Mais niet meer goed?
maandag 20 februari 2012 om 20:26
Ik was eten aan het koken, en zou een schep mais (uit blik) erdoor doen. Dat blik stond al een week open, maar rook nog goed en zag er nog goed uit. Maar toen ik een tweede schep deed zag ik opeens dat dat vocht heel slijmerig was. Echt van die slijmdraden aan mijn lepel.
Maar er zit nu dus al mais door mijn eten. Zou dit kwaad kunnen?
Maar er zit nu dus al mais door mijn eten. Zou dit kwaad kunnen?
maandag 20 februari 2012 om 20:29
Kwaad weet ik niet maar bij mij als de mais zo is,dan is het iig niet meer helemaal goed.
Of iig gebruik ik het niet meer, laat ik het zo zeggen. Je zal er misschien niet ziek van worden hoor. Er zaten immers nog geen schimmels op maar een volgende keer zou ik een nieuw blikje nemen.
Of iig gebruik ik het niet meer, laat ik het zo zeggen. Je zal er misschien niet ziek van worden hoor. Er zaten immers nog geen schimmels op maar een volgende keer zou ik een nieuw blikje nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 februari 2012 om 20:37
quote:Fame schreef op 20 februari 2012 @ 20:30:
En sowieso niet in het blikje in de koelkast bewaren. Uit het blikje.
Wilde ik ook net zeggen. Bij blikjes uit het buitenland kan soms tin vrijkomen en in je eten gaan zitten. Isniegoed.
Maar sowieso kun je vochtige/natte etenswaren beter geen week lang bewaren. Heb je heel veel kans op schimmel en bacterien e.d.
Maar als je gewoon gezond bent, zul je er hoogstwaarschijnlijk geen last van gaan krijgen.
En sowieso niet in het blikje in de koelkast bewaren. Uit het blikje.
Wilde ik ook net zeggen. Bij blikjes uit het buitenland kan soms tin vrijkomen en in je eten gaan zitten. Isniegoed.
Maar sowieso kun je vochtige/natte etenswaren beter geen week lang bewaren. Heb je heel veel kans op schimmel en bacterien e.d.
Maar als je gewoon gezond bent, zul je er hoogstwaarschijnlijk geen last van gaan krijgen.
maandag 20 februari 2012 om 21:19