Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
18-02-2021 05:42
Ik ga straks ook maar de lidl :-$
Ben gek op die keizerschmarren
Hotdog broodjes
Die bacon dingen zagen er ook lekker uit.
Haha, precies mijn lijstje. Aangevuld met de luxe koeken, boluscake, appelstrudel, weespermoppen en beijers roomijs
Van die kaiserschmarren koop ik altijd 2 zakken

Tip: uit de pan (vind ik) zijn ze lekkerder dan uit de magnetron
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hamster wel iets meer als ik de kans krijg :-$
Maar kan nu pas gaan als mijn pakket is bezorgd.
Ik kan niet zoveel mee nemen omdat ik alles in een rugzak moet stoppen dus moet keuzes maken.
Of morgen nog een keer gaan :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond gaan. Heb hetzelfde op het lijstje als jullie.
Hoop dat er dan nog boluscake ligt, daar ben ik erg benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
17-02-2021 23:42
Wie heeft die Oreo taart geproefd?
Ja! Wij vonden hem lekker
Het zijn de lievelingskoekjes van mijn zoon dus die was door het dolle heen :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
mamaonbekend schreef:
18-02-2021 08:51
Ik kan waarschijnlijk pas vanavond gaan. Heb hetzelfde op het lijstje als jullie.
Hoop dat er dan nog boluscake ligt, daar ben ik erg benieuwd naar.
Jumbo heeft hem hier ook vaak liggen. Ik vind hem lekker maar vreselijk zoet
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag dat ze weer "oranje" koeken hadden! :hyper: (ze zijn trouwens roze, als je ze zoekt.....)
Heel lekker kruidig, met een dun laagje spijs er tussen.

Weet iemand trouwens waarom ze bij de Engelse/Ierse weken geen Baileys-hoorntjes meer verkopen? Ik vind de Magnum-variant een stuk minder lekker :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alles van de themaweken op de appelstrudel en kaisersmarren na.
Dus of het is heel druk geweest, of ze hebben het niet binnen gekregen,

Scheelt me weer geld denk ik dan maar
noas_1993 schreef:
18-02-2021 19:57
Ik heb alles van de themaweken op de appelstrudel en kaisersmarren na.
Dus of het is heel druk geweest, of ze hebben het niet binnen gekregen,

Scheelt me weer geld denk ik dan maar
Ja dat vind ik altijd zo irritant bij de thema weken. Die gaan vaak pas op donderdag in waardoor je dus op donderdag of vrijdag moet gaan zo'n beetje. En dan kom je daar blijkt dat sommige dingen maandag al verkocht werden of dat ze sommige dingen gewoon niet binnen hebben gekregen of maar heel beperkt. En soms lijkt het wel of ze bepaalde dingen kwijt waren in het magazijn want dan duiken ze een week of 2 later ineens op in de winkel. Vind het soms wel handig dat dingen wat eerder in de winkel liggen maar zorg dan dat je op donderdag ook nog wat hebt. Gelukkig hebben we hier meerdere vestigingen dus als je echt iets wil kun je bij een andere kijken maar dan zie je dat de ene Lidl omkomt in product A. en B. niet heeft en de ander weer net andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de boluscake meegenomen en gelijk bij de koffie vanavond geproefd.
Nou, niet helemaal wat ik verwacht had. Het is eigenlijk gewoon cake met een suikerkaneel-laagje. Ik had de foute verwachting dat het bolussen waren in cakevorm, lekker plakkerige hap. Niet dus.
En ik had er nog wel meteen 2 meegenomen, nou ja...komt wel op.

De kaiserschmarren kon ik niet vinden, waarschijnlijk op. Maar ik heb een zakje van Knorr, die ga ik maar es proberen.
De rookworst broodjes waren ook op, net als de hamkaas-dinges, maar da’s logisch gezien het late tijdstip dat ik er was.

Wel de overheerlijke fudge (denk van een Engelse week ofzo nog), meegenomen en de gesuikerde pecannoten, de oranjekoeken, de apfelstudel-muesli, en de suikerbollen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De paasfolder staat online :cheer:
Ik kan niet wachten🤪
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel7 schreef:
10-03-2021 13:50
De paasfolder staat online :cheer:
Ik kan niet wachten🤪
Haha, ik heb al verschillende dingen aangekruist.
Ik ga donderdag of vrijdag meteen kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
De chocolade eitjes met knapperig suikerlaagje zijn verslavend. Al 3 zakjes op...
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaa vorige week waren de macarons er weer. Helaas waren die uit de koeling al snel op dus doosje diepvries meegenomen. Die waren ook prima te eten en zeker voor die prijs.

