Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Merci crocant verdwenen?

07-02-2019 13:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop al jaren en jaren Merci crocant, maar hij lijkt nergens meer verkrijgbaar. Wie o wie heeft hem nog ergens zien liggen? De ah, jumbo, plus en spar bij mij in de buurt in ieder geval niet.

Bedankt alvast!
Bij de Albert Heijn ook niet meer online te bestellen. Zou het dan niet uit de handel gaan?
Volgens mij heb ik ze hier bij het Kruidvat gezien. Misschien ook even bij de Aldi proberen?
I'm very emotional. I think I may go mad in several years' time.
Misschien krijgt het een nieuw jasje, verschijnt het weer over een tijdje, was ook het geval met Zwitserse stinkstrooikaas, zat eerst in een kartonnen bekertje, sinds deze maand in een plastic busje. Niet echt een verbetering vanuit milieutechnisch oogpunt bezien.
Ik was vandaag bij de psycholoog. Hij wil jullie allemaal leren kennen!
Ik zoek ook al een hele tijd, maar heb ze nergens meer gezien :'(
Prr prr
Gek, het staat nog wel op de website van Merci. Meestal betekent dat dat het product gewoon nog in het assortiment zit.
Kijk eens bij Turkse supermakten
De Xenos heeft vaak ook nog wel eens een voorraad van iets dat uit de handel is gegaan.

Anders Merci eens benaderen?
Kruidvat had ze iig niet, Merci een berichtje sturen klinkt wel als een plan.
Bij onze supermarkt hebben ze hem nooit (ook niet bij onze Kruidvat) dus ik ga daarvoor naar een grote Kruidvat. Daar hebben ze hem wel. Zag gisteren dat ze het ook nog bij de Aldi hadden liggen, maar mogelijk is dat nog over van kerst haha.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven