pasta met zalm en.???
donderdag 22 april 2010 om 15:32

donderdag 22 april 2010 om 15:37
donderdag 22 april 2010 om 15:38
quote:Mevrouwdekees schreef op 22 april 2010 @ 15:35:
Idd. een creme fraish saus en gebakken courgette en ui in stukjes erdoor. Met peper/ zout/ knoflook op smaak brengen. Eventueel extra; citroenrasp of verse dille.
Hiervan loopt me dus spontaan het water over mn toetsenbord.
Wat is trouwens creme fraiche saus? Doe je daar nog iets doorheen?
Idd. een creme fraish saus en gebakken courgette en ui in stukjes erdoor. Met peper/ zout/ knoflook op smaak brengen. Eventueel extra; citroenrasp of verse dille.
Wat is trouwens creme fraiche saus? Doe je daar nog iets doorheen?

donderdag 22 april 2010 om 15:40
quote:Bergje65 schreef op 22 april 2010 @ 15:38:
[...]
Wat is trouwens creme fraiche saus? Doe je daar nog iets doorheen?Nee, ik mik een groot bekertje creme fraish voor 2 personen bij de gebakken groente, even doorwarmen en op smaak maken, klaarrr.
[...]
Wat is trouwens creme fraiche saus? Doe je daar nog iets doorheen?Nee, ik mik een groot bekertje creme fraish voor 2 personen bij de gebakken groente, even doorwarmen en op smaak maken, klaarrr.
donderdag 22 april 2010 om 15:41
quote:eefje677 schreef op 22 april 2010 @ 15:38:
Ik doe altijd zalm in stukjes (maar heb meestal gerookte zalm). Uitje bakken, broccoli ff voorkoken (met de pasta mee) en daarna bij het uitje, bekertje demi creme fraiche erdoor en dan de zalm. Met veel peper.die komt in me recepten boekje! jammer dat we altijd van die aangebroken potjes creme fraishe overhouden.. misschien de volgende dag kip tandoori maken!
wat is trouwens demi creme fraiche? creme fraiche vind ik niet zo lekker eigenlijk, ik word er al snel misselijk van
dankje voor al die snelle tips
Ik doe altijd zalm in stukjes (maar heb meestal gerookte zalm). Uitje bakken, broccoli ff voorkoken (met de pasta mee) en daarna bij het uitje, bekertje demi creme fraiche erdoor en dan de zalm. Met veel peper.die komt in me recepten boekje! jammer dat we altijd van die aangebroken potjes creme fraishe overhouden.. misschien de volgende dag kip tandoori maken!
wat is trouwens demi creme fraiche? creme fraiche vind ik niet zo lekker eigenlijk, ik word er al snel misselijk van
dankje voor al die snelle tips
donderdag 22 april 2010 om 15:46

donderdag 22 april 2010 om 16:07
donderdag 22 april 2010 om 16:10
donderdag 22 april 2010 om 16:37
Wat ik dan zou maken is een pastasalade met gerookte zalm (van de visboer). Vlinderpasta koken, afgieten, afspoelen met koud water. Olie,peper en zout en een bakje kruidenkaas erdoor roeren, verse bladspinazie, reepjes paprika en gehalveerde cherrytomaatjes erdoor mengen, ciabatta bij serveren. Eet smakelijk!
donderdag 22 april 2010 om 17:06
Ik doe er tomaten bij.
Ui en knof bakken, dan een paar tomaten in hele kleine stukjes (en zonder de pitjes) aanbakken, dan blokjes gerookte zalm erbij en een bekertje demi-creme fraiche of koksroom. Veel verse basilicum erover.
Heb je een hele roze saus.
(spinazie erdoor vind ik ook lekker, binnenkort maar weer eens doen).
Ui en knof bakken, dan een paar tomaten in hele kleine stukjes (en zonder de pitjes) aanbakken, dan blokjes gerookte zalm erbij en een bekertje demi-creme fraiche of koksroom. Veel verse basilicum erover.
Heb je een hele roze saus.
(spinazie erdoor vind ik ook lekker, binnenkort maar weer eens doen).