En die Neo koekjes vind ik lekkerder dan Oreo's

Ik ga ook even de paasfolder bekijken :proud:


Oooooo weer macarons in de paasfolder!!! :flirting:
mienmandolien wijzigde dit bericht op 10-03-2021 20:55
Reden: Macarons!!!
9.21% gewijzigd
Er staan teveel lekkere dingen in die paasfolder, kreeg er gewoon erge trek van.
Alle reacties Link kopieren Quote
MienMandolien schreef:
10-03-2021 20:53
Jaaaa vorige week waren de macarons er weer. Helaas waren die uit de koeling al snel op dus doosje diepvries meegenomen. Die waren ook prima te eten en zeker voor die prijs.

En die Neo koekjes vind ik lekkerder dan Oreo's

Ik ga ook even de paasfolder bekijken :proud:


Oooooo weer macarons in de paasfolder!!! :flirting:
Ik vind de standaard macaronsmaken van de Lidl niet bijzonder. Zaterdag was ik bij de Duitse Aldi en daar hadden ze butterscotch, koffie, salted caramel, cookie en cream enz. Veel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de paasfolder echt heeeel leuk 😍
Alle reacties Link kopieren Quote
De Red Velvet tulband is erg lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
apppie schreef:
10-03-2021 21:55
Ik vind de paasfolder echt heeeel leuk 😍
Of lekker :-D
Ik hou van die blokjes roggebrood met kaasbrij ertussen.
Nederlandse tapas zeg maar.

Maar die van Lidl :misselijk:

Bah bah bah.
Geen aanrader dus. Viezig week roggebrood en de kaasvulling is net stopverf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die witte chocolademousse van Delicieux is echt erg. Heel erg vullend spul, maar ondertussen zó lekker dat je je protesterende maag negeert en er toch maar van blijft eten. Dat gold zelfs voor degene met wie ik het at en die eigenlijk helemaal niet van witte chocola houdt.

De nieuwe vegan filet américain vond ik wat te pittig. Liever die van de Vegetarische Slager :) Van de rest van het (inmiddels ook al niet meer zo) nieuwe en permanente assortiment vind ik wel de eiwitrepen en de 200 gram high protein kwarkjes heel lekker.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
La_Cucaracha schreef:
16-03-2021 16:36
Die witte chocolademousse van Delicieux is echt erg. Heel erg vullend spul, maar ondertussen zó lekker dat je je protesterende maag negeert en er toch maar van blijft eten. Dat gold zelfs voor degene met wie ik het at en die eigenlijk helemaal niet van witte chocola houdt.

De nieuwe vegan filet américain vond ik wat te pittig. Liever die van de Vegetarische Slager :) Van de rest van het (inmiddels ook al niet meer zo) nieuwe en permanente assortiment vind ik wel de eiwitrepen en de 200 gram high protein kwarkjes heel lekker.
Haha, ik ben om! Zelf ga ik namelijk ook nooit voor wit

Rond de Kerst had ik zo'n chocomousse van de Aldi. 400 gram, in 2 dagen opgegeten :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
De berlinnerbollen met eierlikeur zijn heerlijk! (vind ik)
Het enige jammere is dat de likeur maar aan 1 kant zit; ik moest eerst 2 of 3 happen nemen en dan heb ja als het ware 1 hap likeur..
Neemt niet weg dat als ik weer ga ze weer meeneem

https://www.lidl.nl/folders/hah-wk11-20 ... ge/10?ar=2
Alle reacties Link kopieren Quote
noas_1993 schreef:
17-03-2021 12:41
De berlinnerbollen met eierlikeur zijn heerlijk! (vind ik)
Het enige jammere is dat de likeur maar aan 1 kant zit; ik moest eerst 2 of 3 happen nemen en dan heb ja als het ware 1 hap likeur..
Neemt niet weg dat als ik weer ga ze weer meeneem

https://www.lidl.nl/folders/hah-wk11-20 ... ge/10?ar=2
Ze hadden hier helaas alleen de roze!

Die witte chocolademousse gaat op de lijst ;-D
La_Cucaracha schreef:
16-03-2021 16:36
Die witte chocolademousse van Delicieux is echt erg. Heel erg vullend spul, maar ondertussen zó lekker dat je je protesterende maag negeert en er toch maar van blijft eten. Dat gold zelfs voor degene met wie ik het at en die eigenlijk helemaal niet van witte chocola houdt.

De nieuwe vegan filet américain vond ik wat te pittig. Liever die van de Vegetarische Slager :) Van de rest van het (inmiddels ook al niet meer zo) nieuwe en permanente assortiment vind ik wel de eiwitrepen en de 200 gram high protein kwarkjes heel lekker.
Heb je toevallig de fruitsmaken van die kwarkjes geprobeerd? En zo ja, zitten er stukjes in? :-P)
Ik ben nu deze aan het eten, de voorste.
Red velvetcake met aan de binnenkant kleine spikkels pure schocolade.

En de cake is lichtklef :love:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven