tappenade :heart: ik moet serieus al kwijlen bij de gedachte daaraan
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
13-08-2018 22:28
Spanish delight.
Top!

Zo lekker in combi met icetea
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de ijsjes van Lidl lekker, laatst van die simpele waterijsjes in een kartonnetje en die waren prima en de miniatuur cornetto's met aardbei en passievrucht ook. De nep-knoppers koekjes bleken ook prima te zijn, ik koop graag de hummus pikant en ook geregeld de aardappelgratins. Soms zijn er zakken ingevroren aardbeien van 1 kilo te koop voor 3 euro, lekker voor door de yoghurt.
pepexx schreef:
13-08-2018 22:28
Spanish delight.
Dat is bij de Aldi. Bij de Lidl bij ons hebben ze die niet . Wel sinds kort Vanille likeur en Bailey´s.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de tapas schaaltje van de Spaanse week ook erg lekker. Ik heb tot nu toe de gehaktballetjes en de varkensvlees stukjes gegeten.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Vanmiddag de sneeuwballen gevonden....oooohhhhh.....
:yes:

Nienke, jij al eens gecheckt bij AH die gebaksoort?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
16-08-2018 14:53
:yes:

Nienke, jij al eens gecheckt bij AH die gebaksoort?
Nee, nog niet bij Appie geweest!

Ik heb een fantastisch recept liggen om zelf Pastel de Nata’s te maken, dat wil ik ook nog eens proberen binnenkort.

Vanmiddag trouwens geluncht met onder andere de pastasalade rode pesto (gemengd met een goede hand rucola), lekker ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de veggieMousaka wel lekker! Uit de vriezer.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven